You are here

Trečios kartos „Mini Countryman C“ apžvalga

Kas nutinka įsėdus į „Mini“ markės automobilį? Supranti, kad jis visiškai kitoks, nei kiti. Ne išimtis ir naujasis, trečios kartos „Mini Countryman C“, į kurį vos tik įlipus pasijaučia su niekuo nesupainiojami šios markės bruožai: įvairios įdomios detalės, netradiciniai dizaino sprendimai, žaismingumas ir t.t.

Tiesiog supranti, kad vairuoji visiškai kitokį automobilį, nes keičiant naujus automobilius vieną po kito, kardinalūs skirtumai gana retai pasijaučia, o vos tik įsėdus į „Mini“ akimirksniu supranti, kad viskas kažkaip kitaip. Stilius savitas ir kviečiantis tyrinėti. Dėl to juos ir myli žmonės.

Naujasis „Mini Countryman C“ - ypatingai žaismingas ir tai ypač juntama viduje. Čia iki smulkmenų apgalvota kiekviena detalė, panaudotos įdomios medžiagos, ir bendrai paėmus – viskas labai šauniai, skoningai ir subtiliai išpildyta. Dar čia ir kokybiška, bei jauku. Žinoma, nebūtinai visiems patinka tokio tipo interjerai.

Sėdynės - patogios, vairas – storas. Patinka, kai vairas būna storesnis, bet pas „Mini“ jis pasijautė mažumėle per storas. Bet vairavimui tas pojūtis įtakos neturėjo. Galiausiai pripranti ir nebejauti.

Priprantame automobiliuose ir prie itin mažo fizinių mygtukų skaičiaus. „Mini“ taip pat jų neturi daug, bene viskas vykdoma per modernų, 24 cm skersmens OLED ekraną, kuriame taip pat netrūksta įdomių grafikos elementų ir begalės opcijų. Multimedija atrodo keitai, bet kartais galima pasiklysti ieškant vienos ar kitos funkcijos. Norėtųsi kiek paprastumo naršant po meniu.

Gamintojas trečios kartos atnaujino operacinę sistemą bei pirmą kartą „Mini“ modeliuose įdiegė visų funkcijų balso asistentą, kurį galima suaktyvinti pasisveikinant „Hey Mini“ arba paspaudus šios funkcijos mygtuką ant vairo.

Automobilio išorėje taip pat yra įdomių dizaino elementų. Žinoma, į akis krenta nauji LED žibintai tiek gale, tiek priekyje. Bendrai paėmus, visas automobilis atrodo dailiai ir labai fotogeniškai, bet žiūrint į jį, jis nebeatrodo toks visai mini, „Countryman“ gerokai ūgtelėjo ir norėtų šokti į maxi drabužius.

Lyginant su antros kartos modeliu, naujasis yra 13 cm ilgesnis bei 8 cm aukštesnis. Be to, jo bagažinės erdvė padidėjo 25 procentais. „Mini“ tapo jau nebe toks ir mini.

Vairuoti naująjį „Countryman C“ įdomu. Jis gana paklusniai ir stabiliai jaučiasi posūkiuose. Važiuoklė tokia iš kietesniųjų.

Testuotas modelis turėjo 1,5 litro 3 cilindrų turbo-benzininį variklį su 170 AG ir 280 Nm. Pagreitis iki šimto daugiau nei pakankamas – 8.3 sek. Sprinteriu jo nepavadinsi, bet tiek mieste, tiek užmiestyje šio variklio galimybių užteks tikrai. Verta paminėti, kad „Countryman“ su šiuo varikliu yra varomas tik priekiniais ratais.

Norint maksimalių potyrių, yra variantas rinktis „JCW ALL4” versiją su visais varomaisiais ratais bei 300 AG ir 400 Nm pajėgumu, kas leidžia šimtą pasiekti per 5.4 sek.

Testo metu degalų sąnaudos mieste siekė 10,5 litro šimtui kilometrų, o už miesto buvo galima lengvai tilpti į aštuonis litrus, retkarčiais pavažiuojant kiek agresyviau. Verta paminėti, kad ties degalų sąnaudų mažinimu automobilyje dar dirba ir mild-hybrid technologija.

Be, paminėtų dviejų versijų, „Countryman“ dar turi ir trečią benzininę opciją, įsiterpiančią į viduriuką bei pilnai vien tik elektra varomus modelius.

Kainuoja „Mini Countryman C“ nuo 41 167 eurų. Elektrinio modelio kaina prasideda nuo 48 550 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: