You are here

Agnius: „Opel Insignia Irmscher” - tobulas automobilis, kuriam nieko netrūksta

Buvome publikavę šio automobilio nuotrauką bei uždavę jums klausimą: „kas tai per automobilis?“ Dauguma pažino jį ir atsakė teisingai. Taip – tai „Opel Insignia“, tačiau buvo ir tokių, kurie spėjo, kad tai „Škoda Superb“ ar „Mercedes-Benz S-Class“. Tiuningo meistrų „Irmscher“ patobulintas „Opel Insignia“ yra gana retas egzempliorius. O žvelgiant į šį prie žemės prigludusį automobilį netyčia galima ir susipainioti bandant įvardinti jo pavadinimą. 

Važiuojant gatvėje ir galinio vaizdo veidrodėlyje pamačius šį automobilį dėmesys susikoncentruoja nebe į priekyje esantį kelią, bet į galą. Stebi itin žemą ir kelio nelygumus apvažinėjantį automobilį ir vis svajoji, kad jis sustotų šalia tavęs prie šviesoforo, kad galėtum žvilgsniu paglostyti jo patobulintas linijas iš arčiau.

Su Agniumi - šio automobilio savininku, gyvenančiu Danijoje, - susitikome Vilniuje beveik pačioje 2013 ir 2014 metų sandūroje. Proga pačiupinėti ir paplepėti apie šį „Insignia“, mums - kaip automobilių mylėtojams - buvo itin puiki ir netikėta Kalėdinė dovana.

Akistata su „Opel Insignia Irmscher“

Taigi nieko nelaukime ir susipažinkime su šiuo automobiliu iš arčiau. Tai 2011 metais pagamintas „Opel Insignia“ su „Cosmo“ komplektacija, turintis 2,0 litrų dyzelinį CDTI agregatą, generuojantį 160 AG ir 350 Nm. Lyg ir nieko rimto, ar ne? Tačiau žodelis „Irmscher“ šiam automobiliui suteikia labai daug pridėtinės vertės.

Kuomet įvyko pirmoji Agniaus ir šio automobilio akistata Danijos gatvėse, jis iš karto suprato, kad jam  reikia šio „Opelio". Praėjo nemažai laiko, kol būtent tą patį, išsvajotą ir pirmą kartą matytą „Insignia“ jis išvydo parduodamą. Kas vyko toliau, tikriausiai patys suprantate. Skambutis pardavėjui, susitikimas su juo, automobilio įsigijimas ir daug daug teigiamų bei nepakartojamų emocijų. Klausant šios istorijos matome, kaip iš džiaugsmo spindi Agniaus akys. Šis automobilis pas jį jau apie metus laiko.

Kuo ypatingas šis „Opel Insignia“?

Vardinti šio automobilio privalumus gana paprasta: tai labai gražus, stilingas, ekonomiškas, talpus, iš minios išsiskiriantis ir akį traukiantis automobilis. Šis hečbekas (galima jį supainioti ir su sedanu) dar yra ir praktiškas, puikiai tinkantis keliauti su šeima bei vykti, kad ir į patobulintų automobilių susitikimus.

Kuomet pamatėme, kaip Agnius su šiuo automobiliu apvažinėja kiekvieną kelio nelygumą ir sukandęs dantis bando „užlipti“ ant menkiausio bortelio, paklausėme jo, ar taip sužemintas automobilis gali būti ne tik gražus, bet ir praktiškas? „Važinėjant Danijos keliais su juo problemų iš vis nebūna, ten keliai visur lygūs ir pasiekti norimą kelionės tašką sunkumų nekyla“, - atsakė jis.

„Irmscher“ ir kitos gėrybės

Standartinis „Opel Insignia“ grožiu nesiskundžia, tačiau papuoštas „Irmscher“ tiuningo specialistų sukurtu aerodinaminiu paketu šis automobilis gavo dar daugiau žavesio ir, žinoma, išskirtinumo.

Agniaus automobilyje sumontuota „Irmscher“ priekinio bamperio spoileris, slenksčių apdailos, galinis spoileris, išmetimo sistema bei galinis difuzorius. Visa tai automobilio išvaizdai suteikia dinamiškumo, o „Steimetz“ tiuningo namų priekinės radiatoriaus grotelės prideda agresyvumo. Dėmesį dar atkreipia ir kitokie automobilio posūkių pakartotojai ant sparnų, kurie yra pasiskolinti iš „Vauxhall VXR“.

Automobilis yra apautas stilingais 18 colių ratlankiais ir turi žemintą „H&R” važiuoklę. Į kelią vairuotojui žvelgti padeda adaptyviniai ir puikiai užsirekomendavę „Opel Insignia“ žibintai. Šio automobilio saloną puošia „Cosmo“ apdailos paketas, o gale sėdintiems keleiviams pasijusti lyg koncerte leidžia priekinių sėdynių galvos atlošuose sumontuota speciali „Baton“ multimedijos sistema, turinti lietimui jautrius du ekranus bei automatiškas ekranų užuolaidėles. Esant reikalui specialaus mygtuko paspaudimu šie galvos atlošai gali būti nuimti.

Pradžioje minėjome, kad automobilis turi standartinį dyzelinį 2,0 litrų agregatą su 160 AG, tačiau prie viso šiek tiek papildomos galios dar prideda sportinis oro filtras bei čipuotas variklis. Agnius nežino, kiek tiksliai išaugęs motoro galingumas, tačiau jis puikiai juntamas, o automobilis važiuoja smagiau už standartinį variantą. Kuro sąnaudos irgi labai džiugina – 6 litrai dyzelino šimtui kilometrų kelio.

Atrodytų, ko dar gali trūkti šiam automobiliui: jis žavingas, bet tuo pačiu ir solidus, praktiškas ir ekonomiškas. Todėl išgirdęs mūsų klausimą apie ateities planus, Agnius atsakė: „Šiam automobiliui nieko netrūksta, planuose tik 20 colių „OPC“ ratlankiai“.

Galbūt jūs irgi turite įdomų automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Pasidalinkite juo. Savo automobilio nuotraukas galite siųsti el. paštu: info@98.lt

Kategorijos: 
Automobiliai: