You are here

Opel Meriva Facelift

Po pirmojo pristatymo rinkoje 2003 m., „Opel Meriva” tapo etalonu mažų vienatūrių segmente. Antros kartos „Meriva” pasirodė 2010 m. su daugybę naujoviškų funkcijų, tokių kaip išskirtinė „FlexDoors” sistema, funkcionalios sėdynės, leidžiančios patogiai jaustis sėdintiems priekyje ir gale bei daugybė apgalvotai įrengtų dėtuvių. Dėl šių patobulinimų, nepriklausomi sveikatos ekspertai skelbia „Meriva“ ergonomikos čempione.

Nauja „Opel Meriva” su naujomis prabangiomis detalėmis nuosekliai plėtoja ankstesnę koncepciją. Dabar ji įgavo naują vaizdą, kuris charakteringas naujam „Opel Insignia“, visai nesenai pristatytam tarptautinėje automobilių parodoje, tai yra didesnės priekinės chromuotos grotelės ir išskirtinio dizaino priekiniai žibintai.  LED technologija naudojama įrengiant dienos bei galinius žibintus kas suteikia ryžtingą ir modernią išvaizdą.

Subtili chromuota apdaila pabrėžia langų liniją ir suteikia „Meriva“ žavesio, tai kas būdinga ADAM,  „Cascada“ ir „Insignia“ modeliams.

Gerai atrodančiam automobiliui reikia ir efektyvaus variklio. Naujoje „Meriva“  montuojami „Opel“ naujos kartos 1,6 l turbodyzeliniai varikliai, kurie debiutavo „Zafira Tourer“ modelyje.

Tyliai dirbantis dyzelinis variklis išvysto 100 kW/136 AG ir maksimalų 320 Nm sukamąjį momentą. Šio variklio degalų sąnaudos neviršija 4,4 l/100km, o anglies dvideginio tarša – 116 g, tai yra 10 proc. mažiau nei 1,7 l 96 kW/130 AG pirmtakas. Be to naujas variklis pasižymi geresne trauka ir veiksmingumu. 2014 m. eigoje bus pristatytas kitas 1,6 l dyzelinis variklis, kuris bus dar veiksmingesnis ir su mažesne CO2 emisija. Be 1,6 l dyzelinio variklio, visi benzininiai ir LPG agregatai montuojami „Meriva“ atitinka „Euro 6“ taršos standartus. 1,4 l benzininis variklis (120 AG ir 103kW/140 AG) galimas su nauja, mažos trinties šešių laipsnių automatine transmisija. Atnaujintos penkių ir šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės pasižymi tikslesniu ir sklandesniu pavarų perjungimu reikalaujančiu mažiau pastangų.

Naujoje „Meriva“ galima ir moderni „IntelliLink“ informacijos ir pramogų sistema su navigacija ir valdymu balso komanda. 7 colių didelės raiškos ekrane galima sekti reikiamą informaciją ir valdyti sistemos funkcijas. „Mariva“ taip pat galima „Bluetooth“ ryšiu veikianti garso įranga su laisvų rankų skambinimo funkcija. Navigacija „Navi 950 IntelliLink” dabar su išsamiais visos Europos žemėlapiais, kuriuos lengvai galima atnaujinti informaciją perkeliant per USB.

„Prieš dešimtmetį „Opel Meriva“ rinkoje buvo vienintelė. Dabar daugiau nei 20 modelių konkuruoja šiame segmente, tačiau „Meriva“ išlieka nenugalima ergonomikos ir funkcionalumo atžvilgiu. Naujoje „Meriva“ atlikta daugybė patobulinimų – atnaujintas dizainas, montuojami naujos kartos galingi ir gamtai draugiški dyzeliniai varikliai, atnaujintos transmisijos bei galima naujos kartos „IntelliLink“ informacijos ir pramogų sistema. Su nauja „Meriva“, kuri yra mūsų produktų pasiūlos kampanijos dalis, mes tiesiog norime išlikti šio segmento, kurį sukūrėme prieš dešimt metų, viršūnėje.“ – sako Dr. Karlas Thomas Neumannas, „Opel“ generalinis direktorius.

Pelniusi keletą garbingų apdovanojimų, tokių kaip „Auksinis vairas“, ar „Plus X Award“ už inovatyvumą, „Meriva“ J.D. Power 2013“ atliktame tyrime taip pat buvo pripažinta kaip – „Aukščiausias klientų pasitenkinimo lygis kompaktiškų vienatūrių segmente VOSS Vokietija 2013“. Trumpai tariant, vairuotojai labiausiai vertina „Meriva“ ir tai yra geriausiais įrodymas, jog šis automobilis suteikia komfortą ir pristato geriausias technologijas vienatūrių segmente. 

DETALI APŽVALGA

Naujas dizainas žavios detalės ir elegantiški chromuoti elementai

„Opel“ dizaino filosofija – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“, dera su nedideliu, funkcionaliu vienatūriu. Atlikus patobulinus „Meriva“ įgavo daugiau rafinuotumo.

Priekinę liniją pabrėžia naujos grotelės su aukščiau įmontuotais chromo elementais bei chromo akcentai apimantys rūko žibintus. Grotelės pabrėžia naujo dizaino, erelio akies formos priekiniai žibintai. Pirmą kartą šiame modelyje galimi LED dienos šviesų žibintai. Šoninę išvaizdą pabrėžia chromuota lenkta langų linija, paryškinanti galinį langą. Ši linija ir centre įmontuotos durų rankenos išsyk pabrėžia inovatyvią „FlexDoors“ galinių durų sistemą, dėl ko į automobilį įlipti ar išlipti yra patogu.

Naujos formos, aukštos kokybės LED galiniai žibintai į vienatūrių segmentą įneša dinamiškumo ir elegancijos. „Meriva“ dar gražesnė ir dėl montuojamų naujo dizaino 17 ir 18 colių ratų. „Meriva“ vienintelis vienatūris siūlomas su 18 colių ratais, kurie suteikia tvirtesnę poziciją ant kelio ir išskiria iš konkurentų.

Nauji „Euro 6” taršos standartus atitinkantys, naujausių technologijų dyzeliniai varikliai

„Meriva” montuojamas naujos kartos 1,6 l vidutinio darbinio dydžio turbodyzelinis variklis. Visai naujai sukonstruotas variklis debiutuoja ir „Zafira Tourer“ modelyje. Keletas šio variklio variantų, palaipsniui pakeis 1,3 l ir 1,7 l turbodyzelinius agregatus. Naujas 1,6 l turbodyzelis pasižymi veiksmingumu, mažomis degalų sąnaudomis ir nepriekaištingu darbu. Šis variklis netik įtiks vairuotojams, bet ir yra draugiškas gamtai, nes jau šiandien atitinka „Euro 6“ taršos standartus, kurie įsigalios 2015 m. rugsėjį.

Pradžioje „Opel” siūlys „Meriva” su 100kW/136 AG naujos kartos variklio versija. Aliuminio variklis su „common rail“ degalų įpurškimo sistema ir kintamos geometrijos turbina išvysto 320 Nm sukamąjį momentą esant 2000 aps./min. Tai yra 6 AG ir 20 Nm daugiau nei galėjo išvystyti 1,7 l CDTI variklis bei leidžia pasiekti geresnių įsibėgėjimo rodiklių: nauja „Meriva“ 100 km/h pasiekia per 9,1 s, kai anksčiau per 9,9 s. Tačiau degalų sąnaudos ir CO2 tarša mažesni dėl mažesnės mechaninės trinties variklyje, apsukoms esant 1500 ir 2500 aps/min. Degalų sąnaudos 100 km siekia tik 4,4 l, o anglies dvideginio tarša neviršija 116 g. Tai yra 10 proc. mažiau lyginant su 96 kW/130 AG 1,7 l CDTI varikliu (4,9 l/100km ir 129 g).

Kitos 1,6 CDTI versijos su dar mažesnėmis degalų sąnaudomis ir tarša bus pristatytos 2014 m. pirmoje pusėje, todėl modernūs varikliai bus prieinami daugeliui klientų.  Be to, naujos kartos 1,6 CDTI varikliai pirmaujančių patobulinimų ir efektyvios daugiataškės tiesioginio įpurškimo sistemos dėka, pasižymi tyliu darbu. Nesvarbu koks variklio sukamasis momentas ir kokia  apkrova, jis dirba tyliai.

„Euro 6“ standartus atitinkantys benzininiai varikliai ir mažos trinties transmisijos

Nauja „Meriva” bus galima ir su vienu iš 1,4 l benzininio variklio variantu. Atmosferinio variklio pirminė siūloma galia bus 74 kW/100 AG.  Abu turbininiai varikliai – 88 kW/120 AG ir 103 kW/140 AG galimi su naujomis, mažos trinties šešių laipsnių pavarų dėžėmis, turinčiomis „ActiveSelect“ funkciją, leidžiančia pavaras perjungti rankiniu būdu.

Benzininis variklis su šia automatine transmisija, tikimasi pritrauks 15 – 20 proc. daugiau naujų klientų. Ne tik 1,6 l CDTI, visi benzininiai varikliai atitinka „Euro 6 „ taršos standartus. „Euro 6„ taršos standartus atitinka ir LPG versijos. 88 kW/120 kW, „1,4 Turbo LPG“ variantas ne tik pasižymi itin maža tarša – vos 121 g/km, bet ir per pus mažesnėmis išlaidomis degalams. Važiuojant LPG variantu, nekils bėdų ir su degalinėmis, nes tokių Europoje įrengta per 30 tūkst.     

Ne tik nauji varikliai, bet ir naujos komfortiškos transmisijos bus galimos su nauja „Meriva“, nes „Opel“ investavo 50 mln. eurų į penkių ir šešių laipsnių transmisijų optimizavimą. Buvo atlikti pavaros dėžių dalių ir perjungimo mechanizmo  patobulinimai bei užtikrintas sklandus jų montavimas į automobilius. Tokios priemonės geriausiai atsikleidžia naujoje „Meriva“ su mechanine pavarų dėže: pavarų perjungimas žymiai komfortiškesnis, reikalauja mažiau pastangų.

Moderni „IntelliLink” informacijos ir pramogų sistema su integruota navigacija  

Nauja „Meriva” turės naujos kartos, modernią „IntelliLink” informacijos ir pramogų  sistemą leidžiančia integruoti išmanius telefonus. Didelis, didelės raiškos 7 colių spalvotas ekranas siūlo naują sąsaja su „IntelliLink” sistemos grafika ir leidžia patogiai naudotis įvairiomis funkcijomis. Ši sistema turi „Bluetooth” funkciją, todėl telefono, radijo bei kitas funkcijas galima valdyti „Bluetooth” ryšiu ar per USB jungtį. „IntelliLink” naujoje „Meriva” standartiškai yra su CD grotuvu, o DAB (skaitmeninę radio transliavimo sistemą) galima pasirinkti papildomai ir mėgautis kokybiška radijo transliacija. Informacijos ir pramogų sistemoje yra integruota „Navi 650” ar „Navi 950 IntelliLink” navigacija. Ja naudotis patogu, o kelionės tikslą galima įvesti balso komanda naudojant „one short entry“ greituosius taškus (užklausą pasakant frazėmis), lygiai taip pat kaip ir „Insignia“ modelyje. Žemėlapius galima atnaujinti per USB. Moderni „Navi 950 IntelliLink” turi visos Europos žemėlapius. Sistema taip pat skaito pranešimus. Papildomai prie balso komandų, „Meriva“ automobilyje „IntelliLink“ sistema integruoja išmanius telefonus, kuriuos taip pat galima valdyti balsu komanda naudojant „SIRI“ programą.

„Meriva” interjeras išlieka nenuginčijamai ergonomiškas, praktiškas ir funkcionalus

„Meriva“ yra pirmasis ir vienintelis automobilis pasaulyje apdovanotas už ergonomikos koncepciją. 2010 m. komisija sudaryta iš nepriklausomų įvairių medicinos sričių specialistų AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.), apdovanojo „Meriva“ automobilį „sveikų nugarų“ apdovanojimu, kuris reiškia jog „Meriva“ yra draugiška keleivių nugaroms. Šis apdovanojimas buvo skirtas dėl „Meriva“ išskirtinių naujovių: „FlexSpace“ sėdynių koncepcijos, „FlexDoors“ sistemos, ergonominių priekinių sėdynių bei „FlexFix“ integruoto dviračių laikiklio. „Meriva“ tapo ergonomikos ir funkcionalumo lyderė. 

Naujoje „Meriva“ įrengta atnaujinta daugiafunkcinė „FlexRail“ centrinė konsolė, dėl to centre sėdintis keleivis turi daugiau vietoj kojoms. „FlexRail“ užtikrina ne tik patogų daiktų laikymą, bet ir atlieka porankio funkciją, turi puodelių laikiklius.

„Meriva” ergonomikos koncepcija apima ir patentuotą, revoliucinę „FlexDoors” sistemą. Šis sistema suteikia lengvumo ir daugiau estetinio vaizdo, be to keleiviai gale turi daugiau vietos, lyginant su slankiojančiomis durimis. Dar didesniam patogumui įlipant ar išlipant į automobilį durys atsidaro net 84 laipsnių kampu, tai yra daug plačiau nei įprastos durys, kurios atsidaro tik 68 laipsnių kampu. Plačiai atsiveriančios durys labai patogios tėvams, kurie  gali nevaržomai pritvirtinti vaikišką kėdutę ant abiejų galinių sėdynių.

AGR sveikų nugarų ekspertai įvertino ir kitus „Meriva“ priedus bei įrangą. „FlexSpace” sėdimų vietų sistema leidžia penkių vietų salone greitai ir patogiai įrengti keturias, tris ar dvejas patogias sėdimas vietas bei siūlo „Lounge“ sėdėjimo funkciją, todėl gale sėdintys keleiviai mėgausis didele erdve kojoms ir pečiams. „FlexFix“ dviračių laikiklių sistema galiniame bamperyje dar labiau stiprina „Meriva“ ergonomikos čempiono mobilumą. Kuomet nereikia gabenti dviračių, laikiklis patogiai pasislepia automobilio gale – tai būdinga „Opel“.

Galinio vaizdo kamera leidžia vairuotojui saugiai parkuoti automobilį ir galinį vaizdą sekti 7 colių spalvotame ekrane. Kad „Meriva“ jaustis išties gerai, galima užsisakyti šildomą vairą, o žvaigždes galima stebėti per didelį stoglangį.

Kategorijos: 
Automobiliai: