You are here

„Porsche” pristatė riboto leidimo „911 Dakar” modelį, pritaikytą bekelei

  • Porsche 911 Dakar
    Porsche 911 Dakar
  • Porsche 911 Dakar
    Porsche 911 Dakar
  • Porsche 911 Dakar
    Porsche 911 Dakar
  • Porsche 911 Dakar
    Porsche 911 Dakar

Legendinis sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ dar kartą nustebino pasaulį – vienoje didžiausių pasaulyje, Los Andželo automobilių parodoje pristatė riboto leidimo „Porsche 911 Dakar“ modelį, pritaikytą bekelei. Iš viso tokių modelių bus pagaminta vos 2,5 tūkst. vienetų.  

Porsche 911 Dakar

„Porsche 911 Dakar“ – tai odė „Porsche“ pergalei 1984 m. Paryžiaus Dakaro Ralyje. Šis laimėjimas taip pat lėmė, jog tais metais pradėti gaminti visais keturiais ratais varomi „Porsche“ modeliai. „Porsche 911 Dakar“ – be abejonės, taip pat turi visų keturių ratų varomąją sistemą. Be to, automobilį galima užsisakyti su „Rally Design“ paketu, primenančiu legendinį ralį 1984-aisiais. 

Važiuojant įprastu keliu, „Porsche 911 Dakar“ pasižymi tokiu pat vairavimo komfortu, kokį užtikrina įprasti „911“ modeliai. Riboto leidimo modelis turi trijų litrų šešių cilindrų biturbo variklį, siekiantį 480 AG (353 kW) ir generuojantį 570 niutonmetrų sukimo momentą. Bekelei pritaikytas modelis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,4 sekundės. Dėl SUV tipo padangų jo maksimalus greitis apribotas iki 240 km/val.

Kaip ir nusako žodis „Dakar“, automobilio išskirtinumas atsiskleidžia bekelėje. „Porsche 911 Dakar“ yra 50 mm aukštesnis nei „911 Carrera“ su sportine pakaba. Be to, dėka pakėlimo sistemos, automobilio prošvaisą galima didinti dar 30 mm. Toks aukštis prilygsta įprastiems miesto visureigiams. Automobilio inžinieriai teigia, kad važiuojant su padidinta prošvaisa galima skrieti iki 170 km/val greičiu. Viršijus šią ribą, automobilis automatiškai pradeda žemėti, prisitaikydamas prie važiavimo sąlygų. „Porsche 911 Dakar“ neturi galinių sėdynių, langai pagaminti iš išlengvinto stiklo, todėl automobilis sveria vos 1,605 kilogramus. 

Sportišką bekelės atributiką papildo specialiai šiam modeliui sukurtas anglies pluošto galinis aptakas ir bagažo skyriaus dangtis su ortakiais, būdingais „911 GT3“ modeliui. „Porsche 911 Dakar“ turi ir visureigiams būdingus atributus – raudonos spalvos aliuminines vilkimo kilpas priekyje ir gale, praplatintas ratų angas bei šoninius slenksčius ir nerūdijančio plieno apsauginius elementus automobilio priekyje, šonuose bei gale. 

Porsche 911 Dakar

Komplektaciją papildo specialiai sukurtos „Pirelli Scorpion All Terrain Plus“ padangos (245/45 R 19 priekyje ir 295/40 R 20 gale). Šių padangų protektorius yra net 9 mm gylio, o šoninės sienelės – dvigubo, sustiprinto sluoksnio. Be to, ant „Porsche 911 Dakar“ stogo gali būti montuojama 42 kilogramų talpos bagažinė su 12 voltų maitinimo lizdu, papildomai montuojamiems žibintams. 

Pasirinkus „Rally Design“ paketą iš „Porsche Exclusive Manufaktur“, klientams pirmą kartą istorijoje siūloma dviejų atspalvių spalva – balta ir „Enzian Blue Metallic“. Be to, individualų išskirtinumą ribotos serijos leidimo modeliui užtikrinta ir tai, kad klientai gali rinktis sportinio dizaino numerį nuo 0 iki 999, klijuojamą ant automobilio šono. Taip pat automobilio duris puošia „Roughroads“ užrašas, kuris atspindi tikrąją „911 Dakar“ koncepciją ir simbolizuoja pergalę 1984 m. ralyje. 

Automobilio interjeras pasižymi „Race-Tex“ elementais, dekoratyviomis žalios (Shade Green) spalvos siūlėmis bei mėlynos (Shark Blue) spalvos saugos diržais. Kaip papildomą įrangą galima užsisakyti ir Porsche chonografą, standartiškai montuojamą panelės centre. Pastarojo korpusas pirmą kartą pagamintas iš įbrėžimams ypač atsparaus, lengvo titano karbido.

Kategorijos: 
Automobiliai: