You are here

„Porsche 911 Targa“ – šiuolaikinė klasika Lietuvoje

Į „Porsche“ saloną Vilniuje atkeliavo vos prieš kelis mėnesius JAV debiutavęs „Porsche 911 Targa 4S“ modelis. Naujasis „Targa“ varomas visais ratais ir nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,4 sekundės. Su naujuoju modeliu į „Targa“ gamą sugrįžo legendinis „Targa“ statramstis, kuris garsina šiuos modelius nuo 1965-ųjų.

„Jau dabar naujojo „Targa 4S“ išvaizdą galime vadinti ateities dizaino klasika, bet kaip visada „Porsche“ automobiliuose dizaino sprendimai privalo būti funkcionalūs. Už klasikinio silueto slypi naujausios technologijos, lengvasvorės medžiagos ir aukščiausio lygio komfortas. Naujasis „Targa 4S“ ko gero vienintelis automobilis, kuris suteikia atviro automobilio vairavimo malonumą ir neatima kupė komforto ir vairavimo savybių“, – teigė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.

Naujasis „Targa 4S“ varomas 3,8l darbinio tūrio varikliu, išvystančiu 400 AG pajėgumą. Galią į 4 varomuosius ratus perduoda mechaninė 7 laipsnių pavarų dėžę arba 7 laipsnių automatinė transmisija su dviguba sankaba (Porsche Doppelkupplung – PDK). „Targa 4S“ pasieks 296 km/val. greitį ir, įdiegus PDK ir „Sport Chrono“ paketus, iki 100 km/val. įsibėgės per 4,4 sekundės. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos siekia 9.2 – 10 l/ 100 km. Abi „911 Targa“ modifikacijos atitinka aukštus variklio eksploatacinių savybių bei našumo standartus, nustatytus „Porsche 911“ modelių.

Naująjį „Porsche 911 Targa“ „Prime Auto“ salone Vilniuje jau galima užsisakyti. Jo kaina prasideda nuo 383 112 litų.

Porsche 911 Targa

 2014 metų Detroito automobilių parodoje įvyko naujojo modelio „Porsche 911 Targa“ premjera. Anot gamintojo, šiame automobilyje puikiai dera klasikinis „Porsche“ dizainas ir inovatyvūs techniniai sprendimai – visa tai padės „Porsche 911 Targa“ tapti tikra šiuolaikine klasika.

Su šiuo automobiliu „Porsche“ sugrįžta į 1965 metus, kuomet buvo šio „911 Targa” modelio pradžia.

Tai automobilis, įsispraudžiantis tarp tradicinio kupė ir kabrioleto, tačiau jis tiems, kurie nori jų abiejų, bet yra pasiryžę eiti kompromiso keliu.

„911 Targa” siūlomas su dvejais varikliais ir išskirtinai su visų varančių ratų sistema.

Pirmoji versija „911 Targa 4” su 3,4 litro šešių cilindrų jėgaine, generuojančia 350 AG ir turinti „Sport Chrono“ paketą. Pagreitis iki 96 km/h trunka 4,6 s, o maksimalus greitis yra 282 km/h (su mechanine transmisija).

„911 Targa 4S“ versija yra galingesnė ir turi 3,8 litro variklį su 400 AG. Šis automobilis spurtuoja per 4,2 s, o maksimalus greitis siekia 295 km/h (su mechanine transmisija).

Kategorijos: 
Automobiliai: