You are here

Galingiausi istorijoje „Porsche 911 Turbo“ ir „911 Turbo S“

  • Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka
  • Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka
    Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka

Vokietijos sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ pristato pajėgiausius savo 911 serijos modelius – „911 Turbo“ ir „911 Turbo S“. Naujieji „Porsche“ modeliai, palyginti su ankstesniaisiais, išsiskiria 15 kW (20 AG) didesne galia, dar aštresne išvaizda ir patobulintomis techninėmis bei funkcinėmis ypatybėmis. Kitų metų pradžioje rinkoje pasirodysiantys modeliai turės kupė ir kabrioleto versijas.

Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka

„911 Turbo“ modelyje naudojamas 3,8 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų variklis su dviem turbinomis, išvystantis 397 kW (540 AG) jėgą. Šis galios padidėjimas pasiektas modifikavus oro ir degalų mišinio kameras, panaudojus naujas įpurškimo galvutes ir padidinus degalų slėgį. Tuo metu „911 Turbo S“ nuo šiol išvysto 427 kW (580 AG) jėgą, kurią padeda pasiekti atnaujintos turbinos su didesniais kompresoriais. „Porsche“ ir toliau vienintelė tarp automobilių gamintojų naudoja kintančios geometrijos turbinas benzininiuose varikliuose.

Naujųjų „Porsche“ modelių varikliai nuo šiol aprūpinti vadinamąja maksimalaus turbinos slėgio palaikymo sistema (angl. dynamic boost function), pagerinančia variklio reakciją sportiško važiavimo metu. Tai padeda išlaikyti vienodą galią kintant variklio apkrovai, pavyzdžiui, trumpam atleidus akseleratoriaus pedalą. Šis efektas pasiekiamas nutraukiant degalų tiekimą, tačiau oro įsiurbimo vožtuvus paliekant atidarytus. Dėl to į kitą akseleratoriaus pedalo spustelėjimą variklis geba sureaguoti praktiškai be menkiausios pauzės. Šio naujo patobulinimo veikimas labiausia juntamas važiuojant „Sport“ ar „Sport Plus“ režimu.

Porsche 911 Turbo/Gamintojo nuotrauka

Apskritai naujieji „911 Turbo“ modeliai išsiskiria neprilygstama važiavimo patirtimi ir tuo pačiu metu užtikrina mažesnes degalų sąnaudas. „911 Turbo S“ kupė modifikacijos modelis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 2,9 sekundės ir išvysto maksimalų 330 km/val. greitį – 12 km/val. didesnį negu anksčiau. „911 Turbo“ modelis 100 km/val. greitį pasiekia per lygiai 3 sekundes. Šio modelio maksimalus išvystomas greitis sudaro 320 km/val. ir, palyginti su ankstesnės kartos modeliu, yra padidėjęs 5 km.

Nepaisant to, vidutinės kupė automobilių degalų sąnaudos siekia 9,1 l/100 km, kabrioletų – 9,3 l/100 km. Bendrai visi naujieji modeliai naudoja vidutiniškai 0,6 litro mažiau degalų 100 km, palyginti su ankstesniais automobiliais. Šis sutaupymas pasiektas modifikavus variklio ir transmisijos elektroninio valdymo sistemą ir pavarų perjungimo planą.

Standartinė įranga: įrangos rinkinys „Sport Chrono Package“ su režimo jungikliu ir „Sport Response“ mygtukas

Nuo šiol „Sport Chrono Package“ įrangos paketas siūlomas kaip standartinė įranga visuose „911 Turbo“ modeliuose. Šių modelių vairuotojams aktualiausia tai, kad ant naujos išvaizdos 360 mm skersmens vairo, kurio koncepcija pasitelkta iš superautomobilio „918 Spyder“, įrengtas specialus jungiklis su keturiais važiavimo režimais. Taip vairuotojas gali pasirinkti iš „Normal“, „Sport“, „Sport Plus“ ir „Individual“ važiavimo režimų, kur pastarasis leidžia pačiam nustatyti pageidaujamus automobilio važiavimo ir elgsenos parametrus. Kita nauja „Sport Chrono Package“ ypatybė – mygtukas „Sport Response“. Jo atsiradimą paskatino lenktyninių praktika – šis mygtukas leidžia iki maksimumo išnaudoti variklio ir pavarų dėžės galimybes suteikdamas papildomą postūmį akseleracijai, trunkančiai iki 20 sekundžių. Tai itin pravartu atliekant tokius manevrus kaip lenkimą. Specialus indikatorius prietaisų skydelyje informuoja vairuoją apie „Sport Response“ būseną ir jos veikimo trukmę. Šią funkciją galima pasitelkti taip dažnai ir tiek kartų, kiek pageidaujama, tai galima atlikti bet kuriame važiavimo režime.

Stabilumo valdymo sistema „Porsche Stability Management“ (PSM) visuose „911 Turbo“ modeliuose aprūpinta nauja „Sport“ būsena. Trumpas PSM mygtuko centrinėje konsolėje spustelėjimas įveda automobilį į itin dinamišką būseną nepriklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo. Tai apriboja PSM sistemos veikseną kur kas labiau, negu ankstesniajame modelyje ir leidžia dar labiau priartėti prie techninės automobilio galimybių ribos lenktynių trasoje. Aktyvavus šią būseną įsižiebia įspėjančioji PSM lemputė, o prietaisų ekranėlyje atsiradęs užrašas informuoja, kad PSM sistemos įtaka važiavimo stabilumui apribota. Vis dėlto stabilumo sistema PSM išlieka aktyvi „PSM Sport“ režime. Tuo metu ilgas PSM mygtuko spustelėjimas, kaip įprastai, visiškai išjungia stabilumo sistemą.

Naujojo „911 Turbo S“ modelio pakaba su PASM kaip standartine funkcija lemia dar didesnį skirtumą tarp važiavimo komfortišku ir sportiniu režimu. Be to, „911 Turbo S“ aprūpinta plačiu sąrašu dinamiškam važiavimui skirtų funkcijų: antipraslydimo posūkiuose sistema PDCC ar keraminiais stabdžiais PCCD. Naujos „911 Turbo“ modelių ypatybės – eismo juostų stebėjimo sistema ir priekinės ašies pakėlimo sistema. Pastaroji sistema gali kilstelėti automobilio priekį važiuojant nedideliu greičiu ir taip padidinti atstumą tarp žemės ir priekinio bamperio 40 mm.

Porsche 911 Turbo S/Gamintojo nuotrauka

Naujieji „911 Turbo“ yra paveldėję išraiškingus „Carrera“ modelių išvaizdos bruožus, kurie papildyti „911 Turbo“ būdingais akcentais. Atnaujinto dizaino automobilių priekis su šoniniais ortakiais ir siaura LED žibintų juosta suteikia platesnės išvaizdos įspūdį. Automobiliai taip pat aprūpinti naujais 20 colių skersmens ratlankiais, kurie „911 Turbo S“ modelyje nuo šiol turi 7 stipinus vietoje 5. Be to, dabar „911 Turbo“ ratų išmatavimai yra padidėję puse colio ir prilygsta „911 Turbo S“ ratams: 9 j x 20 (priekiniai) ir 11,5 j x 20 (galiniai). Kuriant naujas durų rankenėles, kaip ir „Carrera“ modeliuose, atsisakyta plastiko. Naujųjų modelių galinės dalies išvaizda taip pat pakeista pradedant dėmesį patraukiančiomis trimatės išvaizdos lempomis, galinio bamperio duslintuvų angomis ir jų antgaliais bei baigiant atnaujintomis galinio dangčio grotelėmis.

Naujai sukurta informacinė ir pramogų sistema PCM su internetine navigacija taip pat įtraukta į standartinės „911 Turbo“ modelių įrangos sąrašą. Šios sistemos funkcijos pasiekiamos per jutiklinį ekraną, kurio paviršius padengtas aukštos kokybės stiklu, nepastebimai integruotu į centrinę konsolę. Į šią sistemą integruotas „Connect Plus“ modulis suteikia plačias sąsajos su kitais prietaisais galimybes. Navigacijos sistemoje galima naudotis naujausia eismo informacija realiuoju laiku, joje maršrutai ir vietovės gali būti atvaizduojamos 360 laipsnių panoraminėse ir palydovinėse nuotraukose. Nuo šiol ši sistema gali apdoroti ir rankos rašyseną. Telefonai ir išmanieji įrenginiai gali būti dar greičiau susiejami per „Wi-Fi“, „Bluetooth“ ryšius ar USB kabeliu. O tam tikras automobilio funkcijas galima valdyti nuotoliniu būdu. Kaip ir anksčiau, „BOSE“ garsiakalbių sistema yra standartinė, o „Burmster“ sistema siūloma kaip papildomas pasirinkimas.

Vokietijos rinkoje naujieji „Porsche 911 Turbo“ ir „911 Turbo S“ modeliai pasirodys 2016 m. sausio mėnesį, jų kainos prasidės nuo atitinkamai 177605 eurų  ir 206282 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: