You are here

Pasaulinė „Porsche Boxster Spyder“ premjera

Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ prasidedantį kabrioletų sezoną pasitinka visam pasauliui pristatydamas naują modelį atvirų stogu – „Boxster Spyder“. Šis vokiečių sukurtas dvivietis automobilis, kurį koncernas pirmą kartą gyvai pademonstruos penktadienį prasidedančioje 2015 m. Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje, paveldėjo geriausius ankstesniojo, kultiniu tapusio „Spyder“ modelio bruožus. Pavyzdžiui, klasikinis medžiaginis stogas nuleidžiamas arba pakeliamas rankiniu būdu, o automobilis gali turėti tik mechaninę pavarų dėžę.

Naujasis „Porsche Boxster Spyder“ yra itin sportiškas ir dinamiškas. Tai lengviausia ir galingiausia visų laikų „Boxter“ versija, ji turi tvirtą sportinę pakabą ir 20 mm žemesnę prošvaisą. Kabriolete montuojami „911 Carrera“ modelio stabdžiai, o po variklio dangčiu sukasi 3,8 litro darbinio tūrio šešių cilindrų motoras, išvystantis 375 AG (276 kW) galią. Nuo 0 iki 100 km/val. greičio „Boxster Spyder“ įsibėgėja per 4,5 sek., o didžiausias greitis siekia 290 km/valandą. Vidutiniškai naujasis modelis 100 km atstumui nuvažiuoti sunaudoja 9,9 litro degalų.

„Porsche“ žinovai, pažvelgę į „Boxster Spyder“, pastebės stilistinių bruožų, kurie būdingi legendiniams sportiniams ir lenktyniniams „Porsche“ būdingų stilistinių bruožų. Pavyzdžiui, menant 6-tą ir 7-tą dešimtmetį gamintą „718 Spyder“ modelį, naujasis kabrioletas turi du aptakius išgaubtus elementus, besidriekiančius išilgai nuo sėdynių atlošų automobilio galo link. Modelio priekio ir galo išvaizdą kabrioletas „pasiskolino“ iš greičiausio savo segmente „Porsche Cayman GT4“, o iš dalies rankiniu būdu valdomo lengvos konstrukcijos sulankstomo stogo „pelekai“ suteikia „Boxster Spyder“ siluetui charakteringo dizaino.

Naujojo modelio viduje akivaizdu, kad inžinieriai savo dėmesį sutelkė į tai, kaip geriausiai perteikti vairuotojui „Porsche“ teikiamą vairavimo malonumą. Automobilyje įrengtos sportinės sėdynės du didelėmis šoninėmis atramomis, kurios leidžia stabiliai sėdėti aštriuose ir greituose posūkiuose, o naujas 360 mm skersmens vairas užtikrina kabrioleto paklusnumą ir valdymo tikslumą. Dar viena įdomi detalė salone – kadangi inžinieriai siekė dizaino grynumo ir maksimaliai sumažinti modelio svorį, standartinėje komplektacijoje nėra radijo bei garso sistemos ir oro kondicionieriaus. Tiesa, pirkėjai gali šią įrangą užsisakyti ir ji bus įdiegta nemokamai.

Naujasis „Boxster Spyder“ salonuose pasirodys liepos mėnesį, o „Porsche“ įgaliotoji atstovė Lietuvoje „Prime Auto“ jau priima kabrioleto išankstinius užsakymus, kad pirmieji pirkėjai galėtų naujuoju modeliu mėgautis jau šią vasarą. „Boxster Spyder“ kaina su mokesčiais prasideda nuo 81070 tūkst. eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: