You are here

„Porsche Cayenne Turbo Coupe" ir jo bet kam pasiruošę 550 arklių

  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe
  • Porsche Cayenne Turbo Coupe
    Porsche Cayenne Turbo Coupe

550 AG. 770 Nm. 3,9 sek., 286 km/h. Tokie štai skaičiai įrašyti „Porsche Cayenne Turbo Coupe“ vizitinėje kortelėje, ir jie pasako labai labai daug.

Taip, tai kupė stiliaus visureigis, bet tai nebėra naujas kėbulo tipas – visi prie tokių jau įpratę ir visiems tokių reikia. Atėjo laikas, kuomet ir „Porsche“ mylėtojams tokio prireikė.

Porsche Cayenne Turbo Coupe

Tai itin galingas, labai dinamiškas ir greitas padidinto pravažumo automobilis, pasižymintis ir daugybe kitų puikių savybių. „Cayenne Turbo Coupe“ puikiai tinka ir brutalaus SUV‘o apibūdinimas.

Smarkuolis dviejų tonų zonoje

Raumeningas, dailaus kėbulo automobilis turi ausiai mielą, jokios kitos muzikos nebereikalaujantį variklio garsą, kurio visa natų gama atsiskleidžia stipriai užmynus akceleratoriaus pedalą. Skambant kiekvienai šiai natai, kūnas stipria jėga spaudžiamas prie sėdynės, o jeigu nebūtų galvos atlošo, tai tiek keleivio, tiek vairuotojo kaklai perlūžtų dar tuomet, kai nebūtų baigtos sugroti visos pagreičio natos, visiems keturiems varomiesiems automobilio ratams beprotiškai stipriai kabinantis į asfaltą.

Automobilis be jokių skrupulų priima vairuotojo komandas akceleratoriumi ir tai daro su absoliučiu pasitenkinimu, palikdamas patenkintą tiek šio automobilio kūrėją – „Porsche“, tiek jo vairuotoją. Keleiviai taip pat liks sužavėti šio tikrai nelengvo, daugiau nei dvi tonas (2275 kg) sveriančio smarkuolio galimybėmis.

Greitis ir stabdžiai

4 litrų V8 variklis šimto kilometrų per valandą greitį leidžia pasiekti vos per 3,9 sek., 160 km/h greičio riba pasiekiama dar po 5,3 sek. Maksimaliai 550 „arkliai“, lydimi 770 niutonų sukimo momento gali įsibėgėti iki 286 km/h.

Pagreičio procedūrą atliekant su „Launch control“ (starto kontrolės) sistema, viso to iškart pamiršti nepavyks. Tie malonūs, brutalumo pilni pojūčiai atmintyje išliks ilgai.

Porsche Cayenne Turbo Coupe

Sustoti automobiliui padeda 415 mm skersmens stabdžių diskai priekyje ir 365 mm – gale. Priekinės stabdžių apkabos turi 10, o galinės – keturis stūmoklius.

Ir ant asfalto, ir ten, kur jo nėra

„Cayenne Turbo Coupe“ net ir būdamas 1653 mm ūgio sugeba puikiai jaustis ant kelio. Sportinė pakaba daro viską, ką reikia, kad automobilis galėtų dideliu greičiu nardyti kelio vingiuose ir jaustis stabiliu bei manevringu, bei neleisdama svyruoti kėbului.

Tiesa, tai ne tik asfaltu galintis važiuoti automobilis, su juo galima leistis ir ten, kur nėra kelio. Aišku, tokių tikriausiai bus mažuma, kurie šį „Porsche“ nuvis nuo asfalto.  Tačiau verta žinoti, kad „Cayenne Turbo Coupe“ turi 190 mm prošvaisą, o pasirinkus bekelės režimą, pneumatinės pakabos dėka automobilis pakyla iki 245 mm, o vandeniui jautrios detalės tuomet būna 530 mm aukštyje nuo žemės. Maksimalus nuožulnios plokštumos įveikimo kampas yra 21,3 laipsnio.

Porsche Cayenne Turbo Coupe

Automobilio išorė solidi, o vidus – sportiškai rafinuotas

Eksterjeras klasikinis, puikiai atpažįstamas „Porsche“ ir visiems kitiems automobilių mylėtojams. Juk tai standartinio „Cayenne“ brolis. Kupė versija yra 2 cm žemesnė už įprastą „Cayenne“ modelį. Taip pat, kaip ir būdinga, kupė stiliaus automobiliams, jis turi nuožulnesį priekinį stiklą ir kitokią galinę dalį. Ji atrodo seksualiai, o tai dar pabrėžia ir ten įkomponuotas spoileris, kuris gali pakilti 13,5 cm.

Porsche Cayenne Turbo Coupe

Jį galima pakelti tiesiog vieno mygtuko paspaudimu arba laukti, kol jis pats ims ir pasikels. Tiesa, tuomet reikia važiuoti didesniu nei 90 km/h greičiu. Pakilęs spoileris suteikia automobiliui daugiau stabilumo.

Viduje – taip pat viskas pagal „Porsche“ tradicijas. Patogūs sportiniai krėslai prilaiko kūną esant maksimaliems išbandymams, vairas maloniai prilimpa prie rankų, multimedijos valdymas ir įvairių mygtukų spaudinėjimas nereikalauja papildomo mokslo – viskas greitai perprantama ir lengvai surandama.

Porsche Cayenne Turbo Coupe

Priekyje vietos užtektinai, gale taip pat jos pakanka patogiai kelionei. Tuo tarpu į bagažo skyrių telpa 598 litrai krovinių, o norint vežti dar daugiau, galima nulenkti galines sėdynes ir padidinti bagažo talpą iki 1513 litrų.

Benzinas, taršos mokestis, eurai

Į 90-ies litrų degalų baką reikia pilti 98-o oktaninio skaičiaus benziną, kurį automobilis labai mėgsta. Gamintojo nurodomos vidutinės degalų sąnaudos yra 11,4 l/100 km, bet juk patys suprantate, kad tokį rodiklį su tokiu automobiliu tikrai bus nelengva pasiekti, bet tikrai beveik įmanoma. Tereikia, atsisakyti Sport ir Sport Plus režimų bei palengvinti dešinę koją. „Kaip važiuosi, taip ir pilsi“, - teorija paprasta.

Porsche Cayenne Turbo Coupe

Tačiau sumokėjus už tokį modelį 183 244 eurus (testuoto automobilio kaina) apie degalų sąnaudas tikrai galvojama nebus. „Cayenne Turbo Coupe“ kaina prasideda nuo 148 467 eurų. Jeigu automobilio pavadinime žodis „Turbo“ nėra būtinas, tuomet toks „Cayenne Coupe“ su 3,0 litrų benzininiu, 340 AG turinčiu varikliu kainuos nuo 84 458 eurų.

Taršos mokestis „Cayenne Turbo Coupe“ savininkų taip pat neišgąsdintų. Už 261 g/km nuo 2020 metų liepos mėnesio (pagal 2019 metų pabaigoje valdžios priimtą įstatymą, kurio pasiūlytas variantas dar gali būti koreaguojamas) tektų mokėti 210 eurų.

Tobulas pasirinkimas

Viską bendrai susumavus, atmetus, pridėjus ir pasvėrus, pajautus bei nepamiršus, galima sakyti, kad tai puikus automobilis, tinkantis visiems kasdieninių ir tolimų kelionių atvejams, bei nuostabiai derantis prie bet kokios aplinkos.

Porsche Cayenne Turbo Coupe

Kategorijos: 
Automobiliai: