You are here

Antros kartos „Porsche Panamera“: Daugiau galios ir greičio

  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera
  • Antros kartos Porsche Panamera
    Antros kartos Porsche Panamera

Birželio 28 dieną oficialiai debiutavo antros kartos „Porsche Panamera“. Jau galima pasigrožėti naujojo automobilio nuotraukomis bei paganyti akis į jį video reportažuose.

Antros kartos Porsche Panamera

Kalbant apie techninę antros kartos „Porsche Panamera“ pusę, galima pasakyti, kad automobilis naudoja MSB platformą, o varikliai tapo galingesni, kas leis naujam modeliui būti dar greitesniu.

„Panamera Turbo“ versija gavo naują 4,0 litrų V8 bi-turbo variklį, kuris turi cilindrų deaktyvavimo funkciją, leidžiančią sutaupyti kuro. Ši jėgainė generuoja 550 AG ir 770 Nm galią. Maksimalus sukimo momentas yra jaučiamas nuo 1960 aps./min. Pagreitis iki 100 km/h trunka 3,8 sek., o su Sport Chrono paketu užtenka vos 3,6 sek. Maksimalus šios versijos greitis yra 306 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos sudaro 9,4-9,3 l/100 km. Ir nors ši versija yra 30 AG ir 70 Nm galingesnė už ankstesnį modelį, tačiau kuro sąnaudos yra 1,1 l/100 mažesnės.

Antros kartos Porsche Panamera

„Panamera 4S" gauna 2,9 litro V6 biturbo variklį su 440 AG ir 550 Nm galia, tai leidžia iki 100 km/h greitį pasiekti per 4,4 sek., o su Sport Chrono paketu pagreitis trunka vos 4,2 sek. Maksimalus greitis yra 289 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos yra 8,2-8,1 l/100 km.

Tuo metu „Panamera Diesel“ ratus suka naujas V8 dyzelinis variklis, kuris pirmą kartą yra sukomplektuotas su nuolatine keturių varančiųjų ratų sistema. Šis variklis išvysto 310 kW/422 AG galią (esant 3 500 sūkių per minutę) ir 850 Nm jėgos sukimo momentą (išvystomas 1 000-3 250 sūkių diapazone). Gebantis išvystyti maksimalų 285 km/val. greitį, „Porsche Panamera 4S Diesel“ yra šiuo metu greičiausias pasaulyje serijinės gamybos automobilis su dyzeliniu varikliu. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 4,5 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ – per 4,3 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos sudaro 6,8-6,7 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 178-176 g/km. Šiame dyzeliniame variklyje taip pat naudojamos 2 turbinos su kintančia turbinos geometrija. Bet esant mažiems variklio sūkiams veikia tik viena jų, antroji įsijungia pasiekus 2 700 sūkių per minutę ribą. Toks sprendimas leidžia pagerinti dinamines variklio ypatybes.

Visi trys varikliai, pirmą kartą įskaitant ir dyzelinį, gali būti komplektuojami su nuolatine keturių ratų varančiąja sistema ir nauja aštuonių pavarų dvigubos sankabos transmisija „Porsche PDK II“. Šis naujų variklių ir naujos greičių dėžės tandemas lemia iki 16 proc. sumažėjusias degalų sąnaudas.

Naujos sistemos – naktinis matymas ir autopilotas

„Panamera“ modeliai aprūpinti daugybe standartinių ir pasirenkamų vairuotojo asistavimo sistemų. Tarp svarbiausiųjų – vairavimo naktį asistavimo sistema, kuri geba aptikti žmones ir didelius gyvūnus kelyje pagal jų skleidžiamą šilumą. Pasirinkus LED matricinius žibintus su 84 taškų vaizdo sistema, ji padeda aptikti žmones už įprastos apšvietimo zonos ribų ir apie tai iš anksto įspėja vairuotoją, kad jis sugebėtų laiku sureaguoti. Nauja autopiloto sistema „Porsche InnoDrive“, analizuodama palydovo duomenis ir jutiklių bei kamerų informaciją, gali parinkti optimaliausią greitį ir stabdymo intervalą artimiausiems trims kilometrams. Ši sistema ne tik geba palaikyti pastovų greitį, bet ir gali jį sumažinti atsižvelgdama į kelio ženklus, pati įveikti posūkius.

Išorėje – dar veržlesnės ir solidesnės linijos

Antrosios kartos „Panamera“ forma yra įgijusi dar dinamiškesnę išvaizdą ir aštresnių linijų. Naujo modelio ilgis siekia 5 049 mm (34 mm daugiau už ankstesnį modelį), plotis – 1 937 mm (6 mm daugiau), aukštis – 1 423 (5 mm daugiau). Nepaisant padidėjusio automobilio aukščio, šis sedanas atrodo žemesnis ir ilgesnis. Tokį išvaizdos pokytį pirmiausia lemia 20 mm pažeminta galinės dalies stogo linija, nors galinių sėdynių erdvė išsaugota nepakitusi. Ratų bazė taip pat pailginta 30 mm iki 2 950 mm. Priekinė ašis dar labiau pastumta pirmyn, todėl automobilio priekis yra mažiau išsikišęs, o atstumas tarp priekinės ratų arkos ir durų padidėjęs – visa tai padeda sustiprinti prestižinio automobilio įspūdį. Galinė automobilio dalis už galinės ašies atrodo labiau išsikišusi ir kuria galingos pozos įspūdį.

Antros kartos Porsche Panamera

Nors „Panamera“ plotis padidėjo vos 6 mm, automobilio kuriamas pločio efektas kur kas didesnis, o jį sustiprina tokie dalykai kaip A formos oro angos, vizualiai susijungiančios su šoninių sparnų ortakiais, bei horizontalios priekinių grotelių linijos. Dėl naujų ir kompaktiškesnių variklių automobilio priekinė dalis yra pažemėjusi ir padeda kurti plataus, galingo vaizdo įspūdį. Prie galingesnės išvaizdos prisideda ir LED žibintai su keturių taškų LED dienos lempomis.

Automobilio durelės, variklio ir bagažinės dangčiai, stogas, sparnai ir kitos šoninės dalys pagamintos iš aliuminio. Kėbulo elementai ir naujoji stogo linija dar labiau išryškina sportiško automobilio siluetą, kuriame galima atpažinti klasikinę „Porsche 911“ formą. Šoninių stiklų forma taip pat akcentuoja kupė automobiliams būdingą stilistinę išraišką. Plačios ratų arkos pritaikytos didelių matmenų ratams – nuo standartinių 19 colių („Panamera 4S“ ir „Panamera 4S Diesel“) ir 20 colių („Panamera Turbo“) iki pasirenkamų 21 colio skersmens lengvo lydinio ratlankių.

Tai, kad „Panamera“ yra ne tradicinis sedanas, o keturių durų kupė, išryškina galinė automobilio dalis – dinamiška stogo ir bagažinės stiklo linija ir platūs galiniai statramsčiai. Labiausia išsiskiriantis elementas automobilio gale – tai trijų lygių LED žibintai su keturių taškų stabdžių lempomis ir abu žibintus sujungiančia LED juosta. Galinis aptakas nuo šiol yra integruotas į kėbulą, o „Panamera Turbo“ modelyje pakilęs aptakas dar gali išsiplėsti į šalis ir sukurti didesnį paviršiaus plotą. Automobilio galinę dalį užbaigia oro difuzorius su dviem išmetimo antgalių poromis. „Panamera 4S“ ir „Panamera 4S Diesel“ modeliuose antgaliai yra apvalūs, o „Panamera Turbo“ turi trapecijos formos išmetimo vamzdžių antgalius.

„Panamera“ taip pat išsiskiria geriausiu salono išplanavimu tarp prabangios klasės automobilių. Kasdienį praktiškumą užtikrina 40:20:40 santykiu atlenkiama galinių sėdynių eilė ir bagažinės talpa nuo 495 iki 1304 litrų. O aukštesnį prabangos lygį gali padėti sukurti tokie pasirenkami dalykai kaip pasikeliantis panoraminis stogas, masažinės sėdynės, foninis salono apšvietimas ir erdvinio garso „Burmester“ sistema.

„Porsche“ salonus naujieji „Panamera“ turėtų pasiekti 2016 m. lapkričio pradžioje. „Panamera 4S“ kaina prasideda nuo 114 926 eurų įskaitant mokesčius, „Panamera 4S Diesel“ – nuo 118 919 eurų, „Panamera Turbo“ – nuo 155 582 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: