You are here

Rolls-Royce Dawn: Absoliučiai kitoks automobilis

  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka

6,6 litro V12 variklis, generuojantis 571 AG ir 780 Nm. Labai daug, ar ne? Tačiau šie skaičiai sąlyginai visai nėra svarbūs, kuomet sėdi prie itin prabangaus kabrioleto „Rolls-Royce Dawn“ vairo.

Nors po ilgu variklio dangčiu tūno daugybė kanopinių, tačiau važiuojant su šiuo britišku automobiliu visiškai nesinori lakstyti guldant spidometro rodyklę. Juo tiesiog norisi plaukti miesto gatvėmis ir mėgautis vairavimo malonumu ir beprotišku komfortu, visuomet prieš akis matant didžiulį variklio dangtį ir pačiame jo priekyje įtaisytą „Spirit Of Ecstasy“ statulėlę.

Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Spidometrų guldymams tiks „Ferrari“ ar „Lamborghini“, tačiau šie superautomobiliai negalės pasigirti dar ir komfortišku važiavimu. „Rolls-Royce“ turi visa tai ir dar daugiau, o šio automobilio pirkėjas greičiausiai nebus nutrūktgalvis. Tokiam automobiliui reikia subręsti.

Ir nors „Dawn“ pagreitis iki 100 km/h trunka 4,9 sek., kas lyginant su itališkais superautomobiliais yra amžinybė, tačiau britiška klasika kurta pagal visai kitokius principus. Aristokratiškus.

Juk gera žinoti, kad rezerve visuomet yra beveik „600“ arklių, kurie yra visada pasiryžę komfortiškai greitai spurtuoti įvairaus greičio diapazone. Maksimalus sukimo momentas pradedamas jausti jau nuo 1500 aps./min. Šiame automobilyje net gi nerasime tradicinio tachometro – jį čia pakeitė galios rezervą rodantis prietaisas.

Susitikimas su „Rolls-Royce Dawn“ trūko labai trumpai, tačiau pavyko spėti pajausti šį automobilį, jo kilmę bei charakterį.

Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Dawn“ rieda tobulai, ir nesvarbu, ar tai lygus Vilniaus aplinkkelis, ar nelygus senamiesčio grindinys, ar tiesiog duobėta gatvė - „Rolls-Royce“ važiuoklei tai nekelia jokių problemų. Į komandas vairu jis reaguoja puikiai, o beveik 5,3 metro ilgio automobilis itin jaukiai jaučiasi net ir pačiose siauriausiose ir vingiuotose gatvėse ar gatvelėse.

Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Tuomet gi imi ir akimirksniu supranti, kad dar nėra tekę važiuoti su komfortiškesniu automobiliu. Dar kitą akimirką pajunti, kad interjere oda yra visai kitokia. Kad ir kokia gera ji yra gerokai mažiau kainuojančiuose prabangiuose sedanuose, bet prisilietus prie „Rolls-Royce Dawn“ odinių paviršių, atrandi naujų potyrių. Taip, tai prabangi kokybė! Tai tiesiog absoliučiai kitaip, nei kituose automobiliuose.

Pas „Rolls-Royce“ viskas kitaip – viduje modernumas susipynęs su nesenstančia klasika ir tai veža! Ciferblatai, oro angų reguliatoriai, plonytė posūkių rankenėlė ir prie vairo esanti pavarų perjungimo svirtis – tai paprastumas ir minimalizmas prabangioje aplinkoje. Tai lyg iš praeities, o multimedijos ekranas, jos valdymas – šių laikų technologijos. Visa tai žavi.

Viskas tiesiog idealu, tobula, žavinga, nuostabu, puiku, beprotiška! Paskutinis žodis puikiai tinka ir apibūdinant šio nuotraukose matomo „Rolls-Royce Dawn“ kainą. 410 000 eurų. Už tai išeitų net keturi dar net prekyboje nepasirodę ir ką tik pristatyti ketvirtos kartos „Audi A8“ limuzinai arba pora „BMW M760Li xDrive“ limuzinų. O gal vis dėl to rinktis vieną „Rolls-Royce“?

Rolls-Royce Dawn/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: