You are here

Toyota GT86 Orange Edition: Oranžinis vairuotojo džiaugsmas

  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition
  • Toyota GT86 Orange Edition
    Toyota GT86 Orange Edition

„Celica“, „Supra“, „MR2“, „Corolla GT AE86“, „2000GT“ - tai tie „Toyota“ automobiliai, kurie savo laiku priversdavo stipriau plakti šios markės mylėtojų širdis. Taip, visi šie modeliai ir iki šiol yra gerbiami, geru žodžiu minimi bei daugybė jų iki šiol džiugina automobilių entuziastų širdis.

Kalbant apie naujus, vairavimo entuziastams skirtus „Toyota“ modelius – į kupė žaidimų aikštelę jau kuris laikas vis ruošiasi sugrįžti „Supra“, tačiau kad ir kaip visi nekantrauja, tačiau šio automobilio dar teks palaukti ir kol kas visą dėmesį sutelkti į rinkoje esantį „GT86“ modelį, su kuriuo giminystės ryšiais yra susieti „Toyota BRZ“ bei „Scion FR-S“. Pastarasis jau nebegaminamas.

Toyota GT86 Orange Edition

2+2 sėdimų vietų schemą, galinius varomuosius ratus, riboto praslydimo diferenacialą, teigiamų emocijų generatorių ir 200 „arklių“ galios variklį turintis kupė prekyboje pasirodė 2012 metais, visą deramą pagarbą atiduodamas legendiniams „AE86“ ir „2000GT modeliams.

Naujovės

2016 metais „GT86“ sulaukė atnaujinimo, po kurio ir toliau išliko puikiu vairuotojo automobiliu, nuperkamu už teisingą sumą pinigų, teisingomis proporcijomis pasiskirstančią pagal prie vairo teigiamai praleistų akimirkų kiekį.

Kuo gi pasikeitė atnaujinta versija nuo pirmtako? Visų pirma tai subtiliai pakitusi priekinė ir galinė automobilio dalis. Priekyje išraiškingi LED žibintai, gale taip pat gražiai atrodantys LED'ai, taip pat naujo dizaino bamperiai, galinis difuzorius, kitokia antena ant stogo. Viduje, naujas vairas, daugiau rodomos informacijos prietaisų skydelyje, tachometrui iš dešinės.

Toyota GT86 Orange Edition

Ribota serija

Kartu su atnaujintu modeliu, „GT86“ gavo ir naują ribotos serijos versiją - „GT86 Orange Edition“. Pagrindinis šio egzemplioriaus išskirtinumas – oranžinė „Solar Orange“ spalva, deranti su juodai nudažytais kontrastingais elementais: galiniu spoileriu, veidrodėlių dangteliais, bei 17 colių tamsiai pilkais ratlankiais.

Spalva ant tiek įdomi, kad žvelgiant iš skirtingų kampų ar kitaip krentant šviesai į automobilį, ji atrodo vis kitaip.

Toyota GT86 Orange Edition

Viduje, viskas atvirkščiai – juoda oda ir Alcantara apmuštos šildomos sėdynės su oranžinėmis siūlėmis. Taip pat kiti juodi elementai su oranžiniais akcentais, odinis centrinis porankis, zomša aptrauktas prietaisų skydas ir zomšiniai durų akcentai.

Nepaisant to – interjeras vis tik išliko paprastas, tačiau čia daugiau nieko lyg ir nereikia. Viskas išdėstyta patogiai, suprantamai ir yra tik tai, kas reikalinga. Tiesa, multimedijos sistema eilinį kartą galėtų būti modernesnė ir greitesnė.

Toyota GT86 Orange Edition

Esminių skirtumų tarp „Orange Edition“ ir standartinės versijos nėra. 2,0 litrų, keturių cilindrų variklis tas pats, važiuoklė ta pati, tik emocijų galbūt šiek tiek daugiau, nes ši spalva tikrai gerai žiūrisi ir tuo pačiu traukia aplinkinių žvilgsnį.

Lyginant kainas – ši versija kainuoja apie du tūkstančius eurų brangiau nei standartinis modelis.

Svarbu paminėti, kad „Orange Edition“ yra pirmasis ribotos serijos modelis iš specialios tokių modelių serijos, pavadintos „Club Series“. Įdomu, kokią sekančią, ypatingą spalvą pasiūlys „Toyota“ šio modelio mylėtojams. Gal turite kokių nors pageidavimų iš išskirtinių dažų paletės?

Galios mažai, emocijų daug

Žinoma, jūsų pagrindinis pageidavimas – daugiau „arklių“ ir dar turbokompresorius. Plius šimtas būtų pats tas, ar ne?

Tačiau „GT86“ nėra nei greitas, nei galingas automobilis. Viso labo 200 kanopinių, įsibėgėjančių iki 100 km/h per 8,2 sek., kuomet greičio komandos jiems yra siunčiamos automatiniu principu. Mechanika tai padaro per 7,6 sek. Net karštieji hečbekai šiais laikais yra galingesni ir greitesni, kai kurie šeimyniniai universalai taip pat. Tačiau ne vien arklio galios nulemia vairavimo malonumą.

Toyota GT86 Orange Edition

Vairavimo entuziastams šio atmosferinio variklio pilnai užtenka gaudant smagias emocijas ir džiaugiantis vairavimo malonumu, besimėgaujant vieno posūkio po kito įveikimu, kartais leidžiant automobiliui grakščiai pavizginti uodegą. Ypač tuomet, kai įjungtas „Track“ režimas, leidžiantis akimirksniu džiaugtis slystančia galine automobilio dalimi, kurią gaudyti yra be galo smagu.

Vis dėl to, norint sugauti 100, o gal net ir visus 120 procentų emocijų, reikėtų rinktis versiją su mechanine greičių dėže. Automatas gi - mėgėjas uždelsti, o pavaros ilgos. Šį procesą kiek galima pagyvinti žaidžiant su pavarų perjungimo svirtelėmis ant vairo.

Tikrai būtina dar kartą pakartoti, kad vairuoti „GT86“ - vienas malonumas, sėdint arti žemės ir žvelgiant į kelią per plataus ir ilgo variklio dangčio kontūrus.

Dar šis tas

Nors tai ir sportiškų genų turintis automobilis, tačiau važiavimas juo visiškai nevargina. Galima atsipalaidavus riedėti tiek miesto gatvėmis, tiek įvairiais užmiesčio keliais. Nei važiuoklė, nei sėdėsena nevargina. Žinoma, iki Palangos ir atgal neteko nulėkti, tačiau nuvažiavus nemažą gabalą įvairiais keliais, jokio šalutinio poveikio pajusti nepavyko. Vien tik teigiami potyriai.

Toyota GT86 Orange Edition

O ir kuro sąnaudos neauga lyg ant mielių. Važiuojant magistrale 110 km/h greičiu vidutinės kuro sąnaudos sudarė 6,3 litro. Mieste automobilis naudojo 13 litrų degalų, o agresyviau važiuojant vingiuotais užmiesčio keliais Sport režimu - „GT86“ tenkinosi 9,2 l/100 km.

Žinoma, degalinėje „GT86“ tikrai turėtų būti dažnas svečias, bet ne dėl kuro sąnaudų, o dėl to, kad vairuojant šį automobilį laikas prabėga nejučia, su juo norisi važiuoti ir važiuoti. Tik reikėtų taip susiplanuoti savo maršrutą, kad pakeliui būtų kuro užpildymo vietų, turinčių 98 oktaninio skaičiaus benzino.

Pabaigai

Išvada yra pati paprasčiausia – tai ne itin galingas, tačiau puikias valdymo savybes turintis sportiškas kupė už sąlyginai ne daug piniginių vienetų, sukurtas vairavimo entuziastams.

„GT86“ kaina prasideda nuo 30 750 eurų.

Alternatyvos? „Mazda MX-5“, „Fiat 124 Spider“ ar „Audi TT“. O gal vis dėl to likti prie „Toyota GT86"?

Toyota GT86 Orange Edition

Kategorijos: 
Automobiliai: