You are here

Penktos kartos „Toyota RAV4": Kitoks nei anksčiau

  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid
  • Toyota RAV4 Hybrid
    Toyota RAV4 Hybrid

„Toyota RAV4“ visais laikais buvo populiarus ir pirkėjų itin mėgstamas modelis. Lietuvos gatvėse jų pilna. Todėl nenuostabu, kad ir 2019 metais mūsų šalyje pasirodęs penktos kartos modelis jau užtvindė gatves. Vilniuje kasdien galima pastebėti bent po kelis naujuosius „RAV4“. Smagu, kai vos tik prasidėjus prekybai, automobilis yra graibste graibstomas. Kodėl visi jo taip nori?

Toyota RAV4 Hybrid

Kad automobilis tikrai geras ir smagus, po testo galime pasakyti ir mes. Be to, dar 1994 metais pradėtas gaminti kompaktiškas SUV puikiai užsirekomendavo per visą savo gyvavimo laikotarpį, todėl ta pati sėkmės istorija be sustojimo tęsiasi ir toliau.

Nenuobodūs automobiliai

„Toyota“ paskutiniu metu pradėjo gaminti labai gražius ir emociją turinčius automobilius. Panašu, kad kompanijos prezidento Akio Toyoda ištarta frazė - „Daugiau jokių nuobodžių automobilių (No more boring cars)“ - nebuvo tik burnos aušinimas, o nauja kompanijos filosofija, sėkmingai pritapusi prie visų naujų „Toyota“ modelių.

 Pirmiausia, tą buvo galima pastebėti jau „C-HR“ modelyje. Dabar tą patį galima pasakyti apie naująjį „RAV4“, naujoji „Corolla“ taip pat generuoja geras emocijas, „Camry“ irgi nuo jų neatsilieka. Dar reikia paminėti ir „Supra“ modelį, tačiau apie jį reikia atskiros kalbos. Smagu, kad „Toyota“ automobiliai įgavo daugiau žavesio, nes automobilis šiais laikais yra ne tik transporto priemonė nuvykti iš taško A į taško B, bet ir stiliaus, laisvalaikio dalis, todėl jis kiekvieną dieną turi džiuginti vairuotoją ir būti nenuobodus.

Su charakteriu

Ant naujos TNGA platformos sukurtas „RAV4“ visų pirma pavergia savo išvaizda. Lyginant su pirmtaku, jis tapo visiškai kitoks. Jis dar labiau suvyriškėjo, išvaizda tapo agresyvesnė, automobilis įgavo daugiau charakterio ir atrodo gerokai tvirčiau, įtaigiau. Išaugo ir jo „raumenų“ masė, kėbulas turi daug linijų, kampų, formų.

Toyota RAV4 Hybrid

Jo dizainas atrodo labai šiuolaikiškai ir pritampa prie modernaus ir greito gyvenimo tempo.

Daug teigiamų emocijų sukuria ne tik išorės dizainas, bet ir automobilio interjeras, kuris tapo gyvesnis ir kokybiškesnis.

Solidus ir jaukus interjeras

Viduje sėdėti itin patogu ir erdvu, ergonomiška.

Toyota RAV4 Hybrid

Galima pagirti didelius ir patogius temperatūros reguliavimo ratukus, ant storo ir patogaus vairo esančius mygtukus (čia kartais būna, kad gamintojai jiems pagaili meilės kūrimo procese). Taip pat atsinaujino pagreitėjo multimedijos sistema, bet bent minimalią akimirką ji galėtų būti vos vos greitesnė. Bet kritikos jai jau nebereikia žerti, kaip kad būdavo su ankstesniais „Toyota“ modeliais.

Tačiau pagirų nenusipelnė sėdynių šildymo mygtukai. Visos kitos „knopkės“ spaudžiasi solidžiai ir minkštai, o štai šie mygtukai viską gadina – juos spaudžiant pasigirsta didelis garsas, primenantis lūžimą.

Toyota RAV4 Hybrid

Interjere naudojamos medžiagos geros, jas malonu liesti ranka. Tiesa, labai norėtųsi, kad centrinė konsolė galėtų būti orientuota į vairuotoją, t. y. minimaliai į jį pasukta.

Trumpai tariant – viduje labai solidu ir jauku.

Kelyje

Važiuoja „RAV4“ labai smagiai. Galima sakyti, kad automobilis tiesiog pranoko lūkesčius ir sugebėjo viskuo nustebinti gerąja prasme. Ant kelio jis laikosi tvirtai. Tą užtikrina žemas svorio centras. Aišku, per greitai įlekiant į posūkius, jis linkęs kiek svyruoti.

Automobilis stabilus, vairuojasi pagirtinai, pakaba pašalinių garsų neskleidžia, vairo grįžtamasis ryšys geras, bet „RAV4“ nėra sukurtas vairuoti sportiškai. To juk ir nereikia tokiam automobiliui.

Važiuojant atrodo, kad vairuojamas gerokai didesnis automobilis, nes per stiklą matosi masyvaus priekio kampai. Geras jausmas.

Toyota RAV4 Hybrid

Į priekį testuotą „RAV4“ hibridą varė 2,5 litro benzinins variklis, sujungtas su elektros motoru. Bendra jų galia 218 AG (priekiniais ratais varoma versija). Keturiais ratais varomas „RAV4“ turi 222 AG.

„RAV4“ turi tris važiavimo režimus: Eco, Normal ir Sport, tačiau pastarasis buvo naudojamas 99 procentus važiavimo. Automobilis tuomet nesijaučia „pririštas“. Greitėja jis elastingai. Užspaudus gazą iki dugno, variklis kiek „paverkia“, tačiau gerokai mažiau nei anksčiau. „Direct Shift CVT“ transmisija veikia gana paklusniai ir sklandžiai. Lenkimo metu „RAV4“ greitėja pagirtinai.

Priekiniais varomais ratais hibrido pagreitis iki 100 km/h trunka 8,4 sek.

Degalų sąnaudos

90 km/h greičiu agresyviai važiuojant vingiuotais ir kalvotais Aukštaitijos keliais degalų sąnaudos sudarė 7,3 l/100 km. Važiuojant ramiau borto kompiuteris užfiksavo 6,1 l/100 km rezultatą. Magistralėje, palaikant 110 km/h greitį degalų sąnaudos buvo 7,8 l/100. Mieste jos svyrao tarp 6,5 – 7,0 litrų.

Toyota RAV4 Hybrid

Kaina

„RAV4“ hibridas kainuoja nuo 29 750 eurų. Testuotas modelis kainavo 38 320 eurų. Taip pat galima rinktis ir 2,0 litrų benzininę versiją su 173 AG. Jos kaina prasideda nuo 23 600 eurų.

Išvada viena - „Toyota RAV4“ tapo labai įdomiu automobiliu ir bent kokias užuominas į jo nuobodumą reikėtų pamiršti.

Toyota RAV4 Hybrid

Kategorijos: 
Automobiliai: