Vilniuje pristatytas antros kartos „Toyota C-HR“
Vasario 3 dienos popietę svečiai rinkosi į „Mototoja“ saloną Vilniuje, į naujojo „Toyota C-HR“ modelio pristatymo renginį. „Regitra“ duomenimis šis modelis tarp naujų automobilių patenka į populiariausiųjų dešimtuką, o pristatymo dalyviams abejonių nekilo, jog jis ir toliau bus vienas geidžiamiausių miesto automobilių, rašoma pranešime.
Net penkias valandas trukusiame unikaliame naujojo miesto automobilio pristatyme netrūko staigmenų – atvykusius svečius pasitiko ne tik įspūdingai vienai dienai pasikeitęs automobilių salonas, bet ir specialiai kurti performansai: nuo drąsių, dėmesį kaustančių šokių pasirodymų, kuriuos rengė iš televizijos ekranų puikiai pažįstami šokėjai iki saksofono melodijų improvizacijų, kurias atliko žinomas saksofonistas Jonas Sikorskis.
Renginyje apsilankė ir lenktynininkas Benediktas Vanagas, jo teigimu „Toyota C-HR“ – puikus pasirinkimas, kuriame idealiai suderintas stilius ir funkcionalumas, o žurnalo „Elle men“ vyr. redaktorius Saugirdas Vaitulionis negailėjo pagyrų naujojo modelio išskirtiniam dizainui.
Pirmasis „Toyota C-HR“ pristatytas dar 2016-ųjų kovą automobilių parodoje Šveicarijoje. Europoje pirmieji pardavimai prasidėjo 2017 – ųjų pradžioje, o šis, antrosios kartos „C-HR“ Europai pristatytas 2023 m. viduryje. „Pirmieji akcentai, kuriuos pastebi žmonės, tai automobilio išorės dizainas, jis išskirtinis, atrodo, kitaip nei kasdien gatvėse matomi automobiliai“, - pasakoja „Toyota“ pardavimo vadovas Karolis Urniežius. Anot jo, kitas šio modelio privalumas – į vairuotoją orientuota vairavimo patirtis, automobilis yra intuityvus ir siūlo sklandžią bei suasmenintą vairavimo patirtį.
Šis miesto visureigis „pajutęs“, kad automobilio vairuotojas artėja, pasitinka jį su šviesomis, vos įsėdus automatiškai nustato sėdynės padėtį ir multimedijos ekraną, o salono apšvietimą bei prietaisų skydelyje rodomą informaciją galima keisti pagal savo norus.
Kalbėdamas apie antrosios kartos modelio pokyčius ekspertas pabrėžia, jog „Toyota“ kasmet vis daugiau dėmesio skiria elektrifikacijai ir tvarumui. „Naujame modelyje įdiegta penktos kartos hibridinė sistema, galima rinktis ir įkraunamą hibridą. Pasikeitė baterijos dydis, bet ne galia - ji tapo talpesnė, o pagrindinis šios funkcijos privalumas - mažiau papildomo svorio, tad net 14 proc. didesnė galia pasiekia ratus“, - teigia K. Urniežius.
Pasak „Mototoja“ pardavimo vadovo, antrosios kartos „Toyota C-HR“ modelyje įdiegtos naujausios technologijos, kurios leidžia taupyti laiką ir mėgautis vairavimo komfortu. Viduje - didesnis multimedijos ekranas su integruota SIM kortele, dėl kurios multimedijos sistema atsinaujina automatiškai. Patobulėjo ir adaptyvus autopilotas, kuriuo galima naudotis ne tik važiuojant greitkeliu, bet ir patekus į spūstį – automobilis automatiškai judės į priekį ir išliks savo eismo juostoje.