Dirbti nusiteikęs ketvirtos kartos „Volkswagen Caddy"
„Volkswagen“ koncerno komercinio transporto gamybos padalinys „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ pristatė jau ketvirtosios kartos lengvąjį furgoną „Volkswagen Caddy“. Per 11 metų šis modelis sulaukė milžiniško populiarumo – pelnė ne vieną prestižinį apdovanojimą ir užsitikrino tvirtas pozicijas savo rinkos segmente. Visame pasaulyje jau parduota per 1,5 mln. ankstesnių kartų „Caddy“.
Pristatydamas naująją „Caddy“ kartą, „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ vadovas dr. Eckhardas Šolcas atkreipia dėmesį į milžinišką variklių inžinierių įdirbį. Visi varikliai – naujoviškos konstrukcijos, atitinka griežčiausius „Euro 6“ aplinkosaugos reikalavimus. Lyginant su ankstesnės kartos motorais, naujieji tos pačios galios agregatai lengvesni ir efektyvesni. Jų degalų sąnaudos vidutiniškai 28 proc. mažesnės, nei pirmtakų.
„Volkswagen Caddy“ išorės dizainas – puikus naujų koncepcijų ir atpažįstamų bruožų derinys. Naujoviškai suformuotas priekis ir vykusiai atnaujinta galinė dalis bei žibintai spinduliuoja lengvojo automobilio veržlumą ir dinamiškumą, neribodama krovininio furgono paskirties bei funkcionalumo. Interjero dizaine taip pat pritaikyta naujoviškų sprendimų. Išimtinai funkcionalią ir ergonomišką vairuotojo darbo erdvę žaismingai paįvairina ryškiaspalviai apmušalai ir saikingi bei funkcionalūs prietaisų skydelio bei valdymo priemonių puošybos elementai – orapūtės kiaurymių apvadai, valdymo svirčių rankenos ir pan.
Dyzelinių variklių asortimente – net 4 nauji dviejų litrų darbinio tūrio, nuo 55 kW (75 AG) iki 110 kW (150 AG) pajėgumo TDI varikliai. Žemiausiomis degalų sąnaudomis džiugina „Volkswagen Caddy“ „Blue Motion“ miesto išvežiojimo furgonas, neviršijantis 4 litrų dyzelino sąnaudų 100 km kelio.
Praeitos kartos „Caddy“ šeimynos pasididžiavimas – suspaustomis dujomis varomas „Caddy Eco Fuel“ taip pat sulaukė deramos pamainos. Naujasis „Caddy“ TGI 1.4 sunaudoja tik 4,1 kg suspaustų dujų.
Pageidaujantiems benzininio variklio, siūlomi 3 nauji agregatai: 62 kW (84 AG) pajėgumo keturių cilindrų 1.2 TSI, 75 kW (102 AG ) trijų cilindrų 1.0 TSI ir 92 kW (125 AG) 1.4 TSI.
Naujosios kartos „Caddy“ turi tikrai įspūdingą bazinių bei papildomų saugos sistemų ir vairavimo pagalbininkų bei komforto funkcijų sąrašą. Kai kurios sistemos „pasiskolintos” iš lengvųjų automobilių ir labai padeda intensyvaus eismo gatvėmis, kuriomis dažniausiai ir rieda „Volkswagen Caddy“ išvežiojimo furgonai.
Smulkius krovinius mieste vežiojančiam vairuotojui ypač praverčia „Front Assist“ erdvės priešais automobilį stebėjimo pagalbininko ir „City Emergency Brake“ avarinio miesto stabdžio tandemas. Pirmasis pagalbininkas vaizdo kamera nuolat stebi priešais automobilį esančia erdvę ir, važiuojant mažesniu, nei 30 km/val. greičiu, vairuotojui tinkamai bei savalaikiai nesureagavus į priešais esančią kliūtį, atliekamas pilnai automatinis stabdymas. Daugeliu atvejų ši priemonė leidžia visiškai išvengti susidūrimų, įskaitant skaudžias pasekmes turinčių susidūrimų su pėsčiaisiais.
Keleivinės ir krovininės-keleivinės „Caddy“ modifikacijos papildomai komplektuojamos su keleiviams skirtomis šoninėmis ir užuolaidinėmis saugos oro pagalvėmis.
Lengvuosiuose „Volkswagen“ automobiliuose pasiteisinęs pakartotinio smūgio išvengimo stabdys nuo šiol montuojamas ir „Caddy“ furgonuose. Susidūrus automobiliams jis automatiškai stabdo transporto priemonę, taip užkirsdamas kelią pakartotiniam smūgiui.
Daug dėmesio skiriama vairuotojo ergonomikai ir geram matomumui užtikrinti. Papildomai montuojamas priekinio lango šildytuvas neleidžia susidaryti matomumą ribojančiam šerkšnui, „Light Assist“ šviesų pagalbininkas automatiškai suderina žibintus geriausiam kelio apšvietimui ir kitų eismo dalyvių neakinimui užtikrinti, o „Driver Alert“ vairuotojo dėmesingumo kontrolės sistema aktyviai seka vairavimo procesą ir, užfiksavusi nebūdingų vairo svyravimų ar vairuotojo nuovargio požymių, apie tai įspėja vairuotoją ir rekomenduoja daryti vairavimo pertrauką.
Jeigu furgone sumontuotas papildomas adaptyvinis tempomatas, kurio reguliuojamų važiavimo greičių diapazonas priklauso nuo pavarų dėžės tipo, specialus jutiklis stebi priešais važiuojančios transporto priemonės greitį ir pagal jį priderina furgono važiavimo greitį bei parenka saugią distanciją. Jeigu furgone sumontuota DSG automatizuota pavarų dėžė, adaptyvinis tempomatas turi specialų važiavimo per eismo kamščius režimą, veikiantį ypač mažais važiavimo greičiais ir galintį inicijuoti furgono stabtelėjimą arba visišką sustabdymą.
Jeigu furgone sumontuotas vienas iš nurodytų automagnetolų arba navigacinių sistemų modelių, atsiranda galimybė sumontuoti galinio vaizdo kamerą. Papildomas parkavimo pagalbininkas turi ne tik „Volkswagen“ lengviesiems automobiliams būdingas parkavimo pagalbos funkcijas, bet ir specialią parkavimo šalikelėje funkciją, ypač palengvinančią išvežiojimo furgono vairuotojo darbą.
Vokietijos įgaliotąsias atstovybes naujasis „Caddy“ pasieks birželio pabaigoje. Šiek tiek vėliau debiutuos kitose šalyse.
Žadama, jog kai kurie modeliai bus pigesni už ankstesnės kartos pirmtakus.