You are here

Volkswagen Passat Alltrack pasiruošęs nerti į bekelę

„Volkswagen“ ruošiasi Tokijo automobilių parodoje oficialiai pristatyti naują modelį „Passat Alltrack“, tačiau dar likus laiko iki parodos šis koncernas atskleidžia šio automobilio paslaptį.

„Alltrack“ užims nišą tarp įprasto „VW Passat“ universalo ir „Tiguan“ modelio. Iš pažiūros „Alltrack“ labai primena „Audi A6 Allroad“, ir turi SUV stiliaus priekinį ir galinį bamperius, praplatintas ratų arkas bei slenksčius, taip pat pasižymi didesniu pravažumu, nes pakaba yra pakelta 30 mm aukščiau - nuo 135 mm iki 165 mm. Jau vien šio modelio pavadinimas išduoda, kad su juo bus galima iš asfaltuoto kelio drąsiai sukti į nelygaus paviršiaus bekelę.

Norėdami suteikti galimybę šiam automobiliui lengviau važiuoti bekelę „VW“ inžinieriai pasiskolino važiavimo bekelę programą iš savo didesnių SUV klasės automobilių. Važiuojant iki 30 km/h greičiu mygtuko paspaudimu gali būti aktyvuota įkalnės įveikimo sistema, kuri elektroniškai efektyviau sureguliuoja ABS stabdžių sistemą, traukos kontrolės sistemą, elektroninį diferencialą ir padeda lengviau įveikti kelio nelygumus ar įkalnes.

„Passat Alltrack“ bus siūlomas su dvejais turbokompresoriniais benzininiais TSI varikliais: 160 AG ir 210 AG bei dvejais 2,0 litro turbo dyzeliniais varikliais TDI: 140 AG ir 170 AG.

Patys galingiausi varikliai, tai 210 AG TSI ir 170 AG TDI, standartiškai turės „4MOTION“ visų ratų pavarą ir dvigubos sankabos (DSG) pavarų dėžę. „4MOTION" sistema naudoja elektrohidraulinę „haldex" sankabą, kuri esant normalioms sąlygoms 90 procentų variklio galios perduoda į priekinius ratus, o 10 procentų į galinius, tačiau esant poreikiui 100 procentų galios gali būti nukreipta į galinę ašį.

Praktiškesnis ir talpesnis „Passat Alltrack“ bus skirtas Europos rinkai, o dėl JAV rinkos dar nėra aišku. Šio automobilio prekyba prasidės kitų metų pradžioje.

 

Kategorijos: 
Automobiliai: