You are here

Antros kartos „Volkswagen Passat Alltrack" geriau pritaikytas bekelei

Kovo 3–15 dienomis vyksiančiame Ženevos autosalone šalia atnaujinto „Sharan" miniveno „Volkswagen" demonstruos ir naujos kartos padidinto pravažumo „Volkswagen Passat Alltrack " modifikaciją.

Geresnis automobilio pritaikymas bekelei visų pirma apima automobilio dugno dangalus, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsauginius antdėklus, slenksčių apsaugos juosteles, pagerintas įkalnės/nuokalnės įveikimo charakteristikas (užvažiavimo/nuvažiavimo kampus, brastos įveikimo gylį), 27,5 mm paaukštintą pakabą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, 4MOTION visų ratų pavarą su bekelės režimais praturtinta pavarų dėže ir nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio praverčiančiais vairavimo pagalbininkais.

Antrosios kartos „Volkswagen Passat Alltrack" variklių gamoje – net penki visiškai nauji jėgos agregatai. Du benzininiai (TSI) ir trys dyzeliniai (TDI) motorai. Visi jie atitinka griežtus Euro 6 reikalavimus.

Benzininiai varikliai – 110 kW (150 AG) ir 162 kW (220 AG), dyzeliniai – 110 kW (150 AG), 140 kW (190 AG) ir 176 kW (240 AG). Abu 150 AG pajėgumo varikliai (benzininis ir dyzelinis) komplektuojami su mechaninėmis 6 laipsnių pavarų dėžėmis.

Kiti varikliai bazinėse komplektacijose derinami su DSG pavarų dėžėmis.

Kaip minėta, naujasis „Passat Alltrack" bazinėje komplektacijoje tiekiamas su 4MOTION visų ratų pavara. Jos pagrindinis mazgas – jau 5-os kartos „Haldex" mova.

Įprastomis sąlygomis veikia tik priekiniai varomieji ratai. Atsiradus praslydimo pavojui, sklandžiai įjungiamas galinis tiltas. Be to, atsiradus praslydimui, variklio judesys tiksliai paskirstomas praslystantiems ir nepraslystantiems ratams, taip užtikrinant didesnį pravažumą.

Kartu su „Haldex" mova 4MOTION pavaros sudėtyje yra EDS elektroninis diferencialo blokatorius, o pati visų ratų pavara veikia glaudžiai sąveikaudama su ECS elektrinio stabilumo paketu. Be to, 220 AG galios „Passat Alltrack" 2.0 TSI ir 240 AG galios 2.0 TDI abi ašys komplektuojamos XDS+ sistema.

Už papildomą mokestį šią sistemą galima sumontuoti ir kituose modeliuose.

Visuose „Volkswagen Passat" modeliuose vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: ekonomišką, įprastą, sportinį ir individualų. „Passat Alltrack" turi ir papildomą bekelės režimą.

„Volkswagen Passat Alltrack" vairuotojui padeda daug išmanių vairavimo pagalbininkų, užtikrinančių važiavimo saugumą ir palengvinančių vairavimo procesą.

Front Assist situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema ir miesto avarinis stabdys su pėsčiųjų atpažinimo funkcija padeda išvengti skaudžių eismo įvykių. Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai padeda važinėti intensyvaus eismo miesto gatvėmis, pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys neleidžia įvykti pakartotiniam smūgiui. Vaizdo už automobilio stebėjimo sistema padeda parkuoti automobilį ir važiuoti atbuline eiga. Be to, „Volkswagen Passat Alltrack" yra unikalus važiavimo su priekaba pagalbininkas, padedantis manevruoti su priekaba.

Išskirtinį junglumą ir gausias šiuolaikines informacines pramogas užtikrina „App Connect“, MirrorLinkTM, Android Auto (Google) ir Car Play (Apple) sistemos, pasirengusios pradžiuginti vairuotoją ir keleivius raiškiais ekranais, neprilygstama interneto ryšio sparta, kerinčiu garsu bei suderinamumu su daugybe skaitmeninių vaizdo ir garso formatų.

Kategorijos: 
Automobiliai: