You are here

Volkswagen Passat CC

2011 m. lapkričio mėnesį debiutavęs Los Andželo automobilių parodoje naujasis „Volkswagen Passat CC“ ruošiasi pasauliniam pasirodymui prekybos autosalonuose. Vokietijos gamintojas pateikė dar daugiau šio automobilio nuotraukų, filmuotos medžiagos bei informacijos.

Europos autosalonuose „Passat CC" pasirodys vasario mėnesį, o iki pavasario ir Amerikos, Rusijos bei Azijos rinkose.

 

Naujasis „Volkswagen Passat CC"

Prieš keturis metus debiutavęs keturių durų kupė „Volkswagen Passat CC“ pasaulyje buvo parduotas apie 270 000 tiražu. Dabar atėjo laikas šiam modeliui atsinaujinti.

Atnaujintas „Passat CC“ turės naujo dizaino priekį su naujomis chromuotomis grotelėmis, nauju priekiniu bamperiu bei naujos formos priekiniais žibintais, kurie turės įkomponuotus LED (šviesą skleidžiantys diodai) žiedus.

Panašūs pakeitimai bus pastebimi ir galinėje automobilio dalyje: nauji galiniai žibintai, bamperis ir bagažinės dangtis.

Naujasis modelis turės nuovargio identifikavimo sistemą, naują garso aparatūros sistemą, saugias galvos atramas su papildomo prailginimo funkcija priekinėms sėdynėms. Taip pat automobilis turės integruotą „Lane Assist“ sistemą, kuri perspės apie aklojoje zonoje esančius automobilius ir padės vairuotojui išvengti susidūrimo automatiškai pasukdama vairą, „Dynamic Light Assit“ sistemą, kuri tamsiu paros metu reguliuodama tolimųjų šviesų žibintus užtikrina gerą apšvietimą ir matomumą prasilenkiant su prieš priešais atvažiuojančiu automobiliu. Automobilyje bus ir kelio ženklų identifikavimo sistema.

Visi modeliai standartinėje komplektacijoje turės „Start/Stop" sistemą ir baterijos atstatymo sistemą, kurią atstatys stabdymo energija.

Amerikoje atnaujintas „CC“ pasirodys su ta pačia variklių liniją kaip ir anksčiau, įskaitant benzinį 2,0 litro darbinio tūrio TSI variklį (200 AG) ir 3,6 litro darbinio tūrio V FSI variklį (280 AG).

Europos rinkai taip pat nebus pasikeitimų variklių srityje, „CC“ bus siūlomas su trimis TSI benzininiais ir trimis TDI dyzeliniais varikliais. Benzininių gamą sudarys varikliai nuo 160 AG iki 300 AG, o dyzelinių - nuo 140 AG iki 170 AG.

1,8 litro keturių cilindrų TSI benzininis variklis su turbina turės 160 AG ir 250 Nm galią, kuri leis automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 8,5 s ir pasieks maksimalų 223 km/h greitį. Vidutinės kuro sąnaudos sudarys 7,1 l/100 km kelio. Šis variklis bus komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine greičių dėže bei papildomai bus galima pasirinkti septynių laipsnių automatinę DSG greičių dėžę, kuri padidins kuro sąnaudas 0,1 l/100 km.

2,0 litrų keturių cilindrų TSI benzininis variklis su turbokompresoriumi pasieks 210 AG ir 280 Nm galią. Vidutinės kuro sąnaudos su šiuo varikliu bus 7,3 l/100 km. Nuo 0 iki 100 km/h greitį automobilis su šiuo varikliu pasieks per 7,3 s, o maksimalus jo greitis – 242 km/h. Jis taip pat bus komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine greičių dėže, bet norint bus galima rinktis šešių laipsnių automatinę DSG greičių dėžę, su kuria automobilio maksimalus greitis sieks 240 km/h,  o vidutinės kuro sąnaudos išaugs iki 7,8 l/100 km.

Trečiasis benzininis variklis, tai 3,6 litro V6 agregatas, pasiekiantis 300 AG ir 350 Nm. „CC“ su šiuo varikliu nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 5,5 s, o maksimalus jo greitis bus 250 km/h, ribojamas elektronikos. Vidutinės kuro sąnaudos su šiuo galingiausiuoju varikliu bus 9,6 l/100 km. Šis modelis turės šešių laipsnių automatinę DSG greičių dėžę bei bus varomas visais keturiais ratais (4MOTION).

2,0 litrų dyzeliniai TDI varikliai pasieks 140 AG ir 320 Nm arba 170 AG ir 350 Nm. Silpnesnioji versija leis 100 km/h greitį pasiekti per 9,8 s, o galingesnis variklis, tai leis padaryti per 8,6 s. Maksimalus greitis atitinkamai bus 214 km/h ir 227 km/h. Vidutinės šių variklių kuro sąnaudos skirsis ne daug: 4,7 l/100 km ir 4,9 l/100 km. Šie modeliai standartiškai turės tokias pačias greičių dėžes kaip ir benzininiai varikliai. Tačiau bus galimybė pasirinkti variantą su automatine 6 laipsnių DSG greičių dėže. Tokiu atveju vidutinės kuro sąnaudos padidės po 0,6 l/100 km. Vėliau bus pasiūlyta ir visų keturių varomų ratų sistema 4MOTION.

2,0 litrų BlueTDI variklis, pasiekiantis 140 AG ir 320 Nm, bus toks pat kaip ir paprastas TDI variklis, tačiau jis atitiks Euro-6 tandartą, kuris bus privalomas nuo 2014 metų rudens. Su tokiu varikliu automobilis 100 km/h greitį pasieks per 9,9 s, o maksimalus jo greitis bus 214 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos sudarys tik 4,9 l/100 km (su mechaninė greičių dėže) ir 5,4 l/100 km (su DSG dėže).

Kategorijos: 
Automobiliai: