Volkswagen Passat: Daro jis viską gerai
Tautos mašina, ne kitaip – Volkswagen Passat. Jeigu būtų SUV‘as, tai išpirktų visus iki vieno. Universalai vis tik šiais laikais, nors ir mėgiami, bet užleidžia vietą padidinto pravažumo automobiliams. Tuo tarpu sedano kėbulo devintos kartos Passat jau iš vis nebeturi.
Atrodo naujasis modelis labai dailiai.
Važiavimo prasme, sunku būtų prie kažko labai ir kibti. Daro jis viską gerai.
Labiausiai užkliuvo nebent tai, kad šiame modelyje esantis 1.5 litro TSI variklis su 150 AG, kiek per garsiai rėkia, kai labiau spaudžiamas akceleratorius. Traukos lyg ir pakanka, tačiau visada norėtųsi kiek daugiau. Taigi tiems, kuriems reikia daugiau galios, yra dvilitrinė jėgainė su 265 AG.
Viduje viskas labai aišku, prie vairo patogu, o visos funkcijos valdomos dideliame ekrane, kaip ir pas kitus Volkswagen grupės automobilius. Ant vairo - normalūs fiziniai mygtukai. Ačiū jiems, kad jie tokie yra. Verta paminėti, kad patiko kaip tamsoje darbą dirba žibintai.
Išvada viena: bendras automobilio pojūtis prie vairo – geras.
Kainuoja Passat nuo 38 800 eurų, o štai šis raudonas gražuolis įvertintas 50 970 eurų suma.