You are here

Elegantiškas „VW Polo Paris“ ir griežtas „Polo Carat“

„Carat“ ir „Paris“ - tokius vardus 1982 metais suteikė vienas Vokietijos automobilių dizaineris, specialiems „VW Polo“ modeliams.

Tai Rainer Buchmann, kuris įkūrė automobilių modifikavimo kompaniją „bb“, bendradarbiavusią su automobilių gamintoju „Volkswagen“.

Dizaineris garsėjo išskirtinumu modifikuojant automobilius bei aukštu technologiniu lygiu.

1982 metais Ženevos automobilių parodoje jis pristatė bendrą su „Volkswagen“ dizaino projektą, kuris vėliau buvo išpildytas „Polo“ modeliui.

Taip atsirado individualaus dizaino „Polo Carat“ ir „Polo Paris“ modeliai, pasižymėję prabanga.

Elegantiškas „Paris“ ir griežtas „Carat“

Abu specialūs modeliai skyrėsi išorės dizainu. „Paris“ buvo apvalesnių formų, o „Carat“ turėjo griežtesnes kėbulo linijas. Abi versijos turėjo specialų kėbulo dažymą – priklausomai nuo apšvietimo tamsiai mėlyna spalva virsdavo seno aukso spalva.

„Paris“ modelio dizainas buvo orientuotas daugiau į moterišką eleganciją. Net gi automobilio padangos buvo gana siauros – 175/65 R13.

„Carat“ modelis buvo apautas platesnėmis padangomis – 185/60 R13 ir buvo orientuotas į jaunimą, norintį pabėgti iš monotonijos ir būti išskirtiniu.

Technologijos

„bb“ kompanijos patobulinti „Polo“ modeliai turėjo centrinį durų užraktą, valdomą pulteliu, o po 10 sekundžių automatiškai užsirakindavo durys.

Taip pat automobiliai turėjo skaitmeninį prietaisų skydelį, užvedus automobilį pasigirsdavo draugiškas pasisveikinimas - „laba diena“. Be to, sistema įrašydavo atmintyje automobilio užvedimo laiką ir skaičiuodavo, kiek jis važiuoja, taip pat buvo skaičiuojamos vidutinės kuro sąnaudos bei vidutinis greitis. Ne gana to, automobilis turėjo ir išorės temperatūros daviklį, kuris įspėdavo apie tai, kad kelyje gali būti susiformavęs ledas. Dabar visi šie dalykai atrodo labai įprasti, bet tais laikais tai buvo naujovės.

Vairuotojas turėjo ir informaciją apie alyvos lygį, aušinimo skysčio ir tepalo temperatūrą, akumuliatoriaus krovimą bei tepalo slėgį. Ši informacija buvo pateikiama anglų arba prancūzų kalbomis.

„Polo“ buvo aprūpinti „Blaupunkt“ garso sistema su 12 garsiakalbių, Recaro sėdynėmis. Visur dominavo Alcantara, už papildomą kainą ir stogas galėjo būti nuklotas Alcantara.

45 000 DM

Nuo 1982 metų rugsėjo 10 d. iki spalio 5 d. iš „bb“ tiuningo namų išvažiavo trylika „Polo Carat“ ir dvylika „Polo Paris“ automobilių, aprūpintų 1,1 litro 60 AG varikliais.

Tais pačiais metais rugsėjo 24 dieną dar aštuoni „Polo Carat“ ir penki „Polo Paris“ buvo išleisti su 1,3 litro 75 AG varikliais.

Tokie unikalūs automobiliai kainavo apie 45 000 Vokietijos markių.

Kategorijos: 
Automobiliai: