You are here

Audriaus „VW Caddy" arba Stenco magnatas

  • VW Caddy/JD Visual nuotrauka
    VW Caddy/JD Visual nuotrauka
  • VW Caddy/JD Visual nuotrauka
    VW Caddy/JD Visual nuotrauka
  • VW Caddy/JD Visual nuotrauka
    VW Caddy/JD Visual nuotrauka
  • VW Caddy/JD Visual nuotrauka
    VW Caddy/JD Visual nuotrauka
  • VW Caddy/vytophoto.com nuotrauka
    VW Caddy/vytophoto.com nuotrauka
  • VW Caddy/vytophoto.com nuotrauka
    VW Caddy/vytophoto.com nuotrauka
  • VW Caddy/Asmeninio archyvo nuotrauka
    VW Caddy/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • VW Caddy/Asmeninio archyvo nuotrauka
    VW Caddy/Asmeninio archyvo nuotrauka

Dažniausiai įprasta matyti build’us, gimstančius iš keleivinio automobilio. Tačiau atsiranda nučiuožusių, kuriems tai atrodo per banalu, paprasta ir nebeįdomu. O kaip žiūrite į automobilį, nepriskirtą keleivinių kategorijai, naudojamą pagal paskirtį, bet tuo pačiu, auto fest’uose išbėgantį į show off’o aikštelę? Gal apie tai, ir pakalbėkim, o tiksliau, apie kiek neįprastą LT stance’o arenai pasirinktą automobilį.

Audriui tai jau nebe pirmas stance’o projektas. Praeitų metų renginiuose, jį buvo galima sutikti su taip pat labai įdomiu projektu – Bagged VW MK1 Golf R32.

Bet šiandien, mes nekalbėsime apie golfą. Pakalbėsim apie jo naują, Daily projektą. VW Caddy. Turbūt ne man vienam, pirmas ir esminis klausimas, pamačius šį auto. Whaaat? Kodėl Caddy? Audriaus atsakymas labai paprastas. Reikalingas kasdieninis, darbinis, talpus automobilis. Tačiau, negi būdamas petrolhead’as važinėsi su stock’u, visiškai neprikišęs rankų prie auto? Baikit – Nemanau….

Pradėkime nuo pradžių. Iš karto noriu visų atsiprašyti už nuotraukų kokybę. Visi projektai reikalauja daug investicijų, todėl dažnai nebelieka pinigų normalioms, išmanioms technologijoms (Audriau – graužtukas yra geeeraiii) Svarbiausia juk, susidaryti vaizdą, apie ką aš čia keverzosiu, ane? Štai visos blevyzgos pagrindinis kaltininkas.

VW Caddy/Asmeninio archyvo nuotrauka

VW Caddy. Iš gamyklos išriedėjo su 1,6 TDI širdele, bei DSG dėže. Surado ir parsigabeno jį iš Prancūzijos. Komplektacija, kaip ir galima tikėtis – darbinė, nes paskirtis – krovininis. Pagal tai, turejo atitikti tam tikrus standartus, o tiksliau turėjo būdą vėdintis. To pasekoje, buvo prigręžiota ventiliacinių skylių kėbule. Šiaip, teko girdėti ir matyti beveik visą šio projekto eigą, nuo pradžių ir iki šios dienos. Pamenu, pirmi pamąstymai buvo: truputis dropo, kažkokius ratus ir bus darbinis arklys. OK. Žiūrim kaip čia jam gavosi…

Pirmas darbas – iš krovininės būdos padaryti pusiau keleivinę ir užkamšyti visas nereiklaingas ventiliacines skyles, kurios buvo padarytos automobilio stoge, bei galinėse durelėse.

Nugręžtas dugnas. Privirinti VW Touran sėdynių tvirtinimai, kad būtų galima įmontuoti kėdes.

Rasti ir nupirkti VW Touran su apiplovimu ir VW Golf mk7 GTI priekiniai bamperiai, bei galinis VW Golf MK6 R32 bamperis.

Taip pat nupirkta RS4/RS5 priekinės sėdynės, Audi S3 stabdžių komplektas. Priekis - 345 mm. Galas - 310 mm. Priekiniai LED Xenon žibintai iš VW Touran. Galiniai žibintai - 2016 m. paskutinės laidos Caddy modelio.

Tada prasidėjo lipdymo darbai. Priekis lipdomas vienas iš dviejų. Viršus - VW Touran. Apačia – MK7 GTI. Galas lipdomas iš Mk6 R32.

VW Caddy/Asmeninio archyvo nuotrauka

OEM’iniai veidrodėliai taip pat netenkino. Nupirkti VW Touran, kurie Bolt On netiko. Teko perdarinėti.

Kol vyko darbai, palengva buvo iekšoma kažkokių įdomesnių R19 ratlankių, už priimtiną kainą. Modelis praktiškai išsirinktas. Bet iki šiltojo sezono dar daug laiko, tad buvo neskubama su pirkimu, o vis peržiūrimi skelbimai, gal iškris kas nors įdomaus. Didžiausias klausimas – pločiai. Nors arkos atrodo pakankamai didelės, bet visas internetas skandavo, kad daug J neįkišama. Visą laiką bandžiau įkalt jam į galvą, kad mažiau skaitytų tuos forumus. O viso to pločio problema skambėjo irgi labai neįprastai. Ne arkos ir net ne amortikai trukdo pločiui, o durys. Teko girdėti, kad stance’o problemų kaltininkas būtų durys? Man tai irgi naujiena. Kaip žinia, Caddy galinės šoninės durys yra slankiojančios, tad jei ratlankiai išlenda iš arkos – tos durys tiesiog neatsidaro. Ir štai, viena žiemos vakarą, netikėtai skelbimuose, už patrauklią kainą iškrenta Rotiform CSW kaltinių split’ų komplektas. 19×10 et40 ir 19×9 et35. Galas gerokai gąsdina Audrių. Tačiau, panaudojus teroristinius veiksmus ir davus psichologinio spaudimo, nusprendžia surizikuoti.

Atkeliavus ratams, koks būna pirmas darbas? Aišku bėgte į garažą primatuoti.

Vaizdas visiškai nieko nesakantis ir neprognozuojantis. Reikia laukti važiuoklės ir žiūrėti, kas bus tada.

VW Caddy/JD Visual nuotrauka

Ok, priėjom ir prie važiuoklės reikalų. Kaip minėjau pradžioje, planas buvo šiek tiek dropo. Tai va. Tas šiek tiek “daėjo” iki to, kad nuspręsta Caddy pasodinti ant oro. Įdomu, kaip Audriui atrodo – “ne šiek tiek”. OK. Nupirktas Airlift’o priekio komplektas ir galinės Airlift’o pagalvės. Valdymo smegenys – AirLift Perfomance 3H/3P. Galiniai amortizatoriai užsakyti iš G.A.S firmos. Bet to buvo negana. Problema yra galinė Caddy važiuoklė – lingės. Norint sudėti orą, realiai reikia 100% naujos custom važiuoklės. Turint pinigų ir nenorint sukti galvos, internete galima nusipirkti jau pagamintą svirtelinę bolt on važiuoklę, skirtą orinei sistemai sumontuoti. Tačiau šis malonumas yra pakankamai brangus. Tad buvo nuspręsta ją pasigaminti. Šioje vietoje labai nesiplėsiu, nes istorija ilga, su daug cenzūros, kritusiu noru ir rankomis, beeet… Nepasiduota, ir finale - pasigaminta!!! Beliko viską sumontuoti.

Pats instaliavimo procesas taip pat buvo “linksmas”, ir kaip priklauso, pagal visus petrolhead’ų paskutinės nakties papročius. Darbai prasideda 2017 metų Chill’N’Grill išvakarėse ir aišku užtrunka iki paryčių. 6 ryto turime pirmą rezultatą.

Viskas? Aišku ne. Trūksta dropo.

Bet nėra dabar kada tvarkyti, nes 9 ryto – važiuojame daryti išmetimą. Čia pašalintas DPF, galinis bakelis. Virinamas naujas 67 mm vamzdis su “AKRAPOVIČ” antgaliais. Garsas pasikeičia kardinaliai ir visiškai neprimena, kad po kapotu 1.6 litro širdis.

Tiesa, jau gavus dropo išlindo tai, apie ką aš turėjau omenyje, sakydamas: galinių ratų pločių problema. Sprendimas taip pat jau rastas. Reikės truputėli papjaustyti, truputėli pavirinti ir problema bus išspręsta.

VW Caddy/vytophoto.com nuotrauka

Taigi, miego nulis, bet visi grybai išgaudyti ir autombilis jau paruoštas Chill’N’Grill fest’ui. Ilgas, audringas ir puikus savaitgalis. Na ir kulminacija – Best Euro 2017.

Po Chill’o sekė trumpa pertrauka ir jau sekantį savaitgalį kartu startavome į Eurotrip’ą.

Sudalyvauta - “Dub It” ir “Vag Event”.

Įveikta 2500 km, be didelių gedimų. Camber’io neatlaikė viena padanga, bet overall - viskas sėkmingai. Na, o apie tripo reikalus ir nuotykius jau kitoje blevyzgoje.

Daugelis Show off’inių automobilių, kaip antai manasis, po event’ų stoja į garažą po tentu ir migdomas iki kitų event’ų ar darbų prie jo. Tik ne šis Caddy. Sandėliukas pasiraitoja rankoves ir kimba į kasdieninius kilometrų sukimus, Kauno miesto gatvėmis.

Jei atvirai, mano nuomone, Audriui ne viskas gerai galvoje. Sustencinti Caddy? Daily? Ir galų gale drožti kasdieną? Patikėkit. Teko su juo pasivažinėti. Oi kokius kelius jis mato… Net man, baisiausiam vag’ų fanui – gaila mašinos, ypač ratų. Caddy dirba savo darbą visu 150 %. Bet common!!!! Nuo kada pas petrolhead’us buvo gerai su smegenėlėmis? Pilka masė – tikrai ne mūsų pasirinkimas.

VW Caddy/JD Visual nuotrauka

Kaip ir pas kiekvieną build’ą, taip ir pas šį, turbūt niekada neišgirsite, kad viskas Done. Audrius, “To Do List” sąraše, turi užsirašęs dar ne vieną mod’ą. Pilnai pasidaryti interjerą, pasibaigti su važiuokle. Taip pat laukia variklio pakrapštymas. Jau dabar map’as nėra stockinis. Šiai dienai Caddy turi 110 kW.

Ateities planuose guolinė turbina, purkštukai ir dar daugiau kumeliukų. Taip pat žinau, kad planuose galvojama pakeisti automobilio išorę, aišku visa tai jau ateities planuose. Žinau, kad rudenį vėl bus grįžta prie Mk1 cabrio projekto su stipriais planais ir darbais. Išduosiu tiek, kad jau renkamos detalės ir planuose yra R32 swapas + Quattro + DSG ir gal net T.

Stipriai palaikau tokius build’us, žmonių užsidegimus ir labai gerbiu artimų žmonių palaikymą (šiuo atveju širdies draugės Brigitos), kuri net tik palaiko Audriaus idėjas, nebumba į ausį dėl nepaliaujamo pinigų kišimo į metalo gabalą, nepriekaištauja, dėl ištisų savaitgalių leidimo garaže, bet taip pat, aktyviai dalyvauja projektų kūrimo procese. Net jei reikia pasukti varžtus – jai tai ne bėda.Thumbs UP!!!! Juk artimųjų palaikymas visuomet didelis žingsnis į sėkmę.

Na, o aš ties tuo ir pabaigsiu savo blevyzgą, su viltimi, Lietuvos keliuose išvysti kuo daugiau tokių pavyzdinių projektų, puošiančių gatves.

BLEVYZGŲ AUTORIUS: JD VISUAL (čia rasite ir daugiau foto)

VW Caddy/JD Visual nuotrauka

 

AUDRIAUS VW CADDY MODIFIKACIJŲ SĄRAŠAS

VARIKLIS

1.6 TDI DSG 75KW
CR DPF REMOVED, EGR DELETE,
67MM EXHAUST
AKRAPOVIC TIPS
STAGE 1 REMAP 110KW 300NM

VAŽIUOKLĖ

ROTIFORM CSW 3 PIECE FORGED WHEELS: FRONT 19X9 ET35 REAR 19X10 ET40
AUDI S3 BRAKES FRONT 345MM REAR 310MM
AIR SUSPENSION:
FRONT AIRLIFT SLAM SERIES SHOCKS.
REAR SLAM SPECIALITIES BAGS.
GAZ ADJUSTABLE DAMPING SHOCKS.
CUSTOM BRACKETS by KEEKMOTORSPORTMLDC.
CADDY LIFE REAR AXLE,
-6 CAMBER IN REAR

EKSTERJERAS

CUSTOM MADE FRONT BUMPER USING TOURAN & GOLF MK7 GTI BUMPERS.
CUSTOM MADE REAR BUMPER USING CADDY & GOLF MK6 R BUMPERS.
TOURAN PIANO BLACK FRONT GRILL.
TOURAN LED XENON HEADLIGHTS.
TOURAN CUSTOM MADE SIDE MIRRORS.
SPORTLINE REAR SPOILERS, SIDESKIRTS.
COLOUR CODED DOOR HANDLES.
NUMBER PLATE TRIM.
TOURAN SIDE MOLDING STRIPS
CADDY LATEST VERSION REAR LIGHTS

INTERJERAS

AUDI RS4 / RS6 BLACK LEATHER HEATED WINGBACK BUCKET SEATS
TOURAN BLACK LEATHER / ALCANTARA MIDDLE ROW REMOVABLE SEAT CONVERSION

Kategorijos: 
Automobiliai: