You are here

VW Golf 7.5: Automobilis – ir viskas tuo pasakyta!

  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas septintos kartos VW Golf/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„VW Golf“ tai kaip „Red Bull“, „Coca-Cola“ ar „Pampersai“, kurių prekės ženklai yra tapę bendriniais ir dažnai naudojami kalbant apie kito gamintojo tokią pačią produkciją.

Taip yra ir su automobilių gamintojo „Volkswagen“ modeliu „Golf“, kuris yra kaip bendrinis žodis apibūdinti C segmentui priklausantiems hečbekams. Juk dažnai sakome „Golf“ klasės hečbekas. Atrodo taip, lyg šis modelis būtent yra šios klasės etalonas ir viskas matuojama būtent pagal jį. Bet juk ne kitaip ir yra, ar ne?

„Golf“ yra be galo populiarus hečbekas visame pasaulyje ir tikriausiai nėra vietos, kur apie jį nežinoma. Gyvuoja šis modelis net nuo 1974 metų ir vis išlieka populiarus, mylimas ir vertinimas automobilis.

Das Auto

2012 metais buvo išleista jau septintoji šio automobilio karta, o 2016 metų pabaigoje „Volkswagen“ pristatė atnaujintą septintos kartos modelį. Tai pirma kada nors atnaujinta „Golf“ generacija. Iki tol visuomet buvo išleidžiami naujos kartos automobiliai. Tiesa, norint būti visiškai tiksliems, reikia paminėti, kad buvo per „Golf“ istoriją tik kabrioletai yra gavę Faceliftą. Bet tai nesiskaito.

Tikriausiai daugelis iš jūsų vienaip ar kitaip per gyvenimą esate susidūrę su „VW Golf“ automobiliu – vairavote patys, buvote vežami draugų ar pan.

Kad ir kokios kartos „Golf“ modelį bepaimtum – tuo laikmečiu, kai jis buvo išleistas, šis automobilis atspindėjo „Das Auto“ šaukinį.

Panašu, kad ir atnaujintas septintos kartos modelis visa tai išlaikys toliau ir po to perduos estafetę būsimoms kartoms.

Perbėgus mintimis ir prisiminus ankstesnius susitikimus su senesniais „Golf“ galima sakyti, kad atsinaujinęs septintukas išlaiko visus geruosius pirmtakų genus. Jis yra toks pats geras, toks pats patogus, praktiškas automobilis. Visa tai leidžia jam būti mėgstamu. Su laiku tik tobulėja technologijos, keičiasi išvaizda, gerėja valdymo savybės, o bendrai „Golf“ išlieka toks pats geras ir toliau tvirtai atstovaujantis savo segmentą, kuriame dėl vietos po saule pešasi daugybė hečbekų.

Pirmasis Facelift'as

Modelio atnaujinimas – teisingas žingsnis. Įdomu, kodėl gamintojas tokios strategijos nenaudojo anksčiau. Sukurti naują automobilį ir išleisti jį į gamybą yra sunkiau, tai reikalauja daugiau kaštų, nei atlikti vadinamąjį Facelift'ą, kuomet norint pateikti kelis patobulinimus ar įvesti į rinką naują variklį, užtenka tik subtiliai pakeisti automobilio priekį bei galą ir atlikti norimus patobulinimus po kėbulu. Panašu, kad tuomet, kai kiti gamintojai diegia pačias naujausias technologijas į savo kūrinius, „Volkswagen“ tiesiog nebuvo kur dingti ir norint suspėti su šių laikų madomis, teko nelaukti dar bent poros metų iki naujo modelio atsiradimo, o tiesiog išleisti atnaujintą versiją, aprūpinta visomis šiuolaikinėmis saugumo ir kitomis sistemomis.

Nuo septintos kartos „Golf“ modelio išleidimo praėjo jau gana daug laiko (2012 metai), taigi galbūt dabar jau buvo galima pagalvoti ir apie naują kartą. Pažiūrėjus į skirtingų „Golf“ modelio kartų istoriją, galima pastebėti, kad kiekviena sekanti karta gyvavo vis trumpesnį laikotarpį. Pirma ir antra kartos buvo gaminamos po 9 metus, o ketvirta ir penkta jau tik po šešis. Tuo tarpu šešta vos penkis metus ir būtent po penkių metų atnaujinimo sulaukė septinta karta, kurią pagal visą šią tendenciją galėjo keisti aštunta versija.

Kalbant apie išorę - pasikeitimai yra nežymūs, tačiau jų užtenka, kad septintos kartos modelis taptų dar išraiškingesnis. Žinoma, visa tai geriausiai atsiskleidžia ant ryškios spalvos automobilio. Testo metu pilkos spalvos „Golf“ atrodė kiek niūrokai ir vaizdžiai nedemonstravo savo atnaujinto veido.

Taip pat „Volkswagen“ akcentuoja, kad naujajame automobilyje veikia daugybė vairavimo ir saugaus važiavimo sistemų, be kurių šių laikų nauji automobiliai jau beveik nebeįsivaizduojami. Tai pėsčiųjų stebėsenos ir avarinio stabdymo sistema, įeinanti į standartinę komplektaciją. Taip pat „Golf“ turi eismo juostos išlaikymo sistemą, automatinį atstumo reguliatorių, kuris padeda važiuoti eismo spūstyje. Be to, automobilis leidžiasi valdomas gestais bei balsu.

Paklusnus ir kokybiškas

Rankomis ir kojomis valdyti jį taip pat labai smagu – kelyje jis elgiasi gerai, automobilis bene idealiai klauso vairuotojo komandų ir leidžia mėgautis vairavimo malonumu. Į staigius posūkius jis neria klusniai. „Golf“ važiuoklė jaučia kiekvieną kelio nelygumą ir apie tai stengiasi informuoti, tačiau nepiktybiškai. Prireikus stabdžių – jie dirba itin efektyviai. Tas labai džiugina, nes taip veikiančios stabdymo sistemos tenka pasigesti daugelyje naujų automobilių.

Vairas limpa prie rankų, sėdėti automobilyje patogu. Centrinė konsolė pasukta į vairuotoją, visi valdymai lengvai pasiekiami ranka. Baksnojant į lietimui jautrų ekraną, informacija jame keičiasi akimirksniu. Erdvu tiek priekyje, tiek gale. Atsisėdus į galą už savęs – vietos keliams lieka daug.

Naudojamos apdailos medžiagos kokybiškos, mygtukai spaudžiasi tvirtai ir užtikrintai. Garso izoliacija salone gera. Interjeras negali palikti abejingų, nors taip, jis yra konservatyvus, tačiau vokiška tvarka ir kokybė čia nugali viską.

7 pavarų DSG greičių dėžė veikia tvarkingai ir norint ją išprovokuoti ilgesniam pagalvojimui – nelengva, bet retkarčiais įmanoma. Žinoma, 99,98 procento jūsų kelionės pavaras ji turėtų perjungti itin sklandžiai.

Varikliai

1,6 litro TDI variklis su 115 AG ir 250 Nm galingumu nėra bukas. Norint aplenkti lėčiau važiuojantį automobilį, „Golf“ sparčiai šauna į priekį, o ir įvairiuose sūkių diapazonuose pasižymi elastingumu. Tai nėra lenktyninė versija, kosminių pagreičių tikėtis nereikia, tačiau ir važinėjama su šiuo automobiliu yra mieste ir už jo, kur visų jo galimybių tikrai užtenka. Ypač smagiai automobilis valdose važiuojant vingiuotais maršrutais.

Testo metu mieste jis naudojo vos 5,4 litro degalų šimtui kilometrų kelio. Važiuojant užmiestyje 90 km/h greičiu kuro sąnaudos buvo iki 5 litrų.

Be šios dyzelinės jėgainės, gamintojas Lietuvoje dar siūlo ir 1,0 litro 110 AG bei 1,4 litro 125 AG benzininius variklius. Dyzelinis variantas tėra tik vienas.

Apskritai, nesistengiant per daug girti atnaujinto „VW Golf“ – automobilis vertas nykščio iškėlimo į viršų. Ir visa tai tegul lieka vietoj išvadų.

Kaina

Kiek gi kainuoja šis klasės etalonas? Nuo 16 526 eurų - tai versija su 1,0 litro benzininiu varikliu. Testuoto modelio kaina siekė 24 440 eurų.

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias C segmento hečbekų kainas salonuose (2017 05):

Bazinės automobilių kainos salonuose:

Automobilis Bazinė kaina, EUR Pasiūlymai svetainėje MotorSniper.lt
VW Golf 16 526  -
Renault Megane 12 910  -
Nissan Pulsar 15 290  3 pasiūlymai su >16% nuolaida
Opel Astra 14 646  4 pasiūlymai su 18% nuolaida
Ford Focus 14 521  -
Toyota Auris 14 850  2 pasiūlymai su 16% nuolaida
Mazda3 15 990  -
Honda Civic 19 180  -
Kia cee'd 14 690  9 pasiūlymai su 15-22% nuolaidomis

Parengė Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: 
Automobiliai: