You are here

Atnaujintas 8-os kartos „VW Passat": Revoliucinis modelis nuo 25 600 eurų

  • VW Passat
    VW Passat
  • VW Passat
    VW Passat
  • VW Passat
    VW Passat
  • VW Passat
    VW Passat
  • VW Passat
    VW Passat

2019 metų pavasarį nuo surinkimo linijos nuriedės trisdešimtmilijoninis „Passat“ – sėkmingiausias vidutinio dydžio automobilis pasaulyje. Nėra abejonių, kad istorinio įvykio kaltininkas bus ženkliai atnaujintas aštuntosios kartos „Passat“, kuris vairuotojams pasiūlys pažangiausias šio prekės ženklo inovacijas. Birželio 26 dieną, „Volkswagen“ pradeda išankstinius atnaujinto „Passat“ pardavimus Lietuvoje

Pirmieji automobiliai klientams Lietuvoje bus pristatyti 2019 metų rugsėjo pabaigoje, pradinė automobilio kaina – nuo 25 606 eurų. Gamintojas akcentuoja reikšmingą motyvaciją klientams – standartu tapusi 5 metų garantija, vietoje ankstesnės 3 metų garantijos.

VW Passat

Pagrindiniai faktai:

  • „Travel assist“: pirmasis „Volkswagen“ su daline autonominio vairavimo sistema (2 lygio) ir jutikliniu vairu
  • „IQ.LIGHT“: kaip ir naujasis „Touareg“, atnaujintas „Passat“ bus siūlomas su „IQ.LIGHT“ šviesos diodų LED matriciniais žibintais
  • MIB3: naujosios kartos „Modular Infotainment Matrix“ pramogų sistemos su integruota SIM kortele debiutuos atnaujintame „Passat“
  • Mobilusis raktas: mobilusis telefonas pirmą kartą taps „Passat“ automobilių atrakinimo ir užrakinimo raktu
  • „We Connect“: pramogų sistema leis naudotis transliavimo paslaugomis, internetiniu radiju, internetinėmis aplikacijomis ir valdymu balsu
  • Jokios taršos mieste: atnaujintas „Passat GTE“ galės tik elektra nuvažiuoti iki 55 km pagal WLTP ciklą 
  • Naujieji „Evo“ varikliai: naujasis „2.0 TDI Evo“ – ekonomiškas turbodyzelinis variklis, išvystantis 110 kW/150 AG galią ir išmetantis 10 g/km CO2 mažiau, nei pirmtakas

Taigi automobilis gavo daug įdomių bei niekada šiame modelyje ar net apskritai VW gamoje dar nesutiktų technologijų. Revoliucija, ne kitaip!

Naujausios technologijos

Nuo šiol visos technologijos, susijusios su autonominiu vairavimu, bus sutelktos po „IQ.DRIVE“ ženklu. To pavyzdys – naujoji  „Travel Assist“ sistema. „Passat“ tapo pirmuoju „Volkswagen“ modeliu, turinčiu dalinę autonominio vairavimo (2-ojo lygio) galimybę beveik visame greičio diapazone (nuo 0 iki 210 km/val.).

Atnaujintas „Passat“ bus pirmasis modelis su jutikliniu vairu, kuris jaučia vairuotojo prisilietimus ir leidžia jais valdyti įvairias funkcijas, pavyzdžiui „Travel Assist“. Šiame modelyje debiutuoja ir tokie asistentai kaip „Emergency Steering Assist“ (užtikrina didesnį saugumą smarkiai manevruojant ir stabdant) patobulinta eismo juostos išlaikymo sistema „Lane Assist“ ir „IQ.LIGHT“ matriciniai LED žibintai, kurių šviesa generuojama per 32 individualiai valdomus LED diodus,  pasitelkia priekinę vaizdo kamerą, GPS signalą, įvertina vairo pasukimo kampą ir automobilio greitį tam, kad akimirksniu įjungtų reikiamus šviesos diodus ir optimaliai apšviestų kelią.

Atnaujintame „Passat“ montuojama trečiosios kartos „Modular Infotainment Matrix“ (MIB3) pramogų sistema. „App Connect“ – sąsaja leidžianti integruoti mobiliąsias programėles – pirmą kartą pasiūlys vartotojams galimybę naudotis „iPhone“ programėlėmis per „Apple CarPlay“ be laidinės jungties, o dėka integruotos interneto ryšio sąsajos su SIM kortele, „Passat“ visada bus prisijungęs prie tinklo. Tai leis naudotis muzikos transliavimo paslaugomis, internetiniu radiju, atnaujinamų internetinių aplikacijų technologijomis, tinklo turiniu papildytomis balso komandomis, nepertraukiamomis „Volkswagen We“ paslaugomis. Iš esmės atnaujintas ir skaitmeninis prietaisų skydelis „Digital Cockpit“, kuris leis vairuotojams vieno mygtuko paspaudimu pasirinkti iš trijų aukštos raiškos ekrano konfigūracijų. 

Atnaujinto modelio savininkai galės paversti savo išmanųjį telefoną mobiliuoju raktu, kuriam prieiga prie interneto nebūtina – jis veiks taip pat, kaip ir naudojantis berakčio užvedimo sistema „Keyless Access“. Be to, bus galimybė leisti savo šeimos nariams ar draugams pasinaudoti mobiliuoju raktu jų telefonuose.

VW Passat

Švarūs ir ekonomiški varikliai

Kartu su atnaujintu „Passat“ pristatytas pirmasis naujosios dyzelinių variklių kartos atstovas „2.0 TDI Evo“ – ypač našus 110 kW/150 AG turbodyzelinis variklis, kuris išmeta 10 g/km mažiau CO2, nei jo pirmtakas. 

„Passat“ taip pat bus komplektuojamas su trimis benzininiais (TSI) varikliais (110 kW / 150 AG, 140 kW / 190 AG ir 200 kW / 272 AG) ir trimis dyzeliniais (TDI) varikliais (88 kW / 120 AG, 140 kW / 190 AG ir 176 kW / 240 AG). Visi TSI ir TDI varikliai atitinka „Euro 6d-TEMP“ keliamus reikalavimus, be to kiekviename atnaujintame „Passat“ bus montuojamas dalelių filtras – tiek benziniuose, tiek dyzeliniuose modeliuose. 

Atnaujintas „Passat GTE“ nustebins gerokai išaugusiu atstumu, kurį gali nuvažiuoti viena elektra – net 55 km pagal WLTP ciklą.  Taip pat elektrinio ir turbininio variklių kombinacija (160 KW / 218 AG) užtikrina patogaus, saugaus ir ilgus atstumus nuvažiuojančio automobilio privalumus. Atnaujintas modelis jau atitinka „Euro 6d“ standartą, kuris visiems automobiliams bus taikomas nuo 2021 m.

Atnaujintas dizainas

„Volkswagen“ atnaujino „Passat“ dizainą naujais priekiniais ir galiniais bamperiais, radiatoriaus grotelėmis. Išskirtinį dizainą pabrėžia nauji šviesos diodų priekiniai, galiniai, rūko ir dienos žibintai. Pirkėjai galės pasirinkti tris naujas spalvas („Lapiz Blue“, „Bottlegreen“ ir „Sandgold“) bei keturis naujus 17, 18 ir 19 colių lengvo lydinio ratlankių modelius.  

Atnaujintas interjeras išsiskiria naujomis apdailos medžiagomis, atnaujinta durelių apdaila, papildoma salono spalva, nauju prietaisų skydeliu ir vairu. Centrinė konsolė pasižymi didele ir atvira erdve daiktams susidėti, kuri gali būti papildyta indukcinio krovimo vieta mobiliesiems telefonams ir USB-C jungtimi.

Kategorijos: 
Automobiliai: