You are here

„Alfa Romeo“ atnaujino „Giulia“ ir „Stelvio“ modelius

Ikoniškieji „Giulia“ ir „Stelvio“ subtiliai keičia išvaizdą ir atsinaujina – laikui nepavaldus italų dizainas nuo šiol bus papildytas inovacijomis. Anot gamintojo, patobulinti „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliai taip pat turės ir galiniais ratais varomą 160 AG versiją. 

Pasak oficialios „Alfa Romeo“ atstovybės Lietuvoje vadovo Arnoldo Ardzevičiaus, du bene daugiausiai tarptautinių apdovanojimų sulaukę „Giulia“ ir „Stelvio“ atsinaujinę modeliai išsiskirs idealiu dinamikos balansu – bus sportiški, itin lengvi, išliks stiliaus ikonomis bei bus aprūpinti išmaniosiomis technologijomis.

„Šių modelių gamyboje yra naudojamos lengvesnės, lenktyniniams automobiliams pritaikytos medžiagos. Dėl šios priežasties atnaujinti „Giulia“ ir „Stelvio“ išsiskirs idealiu svorio pasiskirstymu ir manevringumu bei jau legendiniu tapusiu dizainu“, – pasakoja atstovybės vadovas.

Atsinaujinusius modelius italų gamintojas papuošė moderniais priekiniais „3+3” LED žibintais, kurie yra adaptyvūs ir automatiškai prisitaikantys prie aplinkos sąlygų, taip pat „Trilobo“ priekinėmis grotelėmis, pabrėžiančiomis „Giulia” ir „Stelvio” giminystę su „Tonale” modeliu. Juose taip pat įdiegta išmanioji sistema „Glare-Free High Beam Segmented Technology”, kuri esant prastam apšvietimui automatiškai aptinka abi eismo kryptis, kad neakintų kitų automobilių vairuotojų. 

„Giulia“ bei „Stelvio“ turės ir daugiau inovatyvių funkcijų: viena jų – nuotolinis valdymo pultas, leidžiantis valdyti kai kurias automobilio funkcijas (automobilio atrakinimas ir užrakinimas, nuotolinis šviesų įjungimas) per išmanųjį telefoną ar laikrodį. 

„Šie du modeliai žymi tikrą „Alfa Romeo“ revoliuciją ir sugrįžimą į didžiąją rinką, prasidėjusį prieš daugiau nei penkerius metus, tad neatsitiktinai gamintojas jų pardavimui pasirinko „Tonale“ padiktuotą strategiją, užtikrinančią kuo paprastesnį automobilio konfigūravimą klientui. Klientai gali rinktis iš trijų apdailos lygių – „Super“ – bazinio modelio, suteikiančio unikalią „Alfa Romeo“ patirtį, „Ti“ – pasižyminčio prabanga ir elegantiškomis detalėmis bei „Veloce“ – kuris yra komplektuojamas su dar našesniais varikliais bei sportiškomis apdailos detalėmis“, – sako „Alfa Romeo“ atstovai Lietuvoje.

Anot gamintojo, naująjį „Giulia“ bus galima įsigyti ir galiniais ratais varomą 160 AG arba visais ratais varomą 280 AG, o „Stelvio“ – visais ratais varomą, su 280 AG benzininiu arba 210 AG dyzeliniu varikliu.

„Stelvio“ taip pat bus komplektuojama ir su Q4 visų varančiųjų ratų pavara bei su riboto praslydimo diferencialu, kuris užtikrina tikslumą ir sportiškumą, garantuodamas nepriekaištingą sukibimą su kelio danga ir didesnį automobilio stabilumą posūkiuose važiuojant dideliu greičiu, įsibėgėjant ar esant šlapiai ir slidžiai dangai, nuolat kontroliuodamas ratus ir mažindamas slydimą.

„Visų ratų pavara su Q4 technologija yra skirta valdyti „Stelvio“ sukibimą nuspėjamu būdu, kad būtų užtikrintas aukščiausias našumo, efektyvumo ir saugumo lygis. Q4 sistemos pagrindas yra aktyvi paskirstymo dėžė (ATC), kuri realiu laiku stebi sukibimo sąlygas ir vairuotojo įvestis, kad būtų užtikrintas optimalus veikimas“, – sako A. Ardzevičius.

„Alfa Romeo“ Q4 sistema leidžia visą „Stelvio“ galią nukreipti į galinius ratus, o jei ratų sukibimas artėja prie sukibimo ribos, ji gali akimirksniu perduoti iki 50 procentų variklio sukimo momento priekiniams ratams greičiau nei per 150 ms, taip neleidžiant ratams slysti bei garantuojant maksimalų automobilio našumą ir efektyvumą.

Atnaujintos „Giulia“ ir „Stelvio“ taip pat bus aprūpintos eile pažangiausių technologijų, skirtų užtikrinti aukščiausio lygio vairavimo malonumą. Vienas ryškiausių technologinių atnaujinimų – legendinis „teleskopinio“ dizaino prietaisų skydelis su visiškai skaitmeniniu 12,3 colių TFT ekranu, kuriame bus prieiga prie autonominio vairavimo nustatymų. Abu modeliai turės ADAS antro lygio autonominio vairavimo saugumo sistemų rinkinį be to, vaizdąbus galima perkonfigūruoti į tris skirtingus išdėstymus: „Evolved“, „Relax“ ir „Heritage“. „Evolved” reprezentuoja „Alfa Romeo” dizaino ateitį ir naudoja centrinę ekrano sritį, „Relax“ skirtas patogumui, jame yra mažiau informacijos, o “Heritage” yra įkvėptas prekės ženklo ikoniškųjų šeštojo ir septintojo dešimtmečio modelių su išskirtinėmis detalėmis, pavyzdžiui – apverstais skaičiais spidometro gale. 

Atnaujintų „Giulia“ ir „Stelvio“ modelių proga gamintojas taip pat išleis ribotą specialią šių modelių seriją „Competizione“.

Pasak „Alfa Romeo“ atstovybės Lietuvoje, naujieji „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliai prekyboje pasirodys jau ateinančių metų vasarą. 

Kategorijos: 
Automobiliai: