You are here

Alfa Romeo Junior: Pirmas gamintojo elektromobilis

Didžiausią įspūdį šiame automobilyje – Alfa Romeo Junior - paliko priekinės sėdynės. Įdomu, kodėl gamintojas į sportiškumo aukštumas nepretenduojančiam elektromobiliui, sudėjo tokio tipo sėdynes. Bet gal nesigilinam, o dėkojam jam už tokią puikią staigmeną. Sėdynės patogios, puikiai prilaikančios ir tokių norėtųsi ne tik automobilyje, bet ir prie darbo stalo.

Dar ir vairas turi Alfa Romeo‘iškumo. Neskaitant išorės dizaino, visa kita - visiems puikiai pažįstami Stellantis automobilių grupės (Peugeot, Opel, Jeep, Alfa Romeo, Fiat, DS, Citroen) dalykai.

Taigi Alfa Romeo grynakraujiškumo šiame automobilyje labai mažai, nors valdosi jis tikrai įtraukiančiai ir gana tiksliai, bet nenuostabu, nes Peugeot taip pat gali pasigirti geru valdymu. Ar daugiau čia Alfa Romeo, ar Peugeot inžinierių nuopelno? Bet faktas tas, kad automobilis sukurtas ant tos pačios platformos, kaip ir Peugeot 2008, Opel Mokka, Jeep Avenger ir kt. Bet Junior’as tiktrai turi savitą charakterį, už kurį garbę prisiima būtent Alfa Romeo kūrėjų būrys.

Tai tiek.

Skaičiai kalba taip: 156 AG, 260 Nm, 1545 kg, 9 sekundės iki šimto. Pilnai įkrautas, pasak gamintojo, gali nuvažiuoti virš 400 km, o baterijos talpa 54 kWh.

Nemėgstantiems elektromobilių, asortimente dar yra mild-hybrid versija bei gerokai galingesnė, elektrinė Veloce versija su 280 AG. Nuotraukose matomo automobilio kaina 46 690 eurų, o kainuoja Junior'as nuo 31 790 eurų (MHEV versija).

Dar verta paminėti, kad Junior yra pirmasis pilnai elektra varomas Alfa Romeo modelis, bet tikrieji šio gamintojo fanai jo tikrai nelaukė ištiestomis rankomis. Tačiau tikėtina, kad pardavimų Junior sulauks daug, bet nebūtinai Lietuvoje.

Po itin prastų šių metų, gamintojo visos viltys dabar yra nukreiptos būtent į šį automobilį. Ir štai vienoje spalio mėnesio publikacijoje pavyko aptikti, kad Europoje jau daugiau nei 10 000 pirkėjų užsisakė šiuos automobilius, o 2024 metų rugsėjį Junior pardavimai pranoko Giulia sedano pardavimus. Va taip va, naujas modelis lyg ir daro, ko nori gamintojas, o SUV‘ai ir toliau valdo.

Automobiliai: