Atnaujintas antros kartos „Peugeot 208”: koks jis?
Smagus mieste, bei puikiai tinkamas ir tolimesnėms kelionėms – mild-hybrid sistemą turintis „Peugeot 208”, po kurio variklio dangčiu plaka 1.2 litro benzininė širdis, turinti 136 AG ir 230 Nm.
Nuotraukose matomas modelis su šiek tiek papildomos komplektacijos kainuoja 31 500 eurų, o paties „208“ kaina startuoja nuo 18 400 eurų, tai būtų 75 AG turinti benzininė, bazinė versija.
Mild-hybrid versija su 100 AG kainuoja nuo 23 200 eurų, o šio galingesnio modelio kainos pradžia 28 700 eurų. Ji iškart eina su gausiasne GT komplektacija.
Automobilis dar turi pilnai elektrinę versiją.
Pirmi įspūdžiai apie atnaujintą antros kartos „Peugeot 208” tokie: automobilio išorė simpatiška, jis labai stilingas, o interjero stilius nors jau ir skaičiuoja nemažai metų, tačiau jis atrodo moderniai ir šiuolaikiškai, o gamintojas vis kas kartą įneša naujų akcentų. Alcantara sėdynės dar labai nuostabios, o multimedija susižavėjimo nepaliko, nes valdymas kiek sudėtingas. Tiesa, grafika ekrane labai graži.
Akceleratoriaus pedalas aštrus, imliai reaguoja į paspaudimus, stabdžiai taip pat turi labai gerą jautrumą. Kas nepratę prie tokių, pradžioje gali jaustis kiek nepatogiai.
Automobilis kelyje vikrus, važiuoja gana maloniai, komfortiškai, o vidutinės degalų sąnaudos per maždaug 400 km testą, sudarė 7.3 l/100 km.
Į bagažo skyrių telpa 310 litrų krovinių, o sėdintiems gale nėra per daugiausiai vietos, bet nenuostabu, nes tai juk mažas hečbekas.
Vos tik pasirodęs, antros kartos „Peugeot 208” paliko gerą įspūdį, ne kitaip yra ir su atnaujintu modeliu. Jis ir toliau išliko toks pats geras ir konkurencingas savo klasėje.