You are here

Naujasis elektrinis „PEUGEOT e-208“: daugiau galios ir didesnis nuvažiuojamas atstumas

  • PEUGEOT e-208
    PEUGEOT e-208
  • PEUGEOT e-208
    PEUGEOT e-208
  • PEUGEOT e-208
    PEUGEOT e-208

Po pirmojo patobulinimo 2021-ųjų pabaigoje, kurio metu viena įkrova nuvažiuojamas atstumas padidėjo 22 kilometrais, arba 6,5 proc., 2023 m. „PEUGEOT e-208“ modelio laukia dar reikšmingesni technologiniai pokyčiai, nes jis perima naujojo „PEUGEOT e-308“ elektros variklį. 

Didžiausia prancūziško elektromobilio galia išaugs 15 proc. – nuo 100 kW/136 AG iki 115 kW/156 AG. Daugybė patobulinimų taip pat leis sumažinti vidutines e-208 modelio energijos sąnaudas iki 12 kWh šimtui kilometrų, o viena įkrova įveikiamas atstumas išaugs 10,5 proc., arba 38 km, ir pasieks 400 km pagal WLTP metodiką (atliekamas sertifikavimas).

PEUGEOT e-208

Dėl gausybės privalumų šis automobilis susilaukė didelio populiarumo: nuo pristatymo 2019-aisiais buvo pagaminta beveik 110 000 „PEUGEOT e-208“, o šiemet šis modelis išsiveržė į B segmento elektromobilių lyderio poziciją Europoje ir tapo geriausiai parduodama elektros energija varoma transporto priemone Prancūzijoje.

Daugiau galios ir našesnė baterija

Atnaujintame elektromobilyje bus naujas galingesnis 115 kW/156 AG variklis, leisiantis nuo pat pajudėjimo pasiekti 260 Nm sukimo momentą. Vairuotojams tai reikš dar didesnį vairavimo malonumą – be vibracijos, triukšmo, pavarų perjungimo, nemalonių kvapų ir CO2 išlakų. Taip pat bus įdiegta nauja, našesnė aukštos įtampos baterija, kurios bendroji talpa sudarys 51 kWh (naudingoji – 48,1 kWh), o sistemos įtampa sieks 400 V.

Naujosios pavaros efektyvumas buvo pagrindinis „PEUGEOT e-208“ kūrėjų rūpestis, todėl visi patobulinimai leido pasiekti itin menkas vidutines elektros energijos sąnaudas – apie 12 kWh/100 km.

Nuo 2021 m. pabaigos gaminamuose „PEUGEOT e-208“ vairuotojai jau galėjo išnaudoti pirmojo patobulinimų etapo privalumus, kai, didinant automobilio našumą, 22 kilometrais išaugo jo viena įkrova nuvažiuojamas atstumas – iki 362 km. Susumavus pirmojo ir antrojo etapo patobulinimus, inžinieriams pavyko 15 proc. sumažinti energijos sąnaudas ir kartu užtikrinti 17,65 proc. didesnį įveikiamą atstumą.

Per pirmąjį optimizavimą buvo pritaikyta daugybė patobulinimų. Jie bus diegiami ir naujajame e-208. Pavyzdžiui, elektromobilyje sumontuotas šilumos siurblys su ant priekinio stiklo įrengtu drėgmės jutikliu maksimaliai padidina šildymo ir oro kondicionavimo energijos vartojimo efektyvumą. 

Jutiklio perduodama informacija leidžia tiksliau valdyti oro recirkuliaciją salone ir galiausiai išsaugoti akumuliatoriuje esantį energijos kiekį šildant ir palaikant temperatūrą transporto priemonės viduje.

Naudojamos „A+“ klasės padangos sumažina automobilio energijos nuostolius dėl trinties. O patobulinta transmisija leidžia padidinti viena įkrova nuvažiuojamą atstumą riedant užmiesčio keliais ir greitkeliais.

Pirmojo patobulinimų diegimo etapo rezultatai ypač pastebimi esant žemai lauko temperatūrai. Be akivaizdžiai didesnio įveikiamo atstumo (matuojant pagal WLTP metodiką), į akis dar labiau krenta tai, kad miesto sąlygomis, temperatūrai esant arti 0 °C, nuvažiuojamas nuotolis padidėjo 40 km.

Paprasta naudotis

„PEUGEOT e-208“ montuojamas integruotas trifazis 11 kW įkroviklis. Be to, e-208 energijos atsargos gali būti papildytos viešose sparčiojo įkrovimo stotelėse, kuriose elektromobilis įkraunamas iki 100 kW galia. Tokia sparta baterijos energijos lygis nuo 20 iki 80 proc. papildomas greičiau nei per 25 minutes.

Centrinėje konsolėje esančiu mygtuku vairuotojas gali pasirinkti vieną iš trijų galimų važiavimo režimų (ECO, NORMAL ir SPORT), kad padidintų nuvažiuojamą atstumą arba našumą. Naudodamas BRAKE režimą, įjungiamą kitu mygtuku ant pavarų dėžės valdymo linijos, vartotojas taip pat gali paspartinti energijos regeneravimą, padidinęs lėtėjimo jėgą, atsirandančią vos atleidus akceleratoriaus pedalą.

Kategorijos: 
Automobiliai: