You are here

„Peugeot 308 SW“ - naujovėmis alsuojantis universalus liūtas

  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW
  • Peugeot 308 SW
    Peugeot 308 SW

C segmente galima suskaičiuoti kelias dešimtis skirtingų modelių, tarp kurių etalonu yra laikomas „VW Golf“, tačiau nereikia nuvertinti ir kitų čia esančių automobilių.

„Peugeot 308“ yra tas modelis, kurį būtina išmėginti, svarstant apie tokio tipo hečbeką. 2007 metais pradėtas gaminti prancūzas, skaičiuoja antrąją kartą, kuri 2017 metų rudenį gavo atnaujinimą. O kai pirmą kartą pasirodė 2013 metais – pelnė Europos metų automobilio titulą. Taigi praėjus keturiems metams, buvo pats laikas atsinaujinti ir vėl kibti į atlapus konkurentams.

„Peugeot“ siūlo tiek atnaujintą hečbeką, tiek universalą „308 SW“, kuris testo metu ir pakliuvo į rankas.

Peugeot 308 SW

Prieš tai yra tekę bandyti antros kartos „308“ hečbeką (prieš atnaujinimą) ir keliauti su juo iš Vilniaus į Paryžių bei atgal. Automobilis tuomet paliko puikius įspūdžius ir buvo labai geras visos kelionės palydovas, neleidęs niekuo skųstis. Tuomet itin stebino šio automobilio 1,2 litro, 3 cilindrų benzininis variklis su 131 AG ir 230 Nm galia. Jis buvo itin elastingas, kai reikia aštrus, ir leido keliauti dinamiškai bei taupiai.

1,6 dyzelis

Testuotas atnaujintas universalas „308 SW“ turėjo 1,6 litro BlueHDi variklį su 120 AG ir 300 Nm galia, kuri į priekinius varomuosius ratus buvo paskirstoma per 6 laipsnių automatinę greičių dėžę.

Testo metu vidutinės degalų sąnaudos važiuojant automagistrale, vidutiniu 126 km/h greičiu, sudarė 5,7 l/100 km, o riedant paprastu keliu (greitis iki 90 km/) „308 SW“ naudojo vos 4,5 litro dyzelino šimtui kilometrų kelio. Mieste degalų sunaudojimas buvo pakilęs šiek tiek virš 6 l/100 km.

Variklis su greičių dėže bendrauja gerai, nors kartais judant į įkalnę pavykdavo „prigauti“ automatą, kai akimirka uždelsiamas pavaros perjungimas. Tačiau vertinant bendrai, abiejų agregatų darbas sklandus, vairuotojui greičių dėžė apie save neprimena.

Peugeot 308 SW

Dyzelinis „308 SW“ važiuoja elastingai, o Sport režimas dar šiek tiek pagyvina važiavimą, tačiau net ir be jo, automobilis nėra bukas. Aišku, pagreitis iki 100 km/h trunka ilgokai - 9,9 sek.

Svarbiausia detalė yra ta, kad itin puikiai draugauja vairas ir ratai. Automobilis valdosi puikiai, nelygumus sugeria komfortiškai ir tai darant netriukšmauja, o staigiai neriant į posūkius – nesvyruoja.

Minimalizmas

Vairuotojo darbo vieta patogi – prieš jį mažas, bet labai patogus vairas, virš kurio įtaisytas prietaisų skydas. Dešinėje – ekranas ir tik keli mygtukai centrinėje konsolėje. Interjere dominuoja visiškas minimalizmas, o visos valdymo funkcijos atliekamos ekrano pagalba.

Peugeot 308 SW

Centre lyg ir norėtųsi kokių nors mygtukų, nes atrodo lyg ten kažko truktų. Žinoma, labiausiai čia norėtųsi turėti tradicinį klimato kontrolės valdymą. Dabar valdyti temperatūrą ir kitas su šildymu susijusias funkcijas galima tik baksnojant pirštu į ekraną. Tai nėra itin patogu, nes reikia atitraukti akis nuo kelio, intuityviai padidinti temperatūrą ar ventiliatoriaus intensyvumo nepavyks.

Peugeot 308 SW

Centrinėje konsolėje esantis 9,7 colio skersmens ekranas įtaisytas vairuotojo akių lygyje ir šiek tiek pasuktas į vairuotoją – žvelgti į ekraną patogu.

Priekyje erdvu, gale erdvės taip pat netrūksta, tačiau versija su panoraminiu stogu – jį uždengus, palieka mažai vietos gale sėdinčiųjų galvoms.

Į bagažo skyrių telpa 610 litrų krovinio, o nulenkus galines sėdynes čia galima sutalpinti 1660 litrų.

Peugeot 308 SW

Dar šis tas

Pora žodžių apie išorę – tai gražus automobilis. Nesvarbu, ar žvelgiant iš priekio, ar iš galo, ar iš šono. Prancūzai moka padirbėti su dizainu. Atnaujintas modelis gavo naujo dizaino priekinį bamperį, priekinius žibintus su LED dienos šviesomis, naujas radiatoriaus groteles.

Peugeot 308 SW

Kalbant apie naujoves dar verta paminėti ir visiškai naują 1,5 litro dyzelinį variklį (130 AG ir 300 Nm) bei naują 8 laipsnių automatinę greičių dėžę, o taip pat ir daugiau saugumo sistemų.

Kaina

Bazinio modelio kaina prasideda nuo 15 900 eurų, testuota ir pilnai prifarširuota „308 SW GT Line Plus“ versija kainavo 24 995 eurų.

„308“ hečbeko kaina prasideda nuo 14 900 eurų.

Peugeot 308 SW

Kategorijos: 
Automobiliai: