You are here

„CUPRA Born“ arba labai gražus „ID.3”

  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Elektromobilis „CUPRA Born“, kurio kontūrai kažkur jau daugeliui matyti – taip, tai sportiškiau atrodantis „Volkswagen ID.3” giminaitis, besidalinantis ta plačia platforma ir daugybe kitų dalykų. Kalbant dar tiksliau, galima sakyti, kad tai tiesiog yra labai gražiai atrodantis „ID.3”.

CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Giminaičiai

Naujasis „Born“ iš tikrųjų labai gražus, fotogeniškas ir atkreipiantis gatvėje į save dėmesį, nors savitu žavesiu negali skųstis ir jo vokiškas giminaitis

Važiavimo prasme skirtumų tarp „ID.3“ ir „Born“ nepasijautė jokių. Galiniais ratais varomi elektromobiliai yra manevringi ir smagūs vairuoti. Skirtumų tarp jų ir neturėtų būti. Eilinį kartą pasikartojant, kad tai tą pačią platformą ir tuos pačius agregatus turintys elektromobiliai.

Jų viduje taip pat labai daug panašumų – toks  pats prietaisų skydelis, toks pats multimedijos ekranas ir t.t. Tiesa, multimedijos ekrane atvaizduojamus dalykus abu gamintojai padarė skirtingai pagal savo grafinio dizaino filosofiją.

CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Gaila, kad „Born‘e“ liko tokie patys lietimui jautrūs mygtukai (jeigu juos taip būtų galima pavadinti) ant vairo, kaip ir pas „ID.3“. Labai nepatogūs. Sunku net paaiškinti, kodėl gamintojai juos tokius sugalvojo, pakeitę tradicinius, patogius mygtukus. Atrodo moderniai, bet praktiškumo jokio. Kartais jie nusispaudžia netyčia, o kartais norint ką nors su jais atlikti, reikia gerokai pavargti, norint juos aktyvuoti.

Įdomus faktas, kad stilingai atrodančios „Born“ sėdynės ir grindų kilimėliai yra pagaminti iš Viduržemio jūroje surinkto plastiko.

CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„CUPRA Born“ žavesio išorėje prideda daug įvairių stilingų detalių, kaip ir 20 colių ratlankiai, kurie gali nepatikti mėgstantiems komfortiškesnį važiavimą (galima rinktis ir mažesnio skersmens ratus). Man jie nesukėlė jokio diskomforto, gal dėl to, kad patinka standžios ar sportinės važiuoklės.

CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Elektros sąnaudos

Pasitrinus mieste ir nuvažiavus apie šimtą kilometrų vidutinės elektros sąnaudos buvo 24.9 kW/h. Faktas, kad važiuojama buvo žiemos metu, kuomet elektros sąnaudos yra automatiškai didesnės. Visada buvo įjungtas šildymas, oro kondicionierius bei muzika. Pafotografavus automobilį, įlipęs vis įsijungdavau šildomą vairą. Važiavimas vyko dinamiškai ir visiškai negalvojant apie elektros sąnaudas.

CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Šis „CUPRA Born“ turėjo 58 kW/h talpos bateriją, kurią pilnai įkrovus, pasak gamintojo, galima įveikti daugiau nei 400 km atstumą.

Elektros motoro galia 204 AG, o pagreitis iki 100 km/h trunka 7.3 sek.

Kaina

Kainuoja tokia „Born“ versija nuo 39 900 eurų, o gausiai sukomplektuoto, nuotraukose matomo modelio kaina -apie 47 000 eurų.

45 kWh bateriją turinti versija kainuoja nuo 36 600 eurų.

CUPRA Born/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kam 204 AG ir 58 kWh baterijos neužtenka, gali rinktis vieną iš „eBoost“ versijų su 231 AG ir 77 kWh baterija, kuri leidžia viena įkrova įveikti beveik 550 km atstumą. Pagreitis nuo 0 iki šimto trunka 6.6 sek. Šios versijos kaina Lietuvoje kol kas nėra paskelbta oficialiai.

Jeigu svarstote įsigyti elektromobilį, kurio modelio norėtumėte labiau: „Volkswagen ID.3” ar „CUPRA Born“?

Kategorijos: 
Automobiliai: