Terramar – sportiškas miesto visureigis iš CUPRA garažo
Terramar – sportiškas miesto visureigis iš CUPRA garažo. Vėl agresyvus, aštriomis linijomis pasižymintis dizainas, ir vėl geras jausmas prie vairo.
Pakalbėsime apie Terramar VZ versiją, turinčią 2.0 litrų benzininį variklį su 265 AG ir 400 Nm. Elektros šioje versijoje visai nėra, variklis tenkinasi tik benzinu. Keturiais ratais varomas automobilis iki šimto įsibėgėja per 5.9 sek.
Tikrai taip, Terramar yra dinamiškas, važiavimas su juo įtraukiantis, stabdžiai veikia aštriai ir laiku, pakaba sportiška, valdymas pavyzdingas. Verta paminėti, kad stabdžiai šiame modelyje iš papildomo opcijų sąrašo. Jie yra efektyvesni, nes diskų skersmuo didesnis, o stabdžių apkabos turi šešis cilindriukus. Padidinto efektyvumo stabdžių sistema papildomai kainuoja beveik 2000 eurų. Bet veikia stabdžiai tikrai labai puikiai, o jie galimi tik VZ versijoms.
Viduje, viskas kaip ir aišku. Ekranas toks pats, kaip ir kituose Volkswagen grupės modeliuose, o fizinių mygtukų čia taip pat, galima sakyti, kad nerasta. Bet verta pagirti, kad ant vairo mygtukai tokie, kokių visi ir nori.
Yra ne tik Terramar VZ versija, bet ir keli variantai su mažiau galios, žinoma, ir pigesnėmis kainomis.
Kainuoja Terramar nuo 36 900 eurų, o VZ versijos startas nuo 43 900 eurų. Plug-in versijų kainos prasideda nuo dar šiek tiek aukštesnės žymos. Su pilnai įkrauta plug-in modelio baterija, vien elektros režimo galima nuvažiuoti iki 120 km. Tekę, tai mėginti su Formentor Plug-In, tai labai panašų rezultatą tikrai galima pasiekti, net ir stipriai nesistengiant.
Nuotraukose matomas Terramar VZ su papildoma komplektacija kainuoja 50k pinigų.