Vilniuje ir Kaune pristatytas naujasis „CUPRA Terramar“
Naujausias „CUPRA“ modelis – drąsus ir dinamiškas SUV – lapkričio 6 dieną debiutavo atnaujintose Vilniaus ir Kauno „CUPRA“ atstovybėse, kurios nuo šiol vadinsis „CUPRA Garage“. Naujojo modelio pristatymas buvo susietas su pačia „CUPRA Garage“ koncepcija – sukurti „vakarėlį namuose“, rašoma pranešime.
„Terramar neabejotinai pakels „CUPRA“ į naujas aukštumas. Didesnio SUV labai trūko mūsų modelių gamoje, tačiau „Terramar“ ją užpildė,“ – sakė generalinė UAB Autojuta direktorė Rasa Sinkevičienė. „Kviečiame visus apsilankyti atnaujintuose „CUPRA Garage“ Vilniuje ir Kaune ir apžiūrėti bei išbandyti naująjį „Terramar“ bei kitus „CUPRA“ modelius – klientų pamėgtą atsinaujinusį „CUPRA Formentor“, „CUPRA Leon“, elektrinį „CUPRA Born“ ir neseniai pristatytą vien elektra varomą kupė SUV „CUPRA Tavascan“.
„CUPRA Garage“ atidarymas Vilniuje ir Kaune yra mūsų sėkmės istorijos tąsa. Siekiame suteikti klientams geriausią aptarnavimo patirtį, kurią puikiai atspindi pasaulyje jau pripažintas „CUPRA Garage“ konceptas,“ – pridūrė R. Sinkevičienė.
Našios galios sistemos
4 519 mm ilgio (ratų bazė siekia 2 681 mm), 1 584 mm aukščio ir 1 863 mm pločio automobilis gali būti komplektuojamas su viena iš penkių skirtingų galios sistemų. TSI (benzininis), eTSI (dalinis hibridinis) ir naujos kartos įkraunamieji hibridiniai (eHybrid) varikliai išvysto nuo 150 AG iki 272 AG. Visuose „Terramar“ modeliuose montuojama automatinė dviejų sankabų 7 laipsnių DSG pavarų dėžė. Galingesnės jėgainės įrengiamos versijose su visų varančiųjų ratų pavara (4Drive).
„Terramar VZ“ versijoje montuojamas galingiausias 265 AG (195 kW) benzininis variklis arba 272 AG (200 kW) iš tinklo įkraunama hibridinė galios sistema. Joje 1,5 litro TSI variklis derinamas su elektros motoru ir 19,7 kWh grynosios talpos baterija. Ji leidžia viena įkrova nuvažiuoti per 100 km.
Salonas – vairuotojo poreikiams
Kaip ir kituose CUPRA modeliuose, šiame įtaisytas sportiškas vairas su mentelėmis. Sykiu su vairu besisukantys papildomi mygtukai užtikrina patogesnį valdymą. Standartiškai „Terramar“ modelyje montuojamos CUP formos sėdynės leidžia maksimaliai įsitraukti į dinamišką važiavimą.
Gamintojai automobilyje įdiegė patobulintą žmogaus ir valdymo sistemų sąsają. Be atnaujintos programinės įrangos, ji apima skaitmeninį prietaisų skydelį bei informacijos ir pramogų sistemą su centriniu 12,9 colio įstrižainės ekranu. Greta jo įtaisytas apšviestas retro stiliaus valdymo slankiklis. Vairavimą palengvina priekiniame stikle informaciją akių lygyje pateikiantis projekcinis duomenų ekranas.
Įmonės tvarumo siekį rodo naujoviškų medžiagų naudojimas: štai iš polivinilchlorido pagamintų CUP formos sėdynių centrinė dalis užpildyta tekstile, sukurta vien tik iš visiškai perdirbtų „Seaqual“ verpalų. Šis audinys pagamintas iš jūrose, paplūdimiuose, vandenynuose ir panašiose vietose surinktų plastiko atliekų.
Belaidė „Full Link“ sistema leidžia automobilio naudotojams į saloną persikelti savo skaitmeninį gyvenimą, nesvarbu, ar tai būtų muzika, kelionių maršrutai, ar kitos su automobiliais suderinamos funkcijos. Visos jos perkeliamos naudojant „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“ programėles. O kai mobiliuosius įrenginius reikia įkrauti, tam naudojama 15 W galios belaidžio sparčiojo įkrovimo technologija su įrenginio vėsinimo funkcija.
CUPRA tęsia bendradarbiavimą su garso ekspertais iš „Sennheiser Mobility“, tad naujajame modelyje pristato papildomai pasirenkamą naująją aukštos kokybės 12 garsiakalbių garso sistemą. 390 vatų galios aparatūra suprogramuota laikantis „Sennheiser Concerto“ algoritmų ir taikant AMBEO technologiją. Ji puikiai išgrynina visus pagrindinius muzikos komponentus, įskaitant įvairių instrumentų skambesį ir garso įrašų erdvės informaciją, bei tolygiai paskirsto muziką visame automobilyje.
Skirtingiems charakteriams
„Terramar“ modelyje pristatoma naujos kartos „Dynamic Chassis Control“ (DCC) aktyvioji pakaba su važiavimo dinamiką smarkiai pagerinančiais dviejų vožtuvų amortizatoriais. Automobilio charakterį galima rinktis nustatant skirtingus vairavimo režimus: komforto, našumo, CUPRA (versijoms VZ), visureigio (visais ratais varomoms versijoms) ir individualius profilius.
„Terramar VZ“ versijose gali būti įrengti sportiniai „Akebono“ stabdžiai. Šešių stūmoklių apkabos drauge su didesniais, perforuotais diskais (375 x 36 mm vietoje standartinių 340 x 36 mm) dar labiau pagerina stabdymo efektyvumą.
Tarp naujųjų „Terramar“ saugos ir patogumo technologijų yra nuspėjančioji adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, kelionių, saugaus išlipimo, avarinės pagalbos ir išsiblaškymo nustatymo pagalbos funkcijos. Pažangi „Pre-Crash“ keleivių apsaugos sistema gali papildomai reaguoti ir apsaugoti, jeigu automobilis, remdamasis kamerų ir radarų informacija, nustato avarijos tikimybę.
Barselonoje (Ispanija) suprojektuotas, iš minios stiliumi aiškiai išsiskiriantis „Terramar“ bus gaminamas bendrovės „Audi“ gamykloje Dėre (Györ), Vengrijoje.