Elektrinis MG4, turintis Volkswagen akcentų
Elektrinis MG4, į kurį sėdi ir iškart važiuoji – nereikia net įjungti (nėra net gi tokio mygtuko). Paspaudi stabdį, automobilis aktyvuojasi ir galima važiuoti. Užrakinus, iškart išsijungia.
Dizainas įdomus. Atrodo aštriai ir sportiškai iš priekio, o žvelgiant iš galo - spoileriai primena vieną iš Toyota modelių,
Viduje pastebima daug Volkswagen grupės akcentų. Nenuostabu, nes yra tokia automobilių gamintoja SAIC Volkswagen Automotive, kuri buvo įkurta Kinijoje dar 1984 metais. Ji gamina Volkswagen, Škoda bei Audi. Kaip žinote, o gal nebūtinai visi ir žinote, MG taip pat priklauso SAIC, todėl nenuostabu, kad tiek MG4, tiek kituose MG modeliuose galima atrasti nemažai interjero akcentų, kuriuos turi Volkswagen, Audi ar Škoda automobiliai.
Taigi, vairas labai panašus į Škoda vairą.
Veidrodėlių valdymas, stoge esanti apdaila, kur įsijungia interjero apšvietimas, puikiai atpažįstama iš Volkswagen modelių. Liečiant stogo medžiagą, atrodo, kad lietimo pojūtis bene identiškas VW modeliams. Posūkių ir šviesų svirtelės – panašu, kad nuo Audi. MG4 prietaisų skydelis prieš vairuotojo akis – lyg nuo ID serijos modelių. Net gi jo spalvos, šriftas, stilius ir ikonos bene tokios pat. Yra ir daugiau panašumų.
Aišku, visa tai nereiškia jokios blogybės, nes normalu, kad įvairūs komponentai gali būti sutinkami skirtinguose prekiniuose ženkluose, o kai dar yra ir tokia verslo sąsaja, tai kitaip būti gal net ir negali.
Važiuoja MG4 maloniai, pakabos darbas kažkuo panašus į Volkswagen ID serijos modelių.
Bene visos automobilio funkcijos randamos multimedijos ekrane bei galimas valdymas mygtukais ant vairo.
Prie vairo patogu, viskas aišku ir greitai perprantama. Sėdintys gale gali jausti nepatogumą išlipimo metu, nes mažokai erdvės išlipimui, todėl su kojomis dažnai bus nuspardoma priekinių sėdynių galinė dalis. Išlipant iš vairuotojo arba priekinio keleivio vietų taip pat gali būti šiek tiek keblumų, nes koja vis prisiliečia prie plačios slenksčio apdailos.
Elektros motoras generuoja 180 kW galią, o sukimo momentas siekia 350 Nm. Visa tai perduodama į galinius varomuosius ratus. Baterijos talpa – 77 kWh (Long Range versija, yra ir mažesnės baterijos 49 arba 64 kWh talpos). Pagreitis iki šimto – 6.5 sek., taiga dinamiškumo sočiai. Nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP – 530 km.
Vidutinės sąnaudos, važinėjant mieste ir šiek tiek už miesto, negalvojant apie taupymą, gavosi 19.4 kWh, kas reiškia, jog taip važiuojant su pilnai įkrauta baterija pavyks įveikti apie 400 km atstumą. Taupant, jis tikrai galėtų priartėti ir prie penkių šimtų km ribos.
Kainuoja MG4 nuo 30 tūkstančių eurų, o Long Range bateriją turėjusio, šio oranžinio modelio kaina – 40 580 eurų.