Elektrinė „Nissan Micra“ su prancūzišku pagrindu
„Kam keisti tai, kas veikia gerai“, - taip per naujosios „Nissan Micra“ pristatymą kalbėjo vienas iš gamintojo atstovų, apibūdinęs šio automobilio interjerą, kurį visi jau esame matę kitur.

Šeštos kartos „Nissan Micra“ tapo grynai elektriniu, tačiau tai nėra grynakraujis „Nissan“. Elektromobilis sukurtas „Renault 5” pagrindu, o tai iškart išduoda praktiškai identiškas interjeras. Skiriasi tik logotipas ant vairo bei keleivio pusės centrinės konsolės dizainas bei kitos naudojamos apdailų ir sėdynių medžiagos.
Tiek vairas, tiek multimedija, tiek prietaisų skydelio grafika – identiški „Renault 5”.
Pastarasis automobilis su tokiu interjero receptu yra itin ergonomiškas ir patogus, todėl nenuostabu, kad tokia pati yra ir „Nissan Micra“. Multimedija čia puikiai suprantama ir gerai pažįstama iš minėto prancūzo. Be to, ji gerokai patogesnė, nei ankstesniuose „Nissan“ modeliuose naudojama multimedija su pasenusiai atrodančiu meniu dizainu ir kiek chaotiškai bei pertekliškai pateikta informacija prietaisų skyde. Dabar – viskas daug geriau, o integruotas „Google Maps“ žemėlapis yra puikus pagalbininkas kelionėje.

Važiuoja „Micra“ labai panašiai, kaip ir „Renault 5”, tiesa, pastarasis atrodė, lyg kiek aštresnis posūkiuose ir pakaba mažumėle standesnė, bet tuo pačiu neprarandanti ir komforto. Tuo tarpu „Micra“ neduoda tokio paties grįžtamojo ryšio iš ratų į vairą bei yra vos vos minkštesnė. Bent jau susidarė toks įspūdis iš atminties. Bet nepaisant visko, vairuoti šį automobilį malonu, mieste jis manevringas ir patogus. Reiktų vieną po kito iškart pavairuoti abu modelius, kad būtų šimtaprocentinis aiškumas dėl pakabos niuansų.
Važiuota su „Nissan Micra“ Nyderlandų keliais: šiek tiek miestelių, užmiesčio ir greitkelio ruožų, kuriais įveikus apie 70 kilometrų atstumą vidutinės elektros sąnaudos sudarė 13.8 kWh. Po 162 įveiktų kilometrų panašaus tipo ruožais, sąnaudos kardinaliai nepaaugo ir buvo 14.3 kWh. Rezultatas tikrai geras. Pasak gamintojo, su pilnai įkrauta baterija, kurios talpa gali būti 52 kWh arba 40 kWh nuvažiuojamas atstumas atitinkamai yra 408 km ir 310 km. Gamintojas pažymėjo, kad dėl geresnės aerodinamikos „Micra“ nuvažiuoja keliais kilometrais daugiau nei „Renault 5”.

Didžiausias „Nissan Micra“ skirtumas, lyginant ją su „Renault 5”, tai be abejo, išvaizda. Apvalūs žibintai priekyje ir gale, kitokie bamperiai. Būtent trečios kartos „Micra“ įkvėpė naujojo modelio priekinių ir galinių žibintų dizainą.
Įdomu tai, kad žvelgiant į abu giminingus automobilius, sustatytus vienas šalia kito, „Micra“ dėl savo išsipūtimo, vizualiai atrodo didesnė už „Renault 5”. Lyginant matmenis, tai skirtumas irgi šioks toks yra. Abu automobiliai yra tokio paties pločio ir aukščio: 1774 mm ir 1498 mm, tačiau „Micra“ yra 52 mm ilgesnė (3974 mm vs 3922 mm). Bet tas ilgis ne iš ratų bazės, o iš labiau išsitempusių kėbulo elementų.
Bagažo skyrius 326 litrai – vienodai pas abu modelius.
Elektros motoras tas pats - 150 AG ir 245 Nm. Pagreitis iki šimto 8 sekundės. Maksimalus greitis – 150 km/h.
Kol kas „Micra“ kaina Lietuvos rinkai dar nepaskelbta, bet ji neturėtų labai skirtis nuo „Renault 5”.
Normalu, kad automobilių gamintojai bendradarbiauja, bet ar tai gerai pirkėjui – neaišku. Jeigu esi lojalus vieno prekinio ženklo naudotojas, tai gali būti sunku sėsti į galbūt nemėgstamo prekinio ženklo interjerą, bet jeigu į tai nekreipi visiškai dėmesio, tada tiesiog ramiai sau naudoji gerą produktą, nesvarbu, kokią emblemą ar kilmę jis turėtų.








































