You are here

Lexus IS: Po agresyvia išore slypi naujovės

  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
  • Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka
    Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka

Nuo 1999 metų „Lexus“ išleido tris visiškai skirtingas „IS“ modelio kartas, kurios atėjus laikui dar buvo ir atnaujintos. Pažvelgus į skirtingų generacijų laikotarpius, matome, kad pirmos dvi gyvavo po 8-9 metus. Taigi galima daryti prielaidą, kad ketvirtasis „IS“ kartos modelis turėtų pasirodyti maždaug 2020 metais.

Bet kol dar tam laikas neatėjo, „Lexus“ tradiciškai atnaujino rinkoje esantį modelį, kuris įgavo dar daugiau aštrumo ir išskirtinumo.

Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka

Abejingų nepaliekanti išvaizda

Automobilio priekinė dalis tapo išraiškingesnė, o papildomo žavesio jai prideda „F Sport“ apdailos. Pakito priekinių žibintų forma, o radiatoriaus grotelės tapo dar didesnės. Tuo tarpu galiniai žibintai labiau įsirėžė į kėbulą. Buvo atnaujintas tiek priekinis, tiek galinis bamperis, o pirkėjams pasiūlytas ir naujų ratlankių asortimentas.

Apie dizainą kalbą galima čia ir baigti – viskas puikiai matosi nuotraukose. Automobilis – gražus ir išskirtinis, nors kai kas priekinę jo dalį galbūt net sutapatins su filmo „Grobuonys“ personažais. Kai kalba eina apie „Lexus“ dizainą, nuomonių atsiranda kokių tik nori.

Praeiviai šį naują, baltos spalvos „IS 300h“ hibridą gatvėje tiesiog rijo akimis, o senesnių „Lexus IS“ vairuotojai sankryžoje žiūrėjo persukę kaklus. Jis be galo traukia dėmesį ir nepalieka abejingų. Jūs tik pažvelkite į jo stulbinančias linijas! WOW!

Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka

Vairuojant tos pačios klasės „Audi“, „BMW“ ar „Mercedes-Benz“ automobilį, tikrai nesulauksite tiek daug dėmesio.

Naujų pokyčių reikalaujantis interjeras

Viduje lyg ir nieko naujo. Tas pats puikus, kokybiškas „Lexus“ interjeras, jau ne kartą apdainuotas gražiais žodžiais. Bet vis toks pats, niekuo ypatingai nepasikeitęs.

Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka

Atnaujinant išorę, inžinieriai galėjo įnešti ir kokių nors rimtesnių pokyčių viduje, bet to tikriausiai teks laukti iki sekančios kartos modelio, kuris jau galbūt turės kažką panašaus, ką gavo naujos kartos, prabangusis „LS“ sedanas.

Sportiškas ir komfortiškas

Judam į kelią ir čia jau po poros šimtų metrų - „Lexus IS“ pateikia staigmeną! Lyginant su ankstesniu modeliu, važiuoklė tapo žymiai komfortiškesnė. Šioje vietoje reikia pridurti, kad automobilis buvo apautas 18 colių ratlankiais su žemo profilio padangomis.

Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka

Ir nors trečios kartos pre-facelift'inis „IS“ modelis buvo bandytas net prieš keturis metus, tačiau atmintis iškart sugrąžino viską atgal ir priminė, kad tuomet važiuoklė buvo ženkliai kietesnė.

Dabar gi sportiškumas tapo suderintas su komfortu – kietumo pojūčių nebeliko dėl atnaujintos priekinės ir galinės važiuoklės. Tačiau tai nesumenkino „IS“ galimybių posūkiuose, kuriuos jis įveikia stabiliai ir nesvirdamas į šonus. O visą tą pojūtį dar pagerina ir patobulinta vairo mechanizmo sistema - dabar dar tiksliau reaguojanti į vairuotojo komandas vairu.

Kitos naujovės

„Lexus IS“ gavo ir daugiau naujovių. Tai saugumo sistemų paketas „Safety System+“, į kurį įeina automatinės ilgosios šviesos, kelio ženklų atpažinimas, pėsčiųjų aptikimas, avarijos išvengimo sistema, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema. Gaila, kad ji veikia tik važiuojant ne mažesniu nei 48 km/h greičiu, taigi miesto spūstyse ji pagalbos rankos neišties, tačiau užmiestyje puikiai veiks. Taip pat siūloma ir eismo juostos kirtimo sistema, kuri vibravimu per vairą perspėja apie linijos kirtimą ir sugrąžina automobilį atgal.

Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka

Prie atnaujinimų sąrašo dar reikėtų paminėti didesnį, 10,3 colio įstrižainės centrinį ekraną, kurį gauna „F Sport“ ir „Luxury“ versijas pasirenkantys pirkėjai. Kitos versijos komplektuojamos su 7 colių ekranais.

Hibridinė tyla

„Lexus“ hibridai pasižymi tyla, o išaugęs komfortas, vairuotoją skatina dar labiau mėgautis lėtu plaukimu miesto gatvėmis, mėgaujantis kiekviena akimirka, fone skambant mėgstamai muzikai, kurią kokybiškai skleidžia „Mark Levinson“ garso aparatūra.

Tiesa jaukią tylą sujaukti gali dirbtinis variklio garsas, transliuojamas per garso kolonėles. Ilgiau pavažinėjus jis net gi ima erzinti, tačiau visa tai galima išjungti ir toliau paskęsti tyloje.

Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka

Lakstyti greitai su „IS 300h“ hibridu nesinori, nors esant reikalui jis gana greitai šauna į priekį ir 100 km/h greitį pasiekia per 8,4 sek.

Į priekį hibridą varo 2,5 litro benzinis variklis ir elektros motoras, kurie kartu sukuria 223 AG ir 221 Nm galią. Ech, galėtų būti bent šiek tiek daugiau, juk kartais taip norisi pasportuoti. Tuomet hibridas būtų tobulas variantas – ir labai dinamiškas, ir ekonomiškas.

Žinoma, norintiems geresnės dinamikos yra sukurta benzininė „200t“ versija, turinti 245 AG, 350 Nm ir 8 laipsnių automatinės greičių dėžės derinį, kuriam reikia 7 sekundžių išjudinti automobilį iki 100 km/h.

Kaina

Atnaujinto „Lexus IS 300h“ kaina prasideda nuo 39 140 eurų, o testuotas modelis „300h F Sport“ kainavo 56 430 eurų sumą.

„IS 200t“ modelis su 2,0 litrų turbokompresoriumi aprūpintu varikliu kainuoja nuo 38 380 eurų.

Atnaujintas Lexus IS/vytophoto.com nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: