You are here

Lexus IS 200t F Sport: 2 litrai, 8 bėgiai, 7 sekundės

  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Autorius Vytautas Pilkauskas

Pirmiausia pavergia spalva, po to linijos, galiausiai vidus ir širdis. Toks tas pirmas įspūdis apie „Lexus IS 200t“, pasipuošusį „F Sport“ paketu.

Kokio velnio mes apie jį rašome, jeigu trečios kartos „IS“ modelis pasirodė dar 2013 metais? Dabar gi jau 2016-ieji. Visgi progų yra.

Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Be to, sutikite, kad nors praėjo jau nemažai laiko, tačiau šis automobilis gatvėje vis dar atrodo išskirtinis ir sugeba į save atkreipti tiek praeivių, tiek kitų vairuotojų dėmesį, o balta spalva ir įspūdingas „F Sport“ paketas jam tik dar labiau prideda patrauklumo.

Tai masyvios radiatoriaus grotelės, agresyvus priekinis bamperis, elegantiškos slenksčių apdailos, aptakus galinis bamperis, 18 colių skersmens ratlankiai, raudonos odos krėslai, akis užvaldantis ir mechaniškai slankiojantis prietaisų skydas, kurio dizainas perimtas iš „LFA“ superautomobilio – visa tai gėrybės, kurios reikalingos tam, kad išskirtinis „IS“ būtų dar labiau išskirtinis. (slankiojantį prietaisų skydą pademonstravome žemiau esančiame video reportaže)

IS“ naujovės

Iki šio modelio trečios kartos „IS“ buvo siūlomas su dvejomis variklių opcijomis: „IS 250“ modelis turi 2,5 litrų V6 benzininį variklį su 208 AG, o hibridas „IS 300h“ turi 2,5 litro benzininę jėgainę ir elektros motorą, kurie bendrai sukuria 223 AG ir 221 Nm galią.

Dabar gi „Lexus“ siūlo ir dar vieną versiją - „IS 200t“, turinčią naują 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi. Be to, motoras yra suporuotas su visiškai nauja 8 laipsnių automatine greičių dėže (pavaras galima perjunginėti ir prie vairo įtaisytomis mentelėmis).

Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Turbininio variklio galia siekia 245 AG ir 350 Nm. Maksimalus sukimo momentas pasiekiamas jau nuo 1650 aps./min. ir tai yra juntama.

Kaip važiuoja

Kuomet bandėme „IS 300h“ hibridą, bandėme jam prikabinti sportininko etiketę, nes automobilis atrodo sportiškai, o ir gamintojas deklaruoja, kad tai sportiškas sedanas. Deja, bet tąkart to padaryti nepavyko dėl vangoko variklio ir CVT transmisijos – atrodė taip, lyg dalis „arklių“ yra likę pririšti.

Kaip gi šioje situacijoje atrodo naujus mechanizmus turintis „IS 200t“? 245 AG ir 350 Nm – tai skaičiai, kurie nuteikia maloniai, aštuonių laipsnių pavarų dėžė visa tai, ką sukurti padeda turbokompresorius, perduoda į galinius automobilio ratus. Akimirksniu apsukų rodyklė pasiekia 1650 aps./min. atžymą, maksimalus niutonų skaičius ima veikti ratus.. du, trys, keturi, penki, šeši, septyni! Ir šimtas!

Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Taip, supratote teisingai – reikia 7 sekundžių, kad aštuonių pavarų greičių dėžė sudėliotų variklio procesus taip, kad 1555 kg sveriantis „IS 200t“ pasiektų 100 km/h greitį. Važinėjant mieste, pagreitis iki 100 nėra svarbus kriterijus, užmiestyje tai taip pat nėra pagrindinis rodiklis. Tiesiog perkant tokį automobilį, norisi, kad jis būtų greitas ir dinamiškas.

7 sekundės yra tikrai ne daug, bet bandant automobilio dinamiškumą įvairiuose diapazonuose, jaučiasi aštrumo trūkumas, kurį kompensavus, šis automobilis tikrai galėtų būti dar bent sekunde greitesnis.

Apie prarandamas sekundės dalis būtų galima pateikti pavyzdį. Įjungtas „Sport“ režimas, važiuojant 80 km/h greičiu „automatas“ yra įjungęs 8 pavarą. Spaudžiam gazą maksimaliai iki dugno. Kas vyksta? Iš aštuntos pavaros yra perjungiama į trečią, tuomet akimirką jaučiamas uždelsimas, po kurio automobilis šauna į priekį maksimaliais sūkiais. Nors ir itin menko, bet vėlavimo jausti labai nesinori.

Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Atrodo taip, lyg greičių dėžės kompiuterio procesorius kiek per lėtai susitvarko su jam pateikiama vairuotojo informacija arba programa yra parašyta neoptimizavus keleto procesų.

Ir tai tik vienintelis minusas šiam automobiliui, visa kita yra labai gerai. Ai, dar kuro mieste šiek tiek daugokai „valgo“.

Apetitas

Važinėjant mieste 245-iems „arkliams“ reikia ne mažesnio nei 10 litrų kibiro benzino. Taip, „IS 200t“ apetitas zujant miesto gatvėmis nėra mažas. O važinėjant šiek tiek agresyviau su dažnai įjungtu „Sport“ režimu reikės ir 13-14 litrų benzino.

Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Važiuojant užmiestyje „Lexus IS 200t“ yra taupus. Įveikus didesnį nei 200 km atstumą, borto kompiuteris rodė vidutines 6,2 l/100 km sąnaudas. Važiuota buvo 90-100 km/h greičiu, o maršrutas driekėsi automagistrale bei krašto keliais su įkalnėmis ir nuokalnėmis bei keliomis gyvenvietėmis. Kelyje taip pat buvo ir keletas lenkimų. Taigi, į ilgą kelionę su „IS 200t“ galima leistis drąsiai!

Vietoj išvadų

„Lexus IS 200t“ eksterjeras elegantiškai agresyvus, jo kėbulo linijos nenuobodžios ir vis dar išlieka šiuolaikiškos. Automobilis su „F Sport“ paketu itin patrauklus akiai.

Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kalbant apie interjerą – užtenka vieno žodžio, kuris apibūdina viską – tobula. Apdailos medžiagos kokybiškos, sėdynės patogios, viską viduje malonu liesti. Čia jaučiama prabanga, komfortas ir jaukumas.

Mygtukai lengvai pasiekiami, meniu valdomas su pelyte patogiai. Įvaizdį galbūt šiek tiek gadina iškviečiant „Home“ meniu, vos laginti pradedantis vaizdas.

Tačiau tai su kaupu atperka „F Sport“ paketo dalis – slankiojantis prietaisų skydas, su kuriuo žaisti galima iki begalybės – neatsibos. Skydui pasislinkus į dešinę pusę, atsiranda papildomas meniu, kuriame galima rasti ir tokią informaciją, kaip turbokompresoriaus slėgį ar bendrą laiką, kuomet automobilis naudoja „Start/Stop“ sistemą.

Komplektacijos sąrašas itin ilgas, todėl automobilyje galima turėti viską.

Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Naujas 2,0 litrų turbininis variklis turi apetitą mieste, tačiau dirba kaip laikrodis, reaguoja į vairuotojo komandas, tik kaip buvo minėta, nauja 8 laipsnių pavarų dėžė, nors ir yra geresnis pasirinkimas už „IS 300h“ naudojamą variatorių, tačiau galėtų akimirka greičiau vykdyti jai paskiriamas dešinės kojos komandas.

Jeigu buvote geri, tai galit drąsiai tokio automobilio prašyti Kalėdų senelio.

Konkurentai ir kainos

Kalbant apie 2,0 litrų benzininį variklį ir panašų galingumą turinčius konkurentus iš vokiškos stovyklos, pirmiausia reikia paminėti naują „Audi A4“, kuris turi platesnę variklių gamą, vokišką kokybę, o 2,0 litrų benzininis TFSI variklis generuoja 252 AG ir 370 Nm galią. Priekiniais ratais varomas automobilis su 7 laipsnių S tronic greičių dėže iki 100 km/h įsibėgėja per 6,3 sek.

Dvilitrinės „A4“ kaina prasideda nuo 41 046 eurų, tačiau už tai negausime net šildomų, elektra reguliuojamų sėdynių. Pavyzdžiui, elektra valdomų sėdynių kaina yra 866 eurai, o kad jos šiltų – reikės dar 408 eurų. Labai didelis sąrašas opcijų yra būtent papildomos įrangos sąraše, kur už viską reikia mokėti papildomai, todėl automobilio kaina gali išaugti labai labai smarkiai.

„Lexus IS 200t“ šildomas sėdynes ir kitų privalumų turi jau „Comfort“ versijoje (paprasčiausia versija), kurios kaina prasideda nuo 37 990 eurų. O už 43 130 eurų jau galima gauti „Executive“ komplektacijos variantą su dar daugiau gėrybių, įskaitant navigaciją. Tuo tarpu „Audi A4“ navigacija (pigesnė versija) kainuoja 1 676 eurus, o brangesnė virš 3 000 eurų.

Lexus IS 200t F Sport/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Trečios serijos „BMW“ su 2,0 litrų TwinPower Turbo benzininiu varikliu turi 252 AG ir 350 Nm galią, o pagreitis iki 100 km/h trunka 5,8 sek. Tokio trečiuko kaina prasideda nuo 39 490 eurų. Pradėjus komplektuotis tai, ką turi „Lexus“, kaina pradeda sparčiai augti, nes čia taip pat kaip ir „Audi A4“ - viskas, kas papildoma – kainuoja.

Tuo tarpu bandytas „Lexus IS 200t“ (nuotraukose) turėjo viską, įranga - „F Sport S“ ir stoglangis. Kaina 53 420 eurų. Brangiau būti jau nebegali. Pilnai komplektuojant, „A4“ ir „330i“ šią pinigų sumą perkops labai lengvai.

Taigi, išskirtinės išvaizdos „IS 200t“ turėdamas prabangiausią komplektaciją, gali pasiūlyti itin konkurencingą kainą, už labai gerą produktą. Panašiai sukomplektuoti ir taip pat geri „A4“ ir „330i“ gerokai daugiau pamažins piniginės turinį, bet 100 km/h greitį pasieks greičiau.

Galutinį sprendimą, žinoma, kiekvienas priims individualiai pagal savo poreikius bei simpatijas.

Video reportaže eksterjeras, interjeras, slankiojantis prietaisų skydas bei pagreitis nuo 0 iki 100 km/h:

Kategorijos: 
Automobiliai: