You are here

Mazda CX-80: Penkių metrų ilgio plug-in hibridas

Keturiais ratais varomas, šešias arba septynias sėdimas vietas galintis turėti, ryškiai atrodantis, gerą jausmą prie vairo suteikiantis, beveik penkių metrų ilgio (4995 mm), iš tinklo įkraunamas hibridas, šiuo metu erdviausias Europai skirtas Mazda modelis - CX-80.

Varomas jis 2.5 litro variklio ir elektros motoro. Bendra galia - 327 AG ir 500 Nm, kas leidžia šiam dideliam automobiliui būti gana dinamiškam - 6.8 sek. iki šimto, nors pagal pojūtį atrodo, kad automobilis tą daro ilgėliau. Komfortas kažkaip panaikina tą pagreičio jausmą, bet tas nėr blogai. Komfortiškai keliauti yra gerai.

Šviesus, erdvus ir kokybiškas salonas irgi gerai, bet jau gana senokai Mazda modeliuose pasirodžiusi multimedijos sistema galbūt prašosi pakaitalo. Nors jeigu ateities Mazda modeliuose dėl naujų multimedijos sprendimų išnyks klimato valdymo mygtukai, lai tegul viskas lieka kaip yra dabar.

Važiuoja CX-80 komfortiškai. Tiesa, prie didesnio greičio masyvus automobilis staigiuose kelio vingiuosi turi polinkį įsisiūbuoti, pasijaučia automobilio pakabos minkštumas, tačiau neriant į posūkius kiek lėčiau, viskas vyksta gerai. Be to, automobilio valdomumas gana tikslus ir aiškus. Kalbant dar apie važiavimą, norėtųsi, kiek aštresnių stabdžių.

Iš tinklo įkraunama versija turi 17.8 kWh bateriją, kuri pilnai įkrauta, pasak gamintojo, leidžia nuvažiuoti iki 60 km ir džiaugtis itin mažomis benzino sąnaudomis. Nenorintys PHEV versijos, dar gali rinktis dyzelinį CX-80.

Kainuoja automobilis nuo 53 900 eurų, o testuoto modelio kaina siekė 69 900 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: