You are here

Mažų hečbekų saugumo palyginimas: dabar ir prieš 20 metų

„Euro NCAP“ saugumo testus pradėjo vykdyti 1997 metais. Šios institucijos dėka per 20 metų automobiliai tapo nepalyginamai saugesni.

Kompanija norėdama parodyti, kaip pasikeitė automobilių saugumas atliko dviejų mažų hečbekų testą: 1997 metų gamybos „Rover 100“ ir 2015 metų gamybos „Honda Jazz“.

„Euro NCAP“ džiaugiasi, kad kompanijai žymint savo 20 metų jubiliejų, galima džiaugtis kad „Euro NCAP“ saugumo testų programos padėjo pasiekti, kad šių laikų automobiliai būtų tokie saugūs.

Bėgant metams automobiliai vis tobulėja, juose įdiegiama vis daugiau saugumo technologijų, o „Euro NCAP“ į savo testus prideda vis daugiau vertinimo kriterijų. 2018 metais kompanija pradės testuoti ir sistemas, kurios atpažįsta ir išvengia susidūrimo su dviratininkais.

Video reportaže dalyvaujantis „Rover 100“, 1997 metais per testą surinko vos vieną žvaigždutę iš keturių galimų. „Ford Fiesta“ ir „VW Polo“ tuomet pelnė po tris žvaigždutes. Dėl prastų rezultatų gamintojai ėmė reikšti nepasitenkinimus, kad neįmano testuose pasiekti aukščiausio įvertinimo. Tačiau praėjus penkiems mėnesiams „Volvo S40“ tapo pirmuoju automobiliu, gavusiu keturias „Euro NCAP“ saugumo testo žvaigždutes.

Šiais laikais automobilių gamintojai jau varžosi dėl penkių žvaigždučių. Penktoji žvaigždutė atsirado, kuomet buvo pradėtas vertinti pėsčiųjų saugumas bei galimybė išvengti susidūrimo.

Kategorijos: 
Automobiliai: