You are here

Dar galingesnis bei išvaizdesnis „Nissan GT-R"

  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R
  • Nissan GT-R
    Nissan GT-R

2016 metų Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje debiutuoja pasikeitusios išvaizdos ir dar galingesnis 2017 m. „Nissan GT-R“.

„GT-R“ su 3,8 litro darbinio tūrio, 24 vožtuvų V6 variklio su dviem trubokompresoriais (kiekvienas galios agregatas surenkamas TAKUMI meistrų rankomis) galia dabar siekia 565 AG esant 6800 aps./min, o sukimo momentas – 633 Nm.

Varikliai – TAKUMI profesionalaus darbo atspindys. Dėl didesnės galios, kurią lemia individualus kiekvieno cilindro degimo momento reguliavimas ir efektyvus turbokompresorių veikimas, naujasis „GT-R“ žaibiškai pagreitėja vidutinių ir aukštų sūkių diapazone (nuo 3200 aps./min.). Jis komplektuojamas su rafinuota 6 pavarų transmisija su dviem sankabomis, kuri sklandžiau perjungia pavaras ir tyliau veikia. Naujasis variklis pakeitė ir visiems gerai pažįstamą „GT-R“ skleidžiamą garsą – jis dar niekuomet nebuvo toks malonus ausiai.

Daug pakeitimų patyrė naujojo „GT-R“ išorės priekinė dalis. Pritaikytos naujos „V-motion“ dizaino radiatoriaus grotelės su matinio chromo apdaila yra vienas naujausių „Nissan“ dizaino elementų. Jos buvo praplatintos, kad būtų užtikrintas geresnis variklio aušinimas. Reikšmingai sutvirtintas naujas variklio dangtis, dailiai nusidriekiantis nuo grotelių tolyn link vairuotojo. Tvirtesnė konstrukcija lemia didesnį automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Naujo dizaino priekinis aptakas ir priekinis bamperis su apdailos detalėmis pabrėžia sportinio automobilio charakterį bei padidina priekinės dalies prispaudimo jėgą.

„GT-R“ profilį išryškina pažįstamos aerodinamiškos formos, tačiau neliko šoninių slenksčių. Atsisakius jų, oro srautas geriau paskirstomas automobilio šonuose. Pokyčių esama ir galinėje automobilio dalyje. Nors „GT-R“ charakteringi keturi apvalūs galiniai žibintai liko nepakitę, tačiau įdėmiau pažvelgus galima pastebėti naujų galinės kėbulo dalies detalių, kurios padeda geriau paskirstyti oro srautą, taip pat šonines ventiliacijos angas šalia keturių išmetamojo vamzdžio antgalių. Paaukštinta automobilio vidurinė linija, kuri skiria apatinę juodą dalį nuo kėbulo. Todėl, žiūrint iš galo, automobilis atrodo platesnis ir išraiškingesnis. Šiais išorės pakeitimais buvo siekta ne tik sukurti sportiškesnę automobilio išvaizdą, bet ir pagerinti jo aerodinamines savybes. Nors naujosios kartos „GT-R“ aerodinaminis koeficientas ir mažesnis, tačiau jo prispaudžiamoji jėga išliko tokia pati, kaip ir dabartinio modelio, kad būtų užtikrintas automobilio stabilumas važiuojant dideliu greičiu.

Kaip ir dera tokio kalibro išskirtinių techninių charakteristikų sportiniam automobiliui, naujojo „GT-R“ salonas spinduliuoja prabanga. Atnaujintas prietaisų skydelis. Jis aptrauktas kokybiška oda su dailiomis siūlėmis, kurios yra skrupulingo TAKUMI meistrų darbo rezultatas. „Horizontalios srovės“ formos prietaisų skydelis priekyje sėdintiems keleiviams sudaro ypač stabilaus automobilio įspūdį. Nuo matuoklių skydelio iki centrinės konsolės einanti linija aiškiai atskiria vairuotojo zoną.

Patobulintas ir supaprastintas centrinės prietaisų skydelio dalies dizainas. Integruoti navigacijos ir garso sistemų valdikliai sumažino jungiklių skaičių: ankstesniame „GT-R“ jų buvo 27, o 2017 m. modelyje teliko 11. Platesniame 8 colių jutikliniame ekrane pritaikytos didesnės piktogramos, kad būtų lengviau valdyti. Anglies pluošto centrinėje konsolėje įrengtas naujas funkcijų ir parametrų valdymo ekranas, kuriuo patogu naudotis.

Ant naujo vairo dabar puikuojasi pavarų perjungimo svirtelės, kuriomis vairuotojas gali greitai perjungti pavaras neatitraukdamas rankų nuo vairo. Šias svirteles ir vėdinimo sistemos valdiklius dar maloniau liesti. Be to, patobulintas jų skleidžiamas garsas jungimo ar reguliavimo metu.

„Nissan“ etalonu tapęs „GT-R“ modelis nesiliauja tobulėjęs. Charakteringas V formos groteles įgijęs „GT-R“ atspindi naujausią „Nissan“ dizaino koncepciją. Išskirtinės aerodinaminės savybės ir patobulintas interjeras suteikė „GT-R“ brandumo. Tokia linkme jis bus tobulinamas ir toliau ateityje“, – teigė „Nissan“ vykdomasis dizaino direktorius Mamoru Aoki.

2017 m. laidos „Nissan GT-R“ rinkoje pasirodys šią vasarą.

Kategorijos: 
Automobiliai: