You are here

Su kuo geriau važiuoti grybauti: „Nissan Juke“ ar „X-Trail“?

Turime du automobilius ir vieną tikslą – nuvykti į mišką pagrybauti, nes sakė, kad labai gausiai baravykų pridygo. Ką pasirinkti, ar leistis į kelionę su visureigiu „Nissan X-Trail“ ar su krosoveriu „Nissan Juke“? Žinoma, norėtųsi su dviem, bet šįkart rinktis būtina.

Kadangi tai skirtingų klasių ir galimybių automobiliai, pabandykime glaustai išsiaiškinti, kokius privalumus šioje improvizuotoje dvikovoje turi tiek vienas, tiek kitas.

Kiek grybų maišų tilps į bagažinę?

Atnaujintas „Nissan Juke“ gali pasigirti už savo pirmtaką net 40 procentų didesniu bagažo skyriumi – 354 litrai. Ooo taip – grybų čia turėtų tilpti daug, bet naujos kartos „X-Trail“ čia iškart kelia ranką ir rėkte rėkia: „mano bagažo skyrius dar didesnis – 550 litrų, o sulanksčius galines sėdynes net 1520 litrų“.

Ar pavyks nuvažiuoti į savo slaptą, grybingą vietą?

Einam toliau: pravažumas. Faktas tas, kad leidžiantis į mišką reikia numatyti tai, jog kelio danga gali būti neprognozuojama. Duobėti siauri keliukai, ant jų nukritusios medžių šakos, vietomis gilios provėžos, balos, vietomis purvas, nulis galimybių lengvai apsisukti ir pan. Kas buvo miške, tas žino, kad čia neretai praverčia didesnė prošvaisa ir visi varantieji ratai.

Tiek mažylis „Juke, tiek „X-Trail“ pasižymi aukšta prošvaisa, tačiau pastarasis dar turi ir keturis varomuosius ratus, kurie leis pasiekti ir sunkiai privažiuojamas grybingas vietas. Tačiau, „Juke“ taip pat nereikėtų labai nuvertinti – sėdėjimo pozicija šiame automobilyje gana aukšta ir viskas aplinkui puikiai matosi, apautas jis 18 colių ratlankiais, todėl įvertinus automobilio pravažumo galimybes, užstrigimo galima išvengti.

Puikiai bekelėje besijaučiantis „X-Trail“ vis gi gali išprovokuoti ir ekstremaliau pasimurgdyti purvyne ieškant didesnio grybo, bet automobilio galimybių pervertinimas gali priversti pradėti ieškoti dar ir traktoriaus :)

Aūūūūūū, automobili, kur tu?

Hmmm, o ką daryti, jeigu pasiklydome ir neberandame automobilio? Atnaujintas „Nissan Juke“ tikrai turi išeitį šioje situacijoje. Jis juk ryškiai geltonas, todėl jį „galima įžiūrėti iš toli“, o ir miške esantys kiti grybautojai negalės šio automobilio nepastebėti. Todėl į šauksmą: „ar kas nors matėte ryškiai geltoną mašiniuką?!“, tikrai bus iš kito miško galo atsakyta: „Matėm matėm!”.

Nepatinka geltona? Galima rinktis sodrią raudoną. Eksterjero ir interjero spalvų konfigūravimo galimybių šiame automobilyje labai daug.

Ar pavyks apsisukti tarp medžių?

Smagu yra tai, kad abu šie „Nissan“ automobiliai turi puikią „Safety Shield“ sistemą, kurios viena iš funkcijų yra vaizdo aplink automobilį matymas 360 laipsnių kampu. Todėl manevruoti net ir tarp medžių tiek su kompaktišku „Juke“, tiek su raumeningu ir erdviu „X-Trail“, problemų nebus. O jeigu labai akylai žiūrėsite, tai net ir grybus pavyks apvažiuoti jų nesumindžius. Good!

„Žalieji“ nenubaus?

Verta paminėti, kad automobiliai atitinka „Euro 6” standartus ir myli gamtą. Varikliai buvo pakeisti į mažalitražius, taupančius kurą bei mažiau teršiančius aplinką. Atnaujintas „Juke“ aprūpintas benzininiu 1,2 litro turbininiu varikliu, generuojančiu 115 AG. Taip pat galima rinktis ir 1,6 litro variklį su 117 AG arba 190 AG. Dar gamoje yra ir 1,5 litro dyzelis su 110 AG. Tuo tarpu „X-Trail“ yra varomas 1,6 litro dyzeliniu agregatu su 130 AG ir 320 Nm galia.

Rezultatas

Taigi šiame pasirinkime mūsų simpatijas pelnė naujos kartos „Nissan X-Trail“, kuris yra ekonomiškas, erdvus bei pasižymi geru pravažumu. Grybauti lėksime su juo!

Bet „Juke“ irgi gali nenusiminti, nes jį tikrai rinksis daug kas – juk kiekvienas automobilį renkasi pagal savo poreikius. Nesvarbu, ar tai būtų „Juke“ ar „X-Trail“ – abu jie yra sutverti nuotykiams bei yra geri draugai tiek miesto džiunglėse, tiek lekiant magistrale, tiek išvykose į gamtą. Kiekvienas jų sukuria skirtingas emocijas ir leidžia mėgautis vairavimu.

Bet jeigu vis dėl to netinka nei vienas iš jų, tuomet dar yra viduriukas – antros kartos „Qashqai“.

Kategorijos: 
Automobiliai: