You are here

„Nissan Leaf“ su įkrautu akumuliatoriumi jau gali nuvažiuoti 250 km

„Nissan“ kompanija žengia dar vieną svarbų žingsnį mobilumo be emisijų istorijoje: pristatomas naujos laidos „Nissan LEAF“ modelis, kuris su įkrautu akumuliatoriumi galintis įveikti 250 km atstumą. Šiuo požiūriu jis lenkia visus šio segmento atstovus.

Tai labai svarbus pasiekimas, atveriantis vairuotojams naujas galimybes. Atnaujinto „LEAF“ pranašumą lemia naujas 30 kWh akumuliatorius. Naujas akumuliatorius yra pagrindinė 2016 m. pasirodysiančio „LEAF“ naujovė, kuri sustiprina šio modelio kaip efektyviausio ir praktiškiausio elektromobilio pasaulyje, išsiskiriančio optimaliu kainos ir kokybės santykiu, poziciją. Ilgesnis važiavimo atstumas kartu su kitais technologiniais ir inžineriniais patobulinimais sukuria daug patrauklesnį „LEAF“ įvaizdį: milijonams vairuotojų jis tampa lygiaverte alternatyva ir užsitikrina geriausio pasaulyje elektromobilio statusą.

„Nissan Europe“ vadovas Paulas Willcoxas taip pakomentavo naujojo modelio pasirodymą: „Perkamiausias pasaulyje elektromobilis „LEAF“ tapo dar geresnis. 250 km siekiantis įveikiamas atstumas atveria duris į elektromobilių pasaulį tūkstančiams vairuotojų, kurie iki šiol dvejojo, ar jiems tiktų šis elektromobilis. Didesnis atstumas bus vienas iš lemiamų argumentų renkantis „Nissan LEAF“.

Naujas akumuliatorius, nauja technologija, tokios pat lengvos naudojimo galimybės

Naujasis 30 kWh „LEAF“ akumuliatorius leidžia nuvažiuoti ilgesnį atstumą ir nė kiek nesumažina vidaus erdvės. „Acenta“ ir „Tekna“ modeliuose komplektuojamo akumuliatoriaus išorės matmenys yra tokie patys, kaip ir 24 kWh versijos. Šiek tiek padidėjo tik jo svoris (21 kg). Koks galutinis rezultatas? Automobilis gali nuvažiuoti toliau, išlikdamas toks pat praktiškas ir funkcionalus, kaip ir ankstesnės jo versijos.

Pagrindinis didesnį naujojo akumuliatoriaus efektyvumą lemiantis veiksnys – patobulintas jo vidaus dizainas ir cheminės savybės. Anglies, azoto ir magnio pritaikymas elektroduose pagerino eksploatacines savybes. Didesnį efektyvumą užtikrina ir pakeista elementų išdėstymo schema. „Nissan“ visiškai pasitiki savo naujo 30 kWh akumuliatoriaus kokybe, todėl jam bus taikoma 8 metų arba 160 000 km ridos garantija.

Įkrauti naująjį 30 kWh „LEAF“ akumuliatorių yra taip pat paprasta, kaip ir dabartinį 24 kWh agregatą. Naująjį „LEAF“, kaip ir dabartinę versiją, bus galima įkrauti savo namuose, naudojantis viešaisiais krovikliais arba greitojo krovimo stotelėse (3 fazių, 400 V), kurių tinklas sparčiai plečiamas ir yra labiausiai išvystytas visoje Europoje.

„NissanConnect EV“ ir valdymo galimybės

2016 m. laidos „LEAF“ pristatomas su atnaujinta unikalia telematikos technologija – nauja „NissanConnect EV“ sistema, kuri pakeičia ankstesniąją „Carwings“ versiją. Ji išsiskiria visais senesnei sistemai būdingais elementais, taip pat įdiegtomis naujomis funkcijomis, paprastesniu aktyvacijos procesu ir nauju dizainu.

Viena garsiausių ir naudingiausių „LEAF“ funkcijų – prisijungimas prie automobilio ir jo valdymas nuotoliniu būdu per „NissanConnect EV“ sistemą. „LEAF“ savininkai visame pasaulyje naudojasi šia pažangia, išmaniaisiais telefonais valdoma, telematikos sistema, pavyzdžiui, tikrindami įkrovimo būklę ar iš anksto pašildydami saloną šaltomis žiemos dienomis. Tai gyvenimą palengvinanti technologija. „NissanConnect EV“ sistema ne tik leidžia mėgautis didesniu komfortu, bet ir lemia ilgesnį važiavimo atstumą, nes ja naudojantis galima iš anksto pašildyti ar atvėsinti saloną neeikvojant akumuliatoriaus energijos.

Viena iš daugelio pažangių „NissanConnect EV“ sistemos funkcijų – naujas kroviklių žemėlapis, kuriame pateikiama naujausia informacija realiu laiku, susijusi su krovikliais ir jų būkle. „NissanConnect EV“ apima ne tik visiškai integruotą naujos kartos informacinę bei pramoginę sistemą, bet ir visapusiškai atnaujintą navigacijos įrangą, įspėjimo apie techninę priežiūrą ir automobilio paieškos funkcijas.

2016 m. „LEAF“ – dar geresnis populiariausias pasaulyje elektromobilis

2016 m. „Acenta“ ir „Tekna“ komplektacijos „LEAF“ modeliuose montuojama pripažinta naujausios kartos informacinė sistema „NissanConnect EV“. Jai būdinga nauja sąsaja ir skaitmeninis radijo imtuvas bei jutiklinis 7 colių ekranas, kuris leidžia keisti žemėlapių mastelį ir peržiūrėti meniu vos vienu piršto prisilietimu.

2016 m. laidos „LEAF“ modelis patyrė ir kelis subtilius išorės dizaino pakeitimus, įskaitant naują stogo anteną ir naują spalvą (Bronze).

Naujasis „LEAF“ modelis ir toliau bus gaminamas Jungtinėje Karalystėje, Sanderlando mieste veikiančioje „Nissan“ gamykloje. Prekyba naujuoju modeliu prasidės kitų metų sausio mėn. Naujojo „LEAF“ su 30kWh akumuliatorium kainos bus 2000 eurų didesnės nei šiuo metu parduodamos versijos su 24 kWh akumuliatorium.

 

„Nissan Leaf“ modeliai ir kainos 

„LEAF 24 kWh“ 

  •  „Visia“ modelių kaina – 34 050 eurų 
  • „Acenta“ modelių kaina – 36 840 eurų 
  • „Tekna“ modelių kaina – 40 540 eurų 

„LEAF 30 kWh“ 

  • „Acenta“ modelių kaina – 38 840 eurų 
  • „Tekna“ modelių kaina – 42 540 eurų 
Automobiliai: