You are here

Pareiškimas: Užaugęs būsiu „Nissan Micra“!

  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Kokia čia „Micra“? Čia jau visas „Macro!“,- galvoje akimirksniu šovė teiginys, pamačius penktos kartos „Nissan Micra“. O taip – automobiliai paskutiniu metu tik auga, apvalėja, tampa vis erdvesni, ir kartais sunkiai betelpa į savo segmento rėmus.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Šeštos kartos „Micra“ jau tikriausiai galės matuotis C segmento kostiumą.. Tikriausiai visi atsimenate, kaip atrodė antros ar trečios kartos (na, ir žinoma ketvirtos) „Micra“. Tokie maži, mieli, jaukūs automobiliukai, tačiau nei vienas ne panašus į prieš jį buvusįjį.

„Nissan Micra“ taip pat visiškai kitoks, jis dar labiau užaugo ir maloniai nustebino!

Dizainas – 10 balų!

Naujasis „Micra“ savo kėbulo proporcijomis, atrodo, kaip iš kito lygmens. Išvaizda jis visai nepanašus į pirmtaką, sunku net būtų atsekti giminystės ryšius su ankstesniais „Micra“ modeliais. Tai greičiau sumažinta „Quashqai“ versija.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Bet tai yra nuostabu, kai gamintojas turi idėjų ir naują modelį sukuria visiškai kitokį, o ne tik atlikęs keletą kosmetinių patobulinimų, kuomet kyla ginčas, ar tai vis dėl to naujas ar tik facelift'inis kūrinys.

„Micra“ priaugo raumenų ir tapo labai išvaizdžiu automobiliu. Pripažinkite, kad jeigu gyventumėte mieste, kur yra be galo didžiulės parkavimo problemos, siauros gatvės, mieste zuja nesuskaičiuojamas kiekis automobilių, pagrindinis maršrutas yra „namai-darbas-parduotuvė-miesto centras-namai“ - „Micra“ tikrai būtų vienas labiausiai jūsų trokštamų automobilių.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Lietuvoje juk nemadinga važinėtis su B segmento hečbekais – visi sėda į SUV'us ir važinėja 99 procentus maršruto po vieną, veždamiesi geriausiu atveju 3-5 kilogramus sveriančią rankinę ar kuprinę su nešiojamuoju kompiuteriu.

O juk „Micra“ puikiai tinka jaunimui ar jaunai šeimai – tai šiuolaikiškai, madingai atrodantis automobilis, kurio išraiškingas dizainas pastebimas iš bet kur. Jis turi visas reikiamas technologijas, saugumo sistemų paketą ir puikiai rieda tiek mieste, tiek už jo ribų, tiek važiuojant prie ežero ar lekiant stebėti ralio varžybų.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Beveik nulis-kablelis-devyni

Ne pilnas litras – toks yra šios „Micra“ variklio darbinis tūris. 898 kubiniai centimetrai, trys cilindrai ir 66 kilovatai (90 AG) bei 140 niutonmetrų, perduodamų į priekinius ratus per penkių laipsnių mechaninę greičių dėžę. Mažai galios? Tikrai ne! Teko nustebti, kad automobilis taip gerai važiuoja. Žinoma, ne tuomet kai bėgėjasi nuo nulio iki šimto. Šioje rungtyje „Micra užtrunka 12,1 sek., bet pagreitis startuojant iš vietos ar tam tikro greičio intervaluose yra puikus.

Variklis labai elastingas įvairiuose sūkių diapazonuose, žvitriai „renkasi“ apsukas, užtikrintai bėgėjasi, turbokompresorius sukasi visu pajėgumu, o išmetimo sistema dovanoja malonų ausiai burzgimą.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Važiuojant penkta pavara 80 km/h greičiu ir norint aplenkti priekyje lėčiau judančią transporto priemonę, nuspaudus akceleratorių, variklis išlieka elastingas, o automobilis sparčiai greitėja. Tiesa, ties maksimaliais sūkiais perjungiant aukštesnę pavarą, juntamas nežymus pridusimas. Vis gi, nulis-kablelis-devyni. Bet ši jėgainė, suporuota su turbokompresoriumi, verta pagyrų. Būna pasitaiko, kad didesnio darbinio tūrio ir daugiau „arklių“ turintys varikliai yra žymiai vangesni ir nemėgsta būti užversti didelėmis apsukomis.

Degalams - „Ne“!

Mažalitražis automobilis, nepaisant savo vikrumo bei noro visuomet šauti į priekį, pasižymi prastu apetitu benzinui. Važiuojant 90 km/h greičiu paprastais keliais, kertant miestelius, važiuojant žvyrkeliais, miško keliukais vidutinės kuro sąnaudos sukosi iki penkių litrų šimtui kilometrų kelio. Mieste automobilio apetitas siekė 7,7 litro. Veliantis 5 ekonomiškumo paieškas, šį rodiklį būtų galima dar sumažinti.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Micra“ gerai stovi ant kelio, tvirtai laikosi ir ant žvyrkelio, neplaukioja po jį. Tiesa, galinė važiuoklė kieta ir sėdintiems gale juntamas jos darbas. Posūkiuose nesvyruoja ir jaučiasi užtikrintai, o garso izoliacija – pagirtina.

Tikrai malonu važiuoti šiuo automobiliu, ypač tuomet, kai sėdi prie vairo.

Visas dėmesys vairuotojui

Jeigu norima patogiai jaustis priekinėje sėdynių eilėje, tai gale sėdintiems bus kiek mažiau patogumų. Už vairuotojo, pačiam vairuotojui atsisėsti įmanoma, bet vietos jau ne per daugiausiai ir kojomis teks remtis į priekinę sėdynę.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Vietos už priekyje sėdinčio keleivio galima susikurti pakankamai, tačiau tiek, kad sėdintys priekyje nebaksnotų keliais į daiktadėžę. Tačiau ilgesnėje kelionėje, sėdint gale galima pavargti. Bet vis gi tai, B segmento automobilis, kuris daugiau orientuotas į sėdinčius priekyje, o kalbant apie galą – tai vieta vaikams.

Kad automobilis skirtas sėdintiems priekyje įrodo ir tai, kad gale langai atidaromi ne elektra, o tradicinėmis rankenėlėmis.

Bagažo skyriuje telpa 300 litrų krovinio.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Analizuojant vairuotojo vietą – išvada viena ir neginčijama: čia ypatingai patogu.

Atrodo, kad „Nissan“ interjero dizaineriai yra atradę tobulą vairuotojo darbo vietos receptą, kas jau ne pirmą kartą pastebima naujuose „Nissan“ modeliuose. Įsėdi į automobilį ir atrodo, kad jį jau prieš tai buvai vairavęs bent metus laiko, o pati vieta sukurta būtent tau – viskas pažįstama ir labai patogiai išdėliota. Belieka tik vairuoti nesistengiant ieškoti jokių priekabių.

Vairas itin puikiai jaučiasi rankų globoje. Jis toks patogus, kad visuomet norisi laikyti tik abejomis rankomis ir vis sukti ir sukti į kiekvieną posūkį. Sėdynės taip pat itin patogios.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Interjere naudojamos geros medžiagos, odos intarpai. Sukuriamas prabangos jausmas. Visa tai liesti malonu. Mygtukų čia minimaliai – dauguma funkcijų perkelta į lietimui jautrų ekraną. Palikta tik klimato kontrolė.

Privalumų gausa

„Micra“ aprūpinta „Bose“ garso aparatūra, automobilis taip pat turi automatines ilgąsias šviesas (bazinė komplektacija), o 360 laipsnių kampo matančios kameros itin puikiai tarnauja parkuojantis ar įveikiant siaurus pravažiavimus su kliūtimis aplinkui. Kiti asistentai informuoja apie transporto priemones, esančias aklojoje zonoje, praneša, kai kertama eismo juostos linija (bazinė komplektacija), atpažįsta kelio ženklus, aptinka judančius objektus už automobilio (bazinė komplektacija).

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Nissan“ inžinieriai tikrai pasistengė kurdami naująją „Micra“ ir sudėjo viską, ką galima geriausio sutalpinti į tokios klasės automobilį ir dar užkabinti jam konkurencingą kainą.

„Užaugus, reikės būti „Micra“, ne kitaip!“,- pareiškė nežinomo gamintojo automobilis.

Kaina, kelianti dilemą

„Micra“ kaina startuoja nuo 12 400 eurų. Testuota versija su daugybe privalumų kainavo 19 459 eurus.

Taigi kuomet pradedama analizuoti bene brangiausios komplektacijos kaina, tada iškyla teksto pradžioje minėtas sprendimas - vietoj mažo miesto automobilio rinktis SUV'ą ar didesnį hečbeką.

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Pavyzdžiui, naujos kartos „Qashqai“ modelis kainuoja nuo 17 500 eurų. Taigi turint apie 20 00 eurų biudžetą, „Micra“ tikriausiai gali likti antrame plane, o pasirinkimas pamažu judėti link paprastesnės komplektacijos „kiškio“ arba kad ir link geros komplektacijos C segmento atstovo „Nissan Pulsar“.

Renkantis paprastesnės komplektacijos versiją, kaina – nėra didelė, tačiau didelė dalis konkurentų savo kūrinius pradeda pardavinėti už mažesnę sumą.

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias B segmento automobilių kainas salonuose (2017 10):

 Automobilis  Bazinė kaina, EUR  Pasiūlymai svetainėje MotorSniper.lt
 Citroen C3  10 500  -
 Ford Fiesta  11 232  -
 Hyundai i20  12 590  3 pasiūlymai su 16-17 % nuolaida
 Kia Rio  12 490  -
 Nissan Micra  12 400  -
 Opel Corsa  10 608  -
 Peugeot 208  10 900  4 pasiūlymai su 22 % nuolaida
 Renault Clio  10 690  -
 Škoda Fabia  9 995  -
 Toyota Yaris  10 990  1 pasiūlymas su 15 % nuolaida
 Volkswagen Polo  13 907  -

 

Nissan Micra/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: