You are here

Dakaro ralis 2018: „Peugeot“ ruošiasi apginti savo titulą

  • PEUGEOT 3008DKR Maxi
    PEUGEOT 3008DKR Maxi
  • PEUGEOT 3008DKR Maxi
    PEUGEOT 3008DKR Maxi
  • PEUGEOT 3008DKR Maxi
    PEUGEOT 3008DKR Maxi
  • PEUGEOT 3008DKR Maxi
    PEUGEOT 3008DKR Maxi
  • PEUGEOT 3008DKR Maxi
    PEUGEOT 3008DKR Maxi
  • Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
  • Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka
    Peugeot 3008DKR Maxi/Flavien Duhamel-Red Bull Content Pool nuotrauka

Po dviejų pergalių Dakaro ralyje 2016 ir 2017 metais Peugeot Sport 3008 DKR įpėdinis yra nauja 2017 metų Europos metų automobiliu išrinkto Peugeot 3008 versija.

Jau iš pavadinimo galima suprasti, kad Peugeot 3008DKR Maxi yra didesnis ir galingesnis už savo pirmtaką. Naujasis automobilis už savo nugalėtoją pirmtaką yra 20 cm platesnis, amortizatoriaus pavaros padidintos 10 cm, atnaujinta didelė važiuoklės dalis. Rezultate pagerėjo stabilumas ir dinamika bei padidėjo galingumas.

PEUGEOT 3008DKR Maxi

2017 m. liepos 7 dieną automobilis debiutavo Šilko kelio (Silk Way Rally 2017) ralyje, kur jį vairavo devynis kartus automobilių ralį laimėjęs Sebastienas Loebas, 2017 metų Dakaro ralyje užėmęs antrąją vietą.

Peugeot Sport direktoriaus Bruno Famini žodžiais Loebo rolė Šilko kelio ralyje buvo išbandyti naująjį automobilį ir nustatyti plėtros tendencijas.

Taigi dabar šis automobilis startuos 2018 metų Dakaro ralio maratone.

„Peugeot Total“ komandoje startuos 4 ekipažai. „DreamTeam“ komandą sudaro Stephane Peterhansel / Jean Paul Cottret, Sébastien Loeb / Daniel Elena, Carlos Sainz / Lucas Cruz ir Cyril Despres / David Castera. Lenktynių automobiliai – galiniais ratais varomi „Peugeot 3008DKR Maxi“ su dyzeliniu 3 litrų dviejų turbinų varikliu.

Tačiau, nesvarbu kaip bepasibaigs šios lenktynės, „Peugeot“ Dakaro projekte padės tašką. 2018 metų Dakaras - paskutinis komandai šiame cikle.

„Kadangi tai bus paskutinis Dakaro ralis „Peugeot“ komandai, mes visą šį nuostabų žygį norėtume užbaigti aukšta nata“,- sakė „Peugeot Sport“ komandos direktorius Bruno Famin. Taip pat jis pridūrė: „Sunkiausias dalykas po pergalės yra pakartoti tai vėl“.

PEUGEOT 3008DKR Maxi

Iš viso per istoriją „Peugeot“ Dakaro ralį laimėjo 6 kartus:

1987 m. – „Peugeot 205 T16 Grand Raid“ – Ari Vatanen / Bernard Giroux

1988 m. – „Peugeot 205 T16 Grand Raid“ – Juha Kankkunen / Juha Piironen

1989 m. – „Peugeot 405 T16 Grand Raid“ – Ari Vatanen / Bruno Berglund

1990 m. – „Peugeot 405 T16 Grand Raid“ – Ari Vatanen / Bruno Berglund

2016 m. – „Peugeot 2008DKR“ – Stephane Peterhansel / Jean-Paul Cottret

2017 m. – „Peugeot 3008DKR“ – Stephane Peterhansel / Jean-Paul Cottret

PEUGEOT 3008DKR Maxi techniniai duomenys

Variklio tipas:

dyzelinis V6 bi-turbo / 24V

Tūris:

2993 cm3

Didžiausias galingumas:

360 AG

Sūkio momentas:

800 Nm

Didžiausias greitis:

200 km/val.

Varomoji sistema:

galiniai ratai

Pavarų dėžė:

6 greičių sekvencinė pavarų dėžė

Matmenys (I/P/A)

4312 / 2400 / 1799 mm

Tarpuašis:

3000 mm

Degalų bakas:

400 l

Automobiliai: