Renault Austral: Gero recepto rezultatas
Automobilis, su kuriuo norėjosi niekada nenustoti važiuoti vingiuotais keliais ar Vilniaus miesto žiedinėmis sankryžomis.
Renault Austral Hybrid su visais vairuojamais ratais sukuria tokį malonų vairavimo jausmą, kurį turėtų pajusti kiekvienas, nes žodžiais to neapsakysi. Posūkius jis gliaudo kaip saulėgrąžas.
Galiniai šio automobilio ratai, dėka „4CONTROL advanced” sistemos pasisuka iki penkių laipsnių kampu ir padeda manevringiau ir stabiliau įveikti posūkius.
Austral - tai Kadjar modelį pakeitęs, naujas Renault kūrinys, kuris sukurtas pagal labai gerą receptą. Giriant vairavimo malonumą, reikia nepamiršti ir labai sklandžiai veikiančios pavarų dėžės, kurią nelengva išprovokuoti pasimetimui. Vienas mano mėgstamų dalykų - atrasti situacijas, kuomet pavarų dėžė nebežino kaip tiksliai elgtis, tai Renault automobiliuose tokius momentus visada labai sunku sukurti.
Be to, būdamas hibridas, Austral „nerėkia“, kai spaudi gazą iki dugno, kaip kad mėgsta daryti kiti hibridai, turintys bepakopes CVT transmisijas. Pas Renault ji veikia sklandžiai ir tyliai.
Tikrai šis automobilis nusipelno daug gerų žodžių. Jo gera išvaizda, atkreipia į save dėmesį, o Alpine Esprit versija su pilkai matine spalva ir juodais akcentais yra dar žavesnė.
Interjere jausmas geras, multimedijos sistema aiški, yra ir fizinių mygtukų, prie vairo – patogu ir ergonomiška, bei erdvu.
Šiek tiek nepatiko pavarų svirties padėtis šalia valytuvų svirties bei važiuoklės kietumas, įveikiant didesnius kelio nelygumus.
Hibridinė sistema generuoja 200 AG ir 410 Nm bei gali pasigirti teisingomis degalų sąnaudomis. Gamintojas teigia, kad mišriu režimu jos sieks iki penkių litrų. Man gavosi dvejais litrais daugiau, bet dalyvaujant ekonomiškumo ralyje, spėju sutilpčiau ir į 5 litrus.
Išvada: Austral – apgalvotai sukurtas automobilis, kurio norisi.
Hibridas kainuoja nuo 37 147 eurų.