Renault Captur Facelift: Stilingesnis, geresnis ir nepabrangęs
Stilingas miesto krosoveris tapo dar stilingesnis – 2013 metais rinkoje debiutavęs „Renaul Captur“ skaičiuoja jau daugiau nei dešimties metų gyvavimą, skaičiuoja dvi kartas, kurios atnaujintą versiją čia ir matote.
Kitaip būti ir negalėjo, atnaujintas „Captur“ gavo tos pačios linijos išvaizdą, kurią šiuo metu turi ir kiti gamintojo modeliai, pavyzdžiui, „Scenic“ ar „Symbioz“.
Išvaizda
Taigi turime naujos išvaizdos priekinę dalį (žibintai, bamperis, grotelės – viskas nauja), skaidrius žibintus gale bei naujo dizaino galinį difuzorių. Automobilis atrodo labai stilingai, o žavesio jam dar prideda ir siūlomos „Esprit Alpine“ versijos išorės akcentai. Galima rinktis ir 19 colių ratlankius.
Vidus
Viduje – nauji didesni ekranai. Centre sumontuotas ekranas yra 10.4 colio skersmens, o prieš vairuotojo akis esančio ekrano skersmuo – 10.3 colio. Bene visas valdymas atliekamas multimedijos ekrane, tačiau klimato kontrolė vykdoma su fiziškais mygtukais.
Galinio vaizdo kameros kokybė atnaujintame modelyje galėjo irgi būti atnaujinta ir rodyti kokybiškesnį vaizdą.
Multimedijos sistema turi integruotą „Google“ žemėlapį, kuris puikiai veikia praktikoje – jau daug kartų išbandytas kituose „Renault“ modeliuose.
Salone visiškai atsisakyta odos, naudojamos perdirbtos medžiagos. Krėslai patogūs. Kaip ir visada, šių prancūziškų automobilių interjeras nuteikia ergonomiškai, tik kartais būna sunku suprasti, kuriame gamintojo modelyje sėdi, nes išskirtinumo tarp skirtingų modelių interjerų beveik nėra.
„Renault“ mėgsta, kad galinė jų modelių sėdynė stumdytųsi, taigi tokią turi ir „Captur“. Sėdynę galima stumdyti 16 cm diapazone ir, esant reikalui, padidinti bagažinės tūrį. Interjere vairuojas ir keleiviai ras ir daug daiktadėžių, kurių bendras tūris - 25 litrai.
Mygtukas
Jau tikriausiai žinote, ar esate pastebėję, kad naujuose automobiliuose vos tik šiek tiek viršijus leistiną greitį, įisjungia įspėjamieji garsiniai signalai, kurie kartais tikrai gali išvesti iš kantrybės. Žinoma, visa tai norisi atjungti, tačiau vienuose automobiliuose tą padaryti būna ne itin patogu, nes reikia eiti į meniu, surasti šios sistemos garsinį deaktyvavimą ir atlikus kelis pabaksnojimus ekrane, visa tai atjungti. Ir taip, kiekvieną kartą užvedant automobilį.
Tuo tarpu, „Renault Captur“ ir kiti nauji „Renault“ modeliai šiam reikalui turi vieną fizinį „My Safety Switch“ mygtuką, kurį paspaudus du kartus, garsinis įspėjimas apie viršytą greitį išsijungia. Į šį mygtuką galima „sutalptinti“ kelias asistavimo sistemas, kurios gali būti nereikalingi kelionės metu. Taip, vos vienu paspaudimu viskas bus išjungta. Pavyzdžiui, ne visada naudojama linijų palaikymo sistema gali būti išjungiama kartu su greičio viršijimo įspėjimu.
Kaina
Komplektaciškai standartinė atnaujinto „Captur“ versija pagerėjo ir yra verta 1 600 eurų, tačiau automobilio kaina nepakilo. Kalbant apie pagerėjimo opcijas, tai automobilis dar gavo ir atnaujintus amortizatorius.
Automobilio kaina prasideda nuo 18 990 eurų. Galima rinktis vieną iš kelių variklio opcijų: benzinas, benzinas/dujos, mild-hybrid, full-hybrid. Pastarasis yra brangiausias - hibrido „E-Tech full hybrid“ kaina prasideda nuo 27 990 eurų.
Hibridas
Važiuoja šis, 145 AG ir 205 Nm turintis hibridas pavyzdingai, greičių dėžė veikia sklandžiai, vairuojasi aiškiai ir patikimai, hibridinė sistema užtikrina geras degalų sąnaudas bei leidžia mėgautis gana tyliu važiavimu.
Įveikus 200 km įvairiais Madrido apylinkių keliais, greitkeliais, miestų gatvėmis – degalų sąnaudų vidurkis buvo 5.1 l/100 km. Pasistengus, pavyktų sutilpti ir į penkis litrus šimtui.
Konkurencija
„Renault Captur“ yra geriausiai „Renault“ parduodamas modelis, kuris nuo gyvavimo pradžios parduotas daugiau nei 2 milijonų vienetų tiražu. Tikėtina, kad atsinaujinęs jis ir toliau laikys šią poziciją tarp „Renault“ modelių.
Konkurencinė kova su kitų automobilių gamintojų modeliais šiame segmente nėra itin lengva, nes konkurencija milžiniška.
Kuomet „Captur“ debiutavo rinkoje, tebuvo vos keli konkuruojantys modeliai, bet automobilių madoms besikeičiant, jų kiekis išaugo ir galima sakyti, kad savo laiku „Renault“ labai teisingai pataikė su „Captur“, nešančiu sėkmingus pardavimus.
Lietuvoje „Captur“ taip pat yra mėgstami, juos gana dažnai galima pastebėti gatvėse, o naujasis „Captur“ taip pat jau domina pirkėjus, kurie renkasi juos kasdieninėms savo kelionėms.