You are here

„Renault Clio“: universalus miesto automobilis pristato naują stilių

Nuo pat pasirodymo 1990 m. „Renault Clio“ tapo nepertraukiamu hitu – iki šiol visame pasaulyje parduota 16 milijonų šio modelio vienetų! Jis buvo pripažintas mėgstamiausiu Prancūzijos automobiliu, tapo tarptautiniu bestseleriu ir laimėjo du Europos metų automobilio apdovanojimus. Penkias kartas šis automobilis buvo vienas simboliškiausių miesto automobilių rinkoje. Dabar jis atsinaujino ir tapo puikia „Renault“ prekių ženklo „naujosios bangos“ filosofijos iliustracija, kupina naujovių.

Naująjį „Clio“ bus galima rinktis iš kelių kompletacijų, įskaitant naująją „Esprit Alpine“. Šios komplektacijos unikali sportiška, techniška ir elegantiška išvaizda suteikia intensyvumo transporto priemonei, ir tai atspindi viską, ką simbolizuoja „Renaulution“ strateginis planas.

Naujas, modernesnis ir įtaigesnis stilius

Naujasis „Clio“ sukurtas taip, kad atspindėtų naująjį „Renault“ prekių ženklo dizainą, orientuotą į žmogų ir technologijas. Naujasis „Renault“ logotipas, esantis visiškai pakeisto dizaino priekinės dalies centre, suteikia išraiškingumo. Šis atnaujinimas atspindi prekių ženklo siekį kurti modernesnius, išskirtinesnius ir tvaresnius automobilius, skirtus gyvenimui, pagrįstus laiko patikrintomis vertybėmis.

Naujosios šviesų formos, kurios ateityje bus naudojamos visuose „Renault“ automobiliuose, įsilieja į šį naują stilių ir perteikia du firminius automobilio bruožus: tikslumą ir techniškumą. Vidaus visata buvo išrasta iš naujo: nauji apmušalai ir naujos biologinės kilmės medžiagos paverčia šį automobilį naujausios kartos ir gerokai pagerina jo kokybę bei patirtį salone. „Esprit Alpine“ komplektacija yra sportiška ir elegantiška tiek iš vidaus, tiek iš išorės ir geriausiai atspindi naujojo „Clio“ naują erą. 

Elegantiškas ir tvarus interjeras

Patirtis naujojo „Clio“ viduje dabar dar geresnė – salonas tapo jaukesnis. Vos pravėrę duris pamatysite geresnes ir tvaresnes medžiagas ir pajusite kokybės šuolį. Erdvumas ir ergonomika tebėra pagrindinės automobilio stiprybės, todėl kiekvienas viduje gali mėgautis neprilygstamu komfortu. Visos technologijos skirtos naudotojo patirčiai pagerinti ir susilieja į jungiančių paslaugų ir programėlių visatą, kuri padeda vairuotojui ir keleiviams atsipalaiduoti ir mėgautis kelione.

Taip pat svarbu tai, kad naujajame „Clio“ nėra odos: vietoje jos paviršius dengia TEP – grūdėtas dengtas audinys, pagamintas iš biologinės kilmės ir poliesterio pluošto. Vienas iš privalumų yra tas, kad TEP padengti reikia mažiau vandens ir energijos nei dažant pluoštus įprastu būdu.

Naujasis „Clio“ yra beveik tokio paties dydžio kaip ir ankstesnė jo versija: ilgis – 4 053 mm, plotis – 1 988 mm, o aukštis – 1 439 mm.

„Esprit Alpine“ komplektacija, suteikianti daugiau intensyvumo

Po „Austral“ – pirmojo „Renault“ modelio, kurio asortimente atsirado „Esprit Alpine“ versija – ir naujojo „Espace“, ši sportiška, techniška ir elegantiška versija dabar siūloma ir naujajam „Clio“. Joje susipina „Alpine“ prekių ženklo bruožai ir „Renault“ naujojo stiliaus gairės, o naujojo „Clio“ intensyvumas pasiekia naujas aukštumas. 

Intuityvus ir smagus

Naujajame „Clio“ tiek visiems keleiviams, tiek vairuotojui supaprastintos, kokybę gerinančios technologijos suteikia dar daugiau patogumo. „Renault Easy Link“ multimedijos sistema, „MULTI-SENSE“ nustatymai ir dvidešimt galimų vairuotojo pagalbinių sistemų suteikia itin intuityvią patirtį automobilyje, sukurtame gyvenimui. 

Dėl naujų paslaugų ir aukščiausios klasės junglumo naujasis „Clio“ naudotojams tampa dar intuityvesnis. Visose komplektacijose yra 7 arba 10 colių skaitmeninis prietaisų skydelis. 10 colių ekranas rodo žemėlapius ir prisitaiko prie vairavimo režimo bei „MULTI-SENSE“ nustatymų.

Naujajame „Clio“ įdiegta 20 pažangiųjų pagalbos vairuotojui sistemų (ADAS), kad vairuoti būtų lengviau ir saugiau nei bet kada anksčiau. Jos skirstomos į tris sritis: vairavimo, statymo ir saugos. 

Pagrindinės – „Active Driver Assist“, 360° kamera ir aktyvusis avarinis stabdymas su dviratininkų ir pėsčiųjų jutikliais. Platus vairuotojo pagalbinių sistemų rinkinys naująjį „Clio“ priskiria prie saugiausių šios kategorijos automobilių.

Plačiausias galios agregatų pasirinkimas segmente

Naujajame „Clio“ galima rinktis įvairius energijos šaltinius naudojančius galios agregatus, įskaitant 145 AG „E-Tech Full Hybrid“ visiškai hibridinį variklį, kuris yra pažangiausia technologija. Jis suteikia galimybę kiekvienam žmogui mėgautis elektra varomu automobiliu miestuose ir kartu mažina degalų sąnaudas bei išmetamą CO2 kiekį. Kitos galimybės – benzinas, dyzelinas ir benzinas su suskystintomis naftos dujomis – apima įvairias galingumo kategorijas ir sudaro plačiausią pasirinkimą. Kitaip tariant, kiekvienas vairuotojas galės pasirinkti konfigūraciją, geriausiai atitinkančią jo įpročius ir reikalavimus.

VARIKLIAI

  • „E-Tech Full Hybrid 145“: daugiau malonumo, mažiau degalų 

2020 m. „Renault“ pradėjo diegti „E-Tech Full Hybrid“ technologiją į savo automobilius, įskaitant „Clio“. Žinoma, ją galima įsigyti ir naujajame „Clio“ – 145 AG „E-Tech Full Hybrid“ versijoje.

Šiai „E-Tech Full Hybrid“ technologijai registruota daugiau kaip 150 patentų ir panaudota „Renault“ patirtis, sukaupta „Formulės-1“ trasose, ypač energijos atgavimo ir regeneracijos srityje. Naujasis „Clio“ tampa dinamiškesnis ir kartu efektyvesnis. Jo serijinė-paralelinė architektūra sujungia du elektros variklius (36 kW variklį ir 18 KW aukštos įtampos starterio generatorių) su 4 cilindrų, 1,6 litro darbinio tūrio 69 kW (94 AG) vidaus degimo varikliu, išmaniąja daugiarežimine pavarų dėže be sankabos ir 1,2 kWh akumuliatoriumi. 

Vidaus degimo variklio transmisija turi keturis pavarų perdavimo skaičius, o pagrindinis elektros variklis – du. „E-Tech Full Hybrid“ galios agregatas gali iki 14 skirtingų būdų derinti vidaus degimo variklio ir elektros variklio sąnaudas, kad būtų optimizuotas energijos vartojimo efektyvumas. 

Užvedus automobilį, taip pat miestuose iki 80 % laiko jis varomas elektriniu varikliu, kuris, palyginti su įprastiniu benzininiu varikliu, sumažina sąnaudas iki 40 %. Naujojo „Clio“ akumuliatoriaus talpa miesto vietovėms yra didžiausia hibridinių miesto automobilių segmente. Dėl efektyvaus galios agregato išmetamas nedidelis CO2 kiekis – nuo 93 g/km, o tai yra puikus rezultatas šioje kategorijoje. Be to, galima mėgautis tyla, visai kaip elektromobiliuose, ir net nereikia sustoti įkrauti akumuliatoriaus. 

  • „TCe 100 LPG“: universalus automobilis su mažomis eksploatavimo išlaidomis 

Naujajame „Clio“ taip pat siūlomas „TCe 100 LPG“ suskystintų naftos dujų trijų cilindrų turbininis variklis. Ši dviejų degalų sistema pagerina našumą, kartu sumažina sąnaudas ir išmetamą CO2kiekį (8 proc. mažiau CO2 nei panašaus variklio, naudojančio tik benziną). Jis puikiai veikia: didžiausias sukimo momentas (170 Nm) pasiekiamas esant 2 tūkst. sūkių per minutę, todėl yra universalesnis. Pripildžius abu degalų bakus, automobilis iš viso gali nuvažiuoti daugiau kaip tūkstantį kilometrų. Ši sistema yra išbandyta, paprasta naudoti, nebrangi ir taupo pinigus. Suskystintų naftos dujų sistemos automobiliuose įmontuojamos gamykloje. 

  • „TCe 90“: gerai subalansuotas galios agregatas 

Šis 3 cilindrų 90 AG benzininis variklis su turbokompresoriumi, 160 Nm sukimo momentu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže veikia sklandžiai, o jo sąnaudos yra vienos geriausių savo klasėje. 

  • „SCe 65“: ekonomiškas ir idealiai tinka miestams 

Vairuotojams, ieškantiems ekonomiško miesto ir priemiesčio automobilio, puikiai tiks 1.0 SCe (atmosferinis 3 cilindrų) variklis. Jis turi 5 pavarų dėžę, išvysto 65 AG galią ir 95 Nm sukimo momentą, todėl juo labai sklandžiai važiuojama miestuose ir jų apylinkėse. 

  • „Blue dCi 100“: didelis našumas ir mažos sąnaudos 

Šis 100 AG ir 260 Nm variklis puikiai tinka intensyviam naudojimui ir įmonių transporto parkams. Jis taupus ir efektyvus, be to, turi 6 laipsnių pavarų dėžę, kuri, važiuojant 110 km/h ir didesniu greičiu, sumažina variklio sūkių dažnį. Naujasis „Clio Blue dCi“ ypač efektyviai važiuoja greitkeliais ir automagistralėmis. Jis taip pat atitinka naujausius išmetamųjų teršalų standartus, nes jame įmontuota selektyvaus katalitinio redukavimo sistema, laikoma veiksmingiausiu azoto oksido (NOx) mažinimo procesu po degimo.

Kategorijos: 
Automobiliai: