Atnaujintas „Renault Espace“: Gražesnis, patogesnis ir jaukesnis
„Renault Espace“ skaičiuoja jau šešias kartas. Pastaroji buvo išleista 2023 metais. Dabar, praėjus vos dvejiems metams, modelis buvo atnaujintas.
Naujovės visada gerai, nes „facelift“ modeliai pagražėja bei gauna kitų patobulinimų. Ne išimtis ir su „Renault Espace“.
Automobilio išorė tapo aštresnė. Priekyje pakito žibintai, bamperis, radiatoriaus grotelės. Visa tai įkvėpta „Rafale“ formų. Gale: taip pat naujos formos žibintai, bamperis bei pagal žibintų formą pakitęs naujas bagažinės dangtis.
Labai daili išorė žvelgiant tiek iš galo, tiek iš priekio, tiek iš šono. O nauja „Baltic Blue Grey“ spalva puikiai tinka šiam automobiliui, kurį ir matote nuotraukose.
Įdomu tai, kad atnaujintas „Espace“ tapo dar ir šiek tiek ilgesnis. Jo ilgis buvo 4722 mm, o dabar tapo 4746 mm.
Viduje: naujos priekinės sėdynės, kurios tapo dar komfortiškesnės, įgavo sportiškesnę išvaizdą ir tapo labiau prilaikančios kūną, o jas gaminant panaudota nauja medžiaga. Virš vairuotojo ir keleivio galvų esantis didžiulis panoraminis stogas dabar turi „Solarbay“ kintamo užtemdymo lygio technologiją, kaip yra ir pas kitus „Renault“ modelius. Ji gali būti valdoma mygtuko paspaudimu arba balso komanda. Pagal pageidavimą stiklinis stogas gali būti skaidrus, nepermatomas arba 50/50 santykiu skaidrus/nepermatomas.
Vairuotojo pusėje esančiame statramstyje įtaisyta nauja kamera, kuri vykdo vairuotojo atpažinimo funkciją. Taigi, jeigu automobiliu naudojasi keli asmenys, ir jų sėdynių, veidrodėlių, mėgstamos radijo stoties ar kiti nustatymai skiriasi, tai pagal atpažintą veidą, sistema nustatytis viską kaip buvo pasirinkta individualiai.
Dar vienas labai svarbus atnaujinimas, tai sumažintas triukšmo lygis salone. Storesnis, trigubo laminavimo priekinis stiklas triukšmą leido sumažinti šešiais decibelais, o naujos formos veidrodėlių dangteliai ir durų tarpinės – dar dviem. Taip pat variklio garsas tapo mažiau girdimas salone, tai pasiekti leido atnaujinus variklio bei išmetimo sistemos tvirtinimą, siekiant sumažinti vibracijas.
Važiuojant tikrai viduje jaučiasi jaukumas ir mažiau pašalinių garsų iš išorės. Daugiau komforto, nėr blogai.
Važiavimo prasme, automobilis kažkuo ypatingai nesiskiria nuo pre-facelift modelio. Tiesa, paminėti reikia tai, kad buvo atnaujinta pavarų dėžės programinė įranga, kuri užtikrina sklandesnį pagreitėjimą.
„Espace“ siūlomas tik su viena variklio opcija. Tai 1.2 litro trijų cilindrų benzinis variklis su turbina, sujungtas su dvejais elektros motorais. Baterijų paketas yra 2 kWh talpos. Hibridinė sistema bendrai generuoja 200 AG ir užtikrina sklandų bei ekonomišką važiavimą. Gamintojas tikina, kad su pilnu degalų baku galima įveiki iki 1100 km atstumą su vidutinėmis sąnaudomis - 4.8 litro šimtui, važiuojant mišriu ciklu.
Hibridinė sistema užveda automobile naudojant tik elektrą. Už šią funkciją atsakingas elektros motoras dar ir valdo pavarų perjungimą.
„Formulės 1“ technologijos įkvėpta pavarų dėžė sujungia dvi pagrindinio elektros variklio pavaras ir keturias vidaus degimo variklio pavaras. Varikliai ir motoras turi 15 skirtingų veikimo kombinacijų, užtikrinančių optimalų vairavimo malonumą, degalų sąnaudas ir CO2 emisijas visų tipų naudojimui. Pavarų dėžė automatiškai pasirenka visiškai hibridinės „E-Tech“ pavaros sistemos veikimo režimą iš šių:
- visiškai elektrinis (ratus varo tik elektros variklis);
- dinaminis hibridinis (ratus kartu varo vidaus degimo variklis ir elektros variklis);
- e-vairavimas (elektros variklis varo ratus, o vidaus degimo variklis krauna bateriją);
- degimo (tik benzininis variklis varo ratus ir (arba) krauna bateriją);
- energijos rekuperacija (ratai suka elektros variklį, kuris krauna bateriją).
Verta paminėti ir tai, kad atnaujintas „Espace“ su penkiomis sėdimomis vietomis kainuos mažiau. Šios versijos bagažinės talpa yra 943 litrai, o nulenkus galines sėdynes galima sutalpinti net 2224 litrus bagažo. Beje, galines sėdynes galima stumdyti 22 cm diapazone, kas leidžia gale turėti maksimaliai daug erdvės ir patogiai sėdėti susidėjus koją ant kojos, kaip patogiame fotelyje. Žinoma, maksimaliai atstūmus sėdynes, bagažinės talpa sumažėja iki 692 litrų.
Norint septynių sėdimų vietų – prašom, tokia opciją „Renault“ taip pat serviruoja „Espace“ modelyje.
Dar šis modelis turi ir visų vairuojamų ratų sistemą (papildoma opcija), taip pat puikiai kelionėje asistuojančius „Google“ žemėlapius bei mygtuką, kurį paspaudus du kartus iškart atjungiamos kelios erzinančios saugumo sistemos.
Galima sakyti, kad atnaujintas „Renault Espace“ tapo dar patogesnis ilgoms kelionėms pilnu ekipažu.
Kainuoja penkias sėdimas vietas turintis „Espace“ nuo 38 890 eurų, o septynvietės versijos kaina prasideda nuo 40 890 eurų.
Dar įdomus faktas pabaigai: „Renault“ šiuo metu užima antrą vietą Europoje pagal hibridinių automobilių pardavimus ir artimiausiu metu perkops simbolinę vieno milijono parduotų visiškai hibridinių „E-Tech“ transporto priemonių ribą.
VIDEO: