You are here

„Espace“ - pavadinimas žinomas jau 40 metų

  • Renault Espace
    Renault Espace
  • Renault Espace
    Renault Espace
  • Renault Espace
    Renault Espace
  • Renault Espace
    Renault Espace
  • Renault Espace
    Renault Espace
  • Renault Espace
    Renault Espace
  • Renault Espace
    Renault Espace
  • Renault Espace
    Renault Espace

„Renault Espace“ buvo dažnai mėgdžiojamas, bet niekas negalėjo jam prilygti. Tai – kelias nuo revoliucijos iki vizijos. Šis kultinis pavadinimas iškart sukelia emocijas. Visos per pastaruosius 40 metų sukurtos penkios kartos sėkmingai reagavo į besikeičiantį pasaulį, naujus klientų lūkesčius bei socialines normas. Kiekviena karta buvo vis kitokia, išsiskyrė erdvumu, komfortu ir valdymu. Pavadinimas „Espace“ artimiausiu metu niekur nedings. Kaip atsitiko, kad po beveik 40 metų prekių ženklas, modelis ir pavadinimas „Espace“ tebėra puikus derinys? Šią paslaptį mums atskleis „Renault“ modelių pavadinimų strategijos vadovė Sylvia dos Santos, rašoma pranešime spaudai.

1983 m. „Renault“ pristatė, galima sakyti, pirmąjį voiture à vivre – „automobilį gyvenimui“ – nauju, kultiniu pavadinimu, kuris įėjo į „Renault“ modelių pavadinimų istoriją – „Espace“. Po keturiasdešimties metų pasirodysiantis šeštosios kartos „Espace“ išlieka ištikimas tai pačiai koncepcijai, kurios esmė – komfortas, erdvė ir aukščiausio lygio įranga. Kelionės „Renault Espace“ visada buvo unikalios. Kiekvienos kartos modeliai reagavo į besikeičiantį pasaulį ir ilgas keliones paversdavo malonumu.

„Modelio pavadinimas „Espace“ gerai žinomas Prancūzijoje ir visame pasaulyje. Dabar tai – beveik bendrinis terminas“,- sako „Renault“ modelių pavadinimų strategijos vadovė Sylvia dos Santos

1983 m. „Espace I“ – „naujovių kelias“

1983 m. pristačiusi pirmąjį vienatūrį (MPV), „Renault“ apvertė Europos automobilių rinką aukštyn kojomis. Atsisakiusi savo tuometinės pavadinimų iš raidžių ir skaitmenų suteikimo strategijos, „Renault“ nusprendė šį UDO (neatpažintą vairuojamąjį objektą) pavadinti „Espace“. Pasak Sylvia dos Santos, „žodis „Espace“ yra labai įdomus semantiniu požiūriu, nes jo atitikmuo keliose kitose kalbose yra ganėtinai panašus. Todėl jis lengvai suprantamas daugeliui žmonių. Jis skamba švelniai ir maloniai, akimirksniu primindamas apie transporto priemonės komfortą bei technologijas.“

Prancūzai naudojo reklaminį šūkį, kuris išvertus reiškia „Renault Espace“ – kelias į naujoves“. Tai buvo užuomina į unikalų vienatūrio dizainą, panašų į pirmojo Prancūzijos greitojo traukinio, pradėto gaminti prieš kelerius metus. 1984 m. pradėtas gaminti pirmosios kartos „Renault Espace“ buvo nepakartojamas automobilis.

Jis pasižymėjo dideliu lankstumu: sėdynes buvo galima keisti vietomis ir išimti. Dvi priekinės sėdynės gali pasisukti 180° kampu, o penkias galines sėdynes galima išimti, kad padidėtų bagažinė. Tai – naujiena tokiame automobilyje.

Per didelius langus į saloną patenka daug šviesos, todėl jis atrodo dar erdvesnis ir patogesnis. „Espace“, kurio valdymas buvo panašus į sedano ir kuriame buvo montuojami galingiausi „Renault“ varikliai, buvo laikomas aukščiausios klasės šeimos automobiliu, tinkamu ilgoms kelionėms.

Visos šios naujoviškos savybės tapo „Renault Espace“ bruožais, kuriais spindėjo ir kitos kartos. Jos prisidėjo prie modelio sėkmės ir stiprino „Espace“ pavadinimą visame pasaulyje.

Pirmosios kartos „Espace“ lankstumas yra nepaprastas: sėdynes galima sukeisti vietomis arba net išimti. Dvi priekines sėdynes galima apversti ir sukurti poilsio erdvę.

1991 m. „Espace II“. „Geriausia vieta Žemėje – „Espace“

„Renault Espace“ tapo socialiniu reiškiniu, o jo populiarumas labai išaugo. Šį pavadinimą sužinojo dar daugiau žmonių. Tai iš esmės lėmė už savo pirmtaką brandesnis antrosios kartos „Espace“.

Kampuotas formas pakeitė suapvalinti kraštai, o šoninių veidrodėlių išdėstymas leido pailginti erdvę virš variklio dangčio, suteikiant automobiliui aerodinamiškumo įspūdį. Salonas taip pat buvo perprojektuotas. Sukurta papildomų vietų daiktams susidėti.

Išleidus keturiais ratais varomą versiją „Quadra“ ir sumontavus 2,8 l V6 PRV variklį, išvystantį 153 AG, „Renault Espace“ tapo markės flagmanu.

Žodis „Espace“ asocijuojasi su komfortu ir ramybe, pabrėždamas aukštesnį „Renault Espace“ komforto lygį. Tai įkvėpė prancūzų reklaminį šūkį „Geriausia vieta Žemėje yra „Espace“.

Antrosios kartos „Espace“ – aerodinamiškesnis, o veidrodėliai suprojektuoti vienoje linijoje su variklio dangčio viršumi. Ši stilistinė detalė išliko ir trečiosios kartos modelyje.

1996 m. „Espace III“. „Espace“ – tikrosios prabangos sinonimas“

Populiarusis „Renault Espace“ tapo kone bendriniu vienatūrio terminu – segmente, kurį jis sukūrė ir kuriame toliau dominavo. Jį buvo galima įsigyti kaip penkiavietį arba kaip 27 cm ilgesnę septynvietę versiją „Grand Espace“.

Šios kartos modelis projektuotas bendrovės viduje. Dominavo švelnios briaunos, kurias papildė atnaujintas salonas. Skaitiklis perkeltas į vidurį ir jame panaudota skystųjų kristalų ekrano technologija, šildymo ir oro kondicionavimo moduliai įrengti abiejose automobilio pusėse, o prietaisų skydelis – racionalizuotas.

1997 m. prancūzų reklaminis šūkis – „Espace“ – tikrosios prabangos sinonimas“ – iliustravo „Renault Espace“ kaip flagmano padėtį modelių asortimente. Komplektacijos „Initiale“ salone panaudota oda ir aukštos kokybės medžiagos. Pavadinimas „Espace“ pakilo į naujas aukštumas, perteikdamas dar daugiau reikšmės ir emocijų.

Trečiosios kartos „Espace“ salono išdėstymas buvo labai naujoviškas: spidometras perkeltas į automobilio vidurį, jame panaudota skystųjų kristalų ekrano technologija, o šildymo ir oro kondicionavimo moduliai sumontuoti abiejose automobilio pusėse. 

2002 m. Naujausias vienatūris „Espace IV“

Kaip ir jo pirmtaką, šios kartos modelį buvo galima rinktis kaip penkiavietį arba septynvietį „Grand Espace“. Pavadinimas „Espace“ išties tiko šiam šeimyniniam automobiliui, nes jis buvo erdvesnis už konkurentus.

Prabangiausioje komplektacijoje „Initiale Paris“ įrengtas 2,16 m2 ploto stiklinis stoglangis. Šios kartos „Espace“ buvo tarsi svetainė ant ratų, kurioje keleiviai galėjo mėgautis neprilygstamu komfortu. Tai – tikroji erdvės inkarnacija, kaip ir byloja modelio pavadinimas.

Platesnis ir ilgesnis „Espace IV“ tapo dar erdvesnis ir talpesnis nei ankstesnių kartų modeliai.

2015 m. „Espace V“ – „kad puikiai praleistumėte laiką“

2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje pristatyta karta įrodė, kad „Espace“ gali keistis su laiku. Pristatant šį septynvietį krosoverį, pasitelktas reklaminis šūkis „Make your time great“ (liet. „puikiai praleiskite laiką“). Čia kiekvienam keleiviui skirta apsčiai vietos. Jame daug dėmesio skirta technologijoms – įrengtas planšetinis kompiuteris, sistema MULTI-SENSE ir keturių ratų vairavimo sistema 4CONTROL.

Praėjus trisdešimčiai metų, „Espace“ toliau tobulėjo, kėlė naujus tikslus, tačiau liko ištikimas savo šaknims, istorinėms savybėms, šeimos automobilio vertybėms ir savo pavadinimo reikšmei.

„Espace V“ virsta visureigiu, kurio salone naudojamos itin pažangios technologijos.

„Espace VI“ – naujasis didelis visureigis 

Šeštosios kartos „Espace“ – didelis šeimos visureigis, kuris gali būti penkiavietis arba septynvietis. Jis atverčia naują „Espace“ istorijos skyrių ir atspindi „Renault“ prekių ženklo transformaciją. Kaip ir jo pirmtakai, šis modelis siūlo komfortą, naujoves ir aukščiausio lygio įrangą. Automobilio salone – visi bruožai, būdingi „Espace“ automobiliams. Naujasis „Espace“ – dar vienas puikus pasirinkimas ilgoms kelionėms. 

Naujasis „Renault Espace“ – tai penkiavietis arba septynvietis šeimos visureigis su statusu

„Renault Espace“ visada išsiskyrė tarp kitų šeimyninių voitures à vivre. Šis septynvietis pasižymi komfortu, erdve, aukščiausios klasės įranga ir valdymu kaip joks kitas šeimos automobilis. „Renault Espace“ – įrodymas, kad ilgaamžiškumą galima pasiekti karta po kartos diegiant naujoves ir darant nuoseklius pokyčius, duodančius konkrečią naudą klientams. Šio taikliai pavadinto modelio istorija dar nesibaigė.

Kategorijos: 
Automobiliai: