You are here

„Renault Master" - pats geriausias Europoje ir Lietuvoje

Nuo 1998 metų „Renault Master“ yra vienvaldis lengvųjų komercinių automobilių segmento lyderis visoje Europoje. Kompanijos išskirtinis dėmesys klientams ir jų poreikių išklausymas bei pačio modelio savybės ir lanksčios pritaikymo verslo poreikiams galimybės padėjo „Renault Master“ įkopti į viršūnę ir įsitvirtinti pirmoje vietoje ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje – keturis metus pirmaujančios pozicijos neužleidžiantis modelis šiemet greičiausiai taip pat išliks segmento lyderiu.

„Renault Master" - numeris vienas Europoje ir Lietuvoje

Remiantis automobilių rinkos tyrimų bendrovės „AutoTyrimai“ 2014 metų pirmų keturių mėnesių duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ "Regitra" pateiktus duomenis, 2014 metais tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių daugiausiai pirkėjų dėmesio ir vėl sulaukė „Renault Master“ – nuo metų pradžios parduoti 55 vnt. šių automobilių.

„Renault“ automobilius atstovaujanti ir „Geriausios 2013 metų „Renault“ atstovybės Baltijos šalyse“ apdovanojimo pelniusi UAB „Sostena“ džiaugiasi, jog per keturis 2014 metų mėnesius „Renault Master“ sugebėjo išlaikyti lyderio pozicijas ir jų neužleisti savo aršiausiems varžovams – „Volkswagen Transporter“, „Volkswagen Crafter“ ir „Fiat Ducato“.

Per 2010 – 2013 metų laikotarpį, praktiškojo „Renault Master“ paklausa Lietuvos rinkoje išaugo daugiau nei du kartus. Jeigu 2010 metais „Renault“ parduodavo Lietuvoje tik 72 „Master“ vienetus, tai 2013 metais šis skaičius išaugo iki 192 vienetų per metus. Palyginus su 2013 metais, šiemet „Renault Master“ rinkos dalis išaugo iki 18,6 procento. Tai yra 8 procentais daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

Pasak bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdančiojo direktoriaus Egidijaus Gončarovo, džiugina ne tik parduotų automobilių skaičius, bet ir sparčiai augantis individualių ir verslo klientų ratas bei jų pasitikėjimas kompanija ir šio komercinės paskirties „Renault“ markės modelio kokybe.

Kompanija „Renault“, toliau tobulindama šį verslo klientų itin pamėgtą modelį, praėjusią savaitę pristatė visiškai naują, trečios kartos „Renault Master“, kuris pirkėjams pasiūlys ne tik atnaujintą išvaizdą, bet ir visiškai naujus dyzelinius variklius, naujos kartos stabilumo sistemą bei papildomo sukibimo sistemą, kuri esant sunkioms sąlygoms padės išlaikyti stabilumą. Naujasis „Renault Master“ ir toliau džiugins klientus modifikacijų gausa. Atsižvelgiant į įmonės verslo specifiką, klientai galės rinktis daugiau nei iš 350 naujos „Master“ klasės versijų automobilių ir pritaikyti individualius sprendimus - bus siūlomi keturi ilgiai, trys aukščiai; krovininio furgono, keleivinės kabinos, platforminės kabinos, važiuoklės kabinos variantai; galimybė rinktis priekinius ar galinius varomuosius ratus ir kiti variantai, kurie padės sukurti idealų komercinėms reikmėms skirtą automobilį.

Visapusiškai atnaujintas „Renault Master"

Pagrindinė naujovė, slypinti po atnaujinto „Master“ automobilio dangčiu, 2,3 dCi varikliai, kurių galia siekia nuo 110 iki 165 arklio galių (lyginant su 100–150 AG anksčiau).

  • 110 AG ir 125 AG versijos – patrauklus kompromisas tarp kainos ir kuro sąnaudų.
  • 135 AG ir 165 AG versijose naudojama „Twin Turbo“ technologija, todėl šie varikliai pasižymi ne tik didesne galia, bet ir mažesnėmis kuro sąnaudomis. Pavyzdžiui, 165 AG versija pasižymi iki 1,5 litro/100 km mažesnėmis kuro sąnaudomis, nors jos galia didesnė 15 arklio galių, taip pat 10 Nm didesnis sukimo momentas. Tai leis sumažinti „Master“ L2H2 165 AG* versijos kuro sąnaudas iki mažiau nei 7 litrų/100 km (6,9 litro/100 km, tai atitinka 180 g CO2/km)

Kuro sąnaudas galima dar sumažinti iki 10 procentų paprasčiausiai paspaudus ekonominio režimo mygtuką, kuris reguliuoja variklio sukimo momentą ir klimato kontrolės sistemos nustatymus.

Atnaujinta klasė taip pat pasižymi naujomis saugos ir komforto užtikrinimo funkcijomis, įskaitant naujausios kartos elektroninę stabilumo kontrolės sistemą su standartine pagal apkrovą reguliuojama kontrolės įranga, pagalbinę pajudėjimo į įkalnę sistemą ir papildomo sukibimo sistemą, optimizuojančią sukibimą sunkiomis sąlygomis: ant sniego, purvo ir smėlio.

Priekabos svyravimo kontrolės sistemą taip pat bus galima pasirinkti (kartu su vilkimo įranga). Nustačius priekabos svyravimą, sistema pakaitomis suaktyvina stabdžius ir riboja variklio sukimo momentą, kol svyravimas galiausiai dingsta.

„Master“ furgonų su „Twin Turbo“ varikliais vairo sistemoje sumontuotas elektrinis siurblys, palengvinantis manevravimą ir vairuotojo darbą sukant vairą esant nedideliam greičiui. Jis taip pat leidžia sumažinti kuro sąnaudas iki 0,1 litro/100 km.

Keleivinėse furgono versijose sumontuota padangų slėgio stebėjimo sistema, perspėjanti vairuotoją, jeigu padangoje per žemas slėgis arba ji pradurta.

Kita nauja funkcija – pasirenkamas plataus matymo kampo veidrodis, kuris montuojamas ant keleivio pusėje esančio skydelio nuo saulės. Jį pasitelkdami puikiai galėsite matyti anksčiau buvusią nematomą priešingą galinę automobilio pusę.

Galite rinktis daugiau nei iš 350 naujos „Master“ klasės versijų automobilių. Siūlomi keturi ilgiai, trys aukščiai; krovininio furgono, keleivinės kabinos, platforminės kabinos, važiuoklės kabinos variantai; priekiniai ir galiniai varomieji ratai; 8–22 kubinių metrų krovingumas. Naujienos – L4H2 ir L4H3 krovininiai furgonai su viengubais galiniais ratais, kurie idealiai tinka tolimiesiems reisams ir kurjerio paslaugas teikiančioms bendrovėms. Didesnis tarpas tarp ratų arkų leidžia vežti padėklus furgono gale.

Naujojo „Master“ furgono naujas grotelių dizainas įkūnija naują „Renault“ stilių. Didesnis, vertikalesnis logotipas bus naudojamas visuose automobiliuose, esančiuose populiariausio – nuo pat 1998 m. – Europoje lengvų komercinių automobilių gamintojo, kataloguose.

Visapusiškas furgonų klasės atnaujinimas, pradėtas vykdyti prieš metus, leido gamintojui sustiprinti savo lyderio vaidmenį – 2013 m. jis užėmė 14,5 proc. rinkos dalies. Ankstesnės kartos „Master“ furgonai taip pat buvo populiarūs: jie užėmė 11,9 proc. rinkos dalies Europoje ir 13,4 proc. Viduržemio jūros ir Afrikos regione (antras geriausias rezultatas).  

Naujuosius „Master“ furgonus Lietuvoje bus galima įsigyti „Renault“ prekybos atstovų salonuose nuo 2014 m. rugsėjo mėnesio.

Kategorijos: 
Automobiliai: