You are here

„Renault Megane GT“: sukurtas vairavimo malonumui

  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Prancūzų automobilių gamintojas „Renault“ per 20 metų visame pasaulyje pardavęs daugiau nei 6,5 milijono „Megane“ modelių, 2015 metų rugsėjo mėnesį Frankfurto automobilių parodoje pristatė naują ketvirtos kartos hečbeką.

Naujasis „Megane“ sieks paklausos itin konkurencingame segmente. Smagu tai, kad iškart su standartinėmis versijomis, norintieji galės įsigyti ir sportišką „Megane GT“ versiją, kurio dizaino įkvėpėjas „Renault Sport“.

Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Megane GT“

„GT“ versija gavo sportiškesnį priekinį bamperį. Jis nuo standartinio modelio skiriasi platesnėmis oro įsiurbimo angomis ir naujomis radiatoriaus grotelėmis su korio formos tinkleliu.

Galinę „GT“ dalį pabrėžia difuzorius, kuriame įkomponuoti du chromuoti duslintuvo antgaliai, atkartojantys priekines oro įsiurbimo angas. Galinė dalis, sparnai ir priekis taip pat papuošti „Renault Sport“ emblemomis. Tas pats užrašas pasitinka ir pravėrus visas keturias sportiško hečbeko dureles.

Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Megane GT“ nudažytas „Iron Blue“ spalva, kuri suderinta su „Dark Metal“. Automobilis apautas 18 colių aliumininiais ratlankiais, kuriuos sukūrė „Renault Sport“ padalinys.

Pagrindinis „Megane GT“ skirtumas nuo standartinių naujų „Megane“ modelių – tai galingesnis variklis. „GT“ komplektuojamas su 1,6 litro tūrio benzininiu varikliu su turbokompresoriumi. Generuojama galia yra 205 AG ir 280 Nm. Į ratus ji perduodama per septynių laipsnių EDC automatinę transmisiją.

Šio smarkuolio kaina apie 23 000 eurų.

Megane GT“ Vilniuje

Kartu su naujuoju „Renault Megane“, 2016 metų vasario mėnesio pabaigoje, „GT“ versija buvo užsukusi į Vilnių. Gyvai automobilis atrodo iš ties įspūdingai, norisi jį nužiūrinėti. Žinoma, smagiausia yra tuomet, kai atsisėdi prie vairo, patogiai įsitaisius Alcantara sportinėse sėdynėse, kurių gerą prilaikymą pavyko išmėginti aštuoniukės slalomo trasoje.

Renault Megane GT įveikia aštuoniukę

Ratai vienas po kito šioje trasoje buvo sukami tam, kad pajausti „4Control“ sistemą, kuri yra naudojama „GT“ versijoje. Standartinės naujos kartos „Megane“ versijos šios sistemos neturi.

4Control“

„4Control“ - visų keturių vairuojamų ratų sistema pirmą kartą naudojama šiame segmente. Tai „Renault“ įkvėpta inovacija – veikia valdydama galinius ratus. Anksčiau nei vienas gamintojas šio segmento modeliams nesiūlė tokios technologijos.

„Megane GT“ modelyje ši sistema montuojama kartu su „Renault Sport“ sukurta pakaba ir padeda užtikrinti išskirtinį vairavimo malonumą suderindama sportiškas bei dinamiškas valdymo charakteristikas su posūkių atlikimo tikslumu.

Įdiegus sistemą „4Control“, naujojo „Megane GT“ vairuotojai gali mėgautis tikslesniu valdymu neaukodami patogumo. Sistema „4Control“ suteikia daugiau dinamiškumo ir tikslumo važiuojant siaurais vingiuotais keliais. Automobilio valdymas atrodo aštresnis, tikslesnis ir stabilesnis. Kilus avarinei situacijai, momentinė visų ratų valdymo sistemos reakcija greitai padės vairuotojui įveikti stresą. Be to, ši sistema padeda labai stabiliai atlikti posūkius važiuojant dideliu greičiu ir lengvai manevruoti mažu greičiu. Kėbulo pasvirimas sumažinamas naudojant specialų vamzdinį skersinį stabilizatorių, tad automobilis iš tiesų „prikimba prie kelio“. Kad užtikrintų optimalų stabilumą, sistema „4Control“ apskaičiuoja ir koreguoja galinių ratų pasukimo kampą 100 kartų per sekundę. Sistema yra aktyvi pasirinkus bet kurį vairavimo režimą.

Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Naujajame „Megane GT“ galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų („Sport“, „Neutral“, „Comfort“ ir „Perso“), kurie sukalibruoti įvairių vairuotojų poreikiams įvairiose situacijose.

Naudojant „4Control“ ir važiuojant mažesniu nei 80 km/val. greičiu režimu „Sport“ arba mažesniu nei 60 km/val. greičiu kitais režimais, galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai. Tai suteikia automobiliui tikslumo ir dinamiškumo, būdingo transporto priemonėms su trumpesniu tarpuračiu. Viršijus nurodytas greičio vertes, galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi kaip priekiniai, taip sukuriant įspūdį, kad važiuojama aukštesniojo segmento automobiliu su ilgesniu tarpuračiu, ir padidėja stabilumas atliekant posūkius.

Šios sistemos veikimas puikiai jautėsi anksčiau paminėtoje aštuoneto formos slalomo trasoje. Pradžioje ji buvo įveikta su standartiniu „Megane“ modeliu, o po to iškart su „Megane GT“. Skirtingas automobilio elgesys pasijautė akimirksniu. Darant staigų posūkį jausmas toks, lyg galas elastingai šiek tiek slystų, nors realiai jokio slydimo ir nėra. Sistema tiesiog padeda automobiliui lengviau įveikti posūkius, o vizualiai matosi, kaip galiniai ratai yra pasisukę.

Sport“ režimas

Režimu „Sport“ išryškėja geriausios sportinės naujojo „Megane GT“ savybės; šis režimas akimirksniu suaktyvinamas mygtuku „R.S. Drive“. Pasirinkus režimą „Sport“, technologijos „4Control“ jautrumas pasiekia savo viršūnę. Vairą reikia pasukti 40 % mažiau (5 % skirtumas lyginant su kitais režimais) nei tokiame pačiame automobilyje be „4Control“, o tai puikiai tinka dinamiškam ir saugiam važiavimui vingiuotais keliais. Režimas „Sport“ pakoreguoja vairavimo kalibravimą, akceleratoriaus pedalo susiejimą ir variklio/transmisijos susiejimą.

Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Be to, naujajame „Megane GT“ sumontuotos specialios naujos lingės, amortizatoriai, skersiniai stabilizatoriai ir vairavimo sistema. Lingės ir amortizatoriai užtikrina didesnį vertikalų važiavimo patogumą, taip padidindami kasdieniam naudojimui skirto automobilio universalumą, bet kartu suteikia išskirtinio sportiškumo.

Stabdžių diskų skersmuo yra 30 mm platesnis nei standartiniame „Megane“ (320 mm priekyje / 290 mm gale), o tai padidina stabdymo jėgą.

Launch Control“

„Renault Megane GT“ aprūpintas ir „Launch Control“ sistema, kuri leidžia staigiau pajudėti iš vietos. „GT“ startuojant gali pajudėti švariau ir efektyviau, 100 km/h greitį pasiekiant per 7,1 sek. Maksimalus greitis yra 230 km/h.

Šios sistemos valdymas labai paprastas: vairuotojui padėjus kairę pėdą ant stabdžio pedalo, funkcija „Launch Control“ suaktyvinama vienu metu patraukiant ir palaikant dvi ant vairo sumontuotas pavarų perjungimo svirteles; suaktyvinimą patvirtina prietaisų skydo ekrane atsiradęs pranešimas „Launch Control On“. Dešine pėda spaudžiant akceleratoriaus pedalą, automobilis pajuda iš vietos vos atleidus stabdį.

Siekiant apsaugoti nuo mechaninio sugadinimo, funkciją „Launch Control“ visada stebi elektroninės sistemos, galinčios laikinai sustabdyti jos suaktyvinimą.

Renault Megane GT/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: