You are here

Renault Megane R.S. Trophy: Nenuorama su stipriu charakteriu

  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy
  • Renault Megane R.S. Trophy
    Renault Megane R.S. Trophy

300 AG, išskirtinis valdymas, užburiantis variklio garsas, brutalumas, charakterio demonstravimas – tokia tai galėtų būti priekiniais rato varomo, visais vairuojamo, karštojo hečbeko „Renault Megane R.S. Trophy“ vizitinė kortelė.

Renault Megane R.S. Trophy

Šalia trijų šimtų arklių, dar ir 420 Nm sukimo momentas, kurį generuoja 1,8 litro turbininis variklis. Spustelėjus akceleratorių maksimaliai, šis prancūzas nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekia per 5,7 sek., o maksimaliai gali įsibėgėti iki 255 km/h.

Klausyti

Mėgautis dinamiškomis savybėmis automobilis tiesiog provokuoja, o greitėdamas visa tai daro su brutalumo užtaisu, kurio transformacija garso pavidalu persiduoda ausims, o pojūčiai ir emocijos išlieka ilgai. Nors automobilyje sumontuota „Bose“ garso aparatūra, tačiau bosas čia yra variklis, kuriam dešinė koja diktuoja muzikos taktą, dažnį bei tempą. Variklis aštriai reaguoja į gazo paspaudimus.

Iš tikrųjų, užtenka net ir mažo greičio bei mažų apsukų, kad būtų galima mėgautis „R.S. Trophy“ variklio muzika, puikiai girdima lauke

Renault Megane R.S. Trophy

Visu tuo galima mėgautis jau ties trijų tūkstančių sūkių riba. Variklio sūkius laikant šiek tiek virš 3000 aps./min. žymos, užtenka atleisti gazą ir prasideda sproginėjimas išmetimo sistemoje. Vėl staigiai spustelėjus gazo pedalą iki tos pačios trijų tūkstančių su trupučiu apsukų ribos, sproginėjimas nesiliauja. Atleidus gazą gale vėl girdisi pokšėjimas, kurio galima klausytis nesiliaujant.

Atsipalaiduoti negalima

„Megane R.S. Trophy“ turi savo charakterį, kurį išreiškia ne tik variklio galingumu, tvirtu balsu, bet ir trokštama laisve. Šį automobilį valdyti nėra lengva ir reikia perprasti jo charakterį. Iš pradžių, sėdus prie automobilio vairo ir važiuojant ne itin lygiomis Vilniaus miesto gatvėmis, atrodo, kad automobilis yra labai nestabilus, tamposi po kelią, tačiau būtent toks jo charakteris ir viskas čia yra gerai.

„Megane R.S. Trophy“ yra labai įsitempęs, standus, o vairo mechanizmas itin tikslus. Ratai jaučia kiekvieną nelygumą ir iškart tai perduoda į vairą, todėl atsipalaiduoti prie šio automobilio vairo negalima. Jis gali išsprūsti iš rankų. Ir tai nėra kritika ar automobilio minusas, tai tiesiog jo pliusas – vairas su ratais yra puikiai susidirbę ir viena pusė kitai perduoda visa informaciją, nei kiek jos nenuslepiant. Net menkiausias vairo pasukimas reiškia, kad ir ratai pasisuks – laisvos eigos vaire neaptikta. O tvirtai paimti vairą į rankas šiame automobilyje norisi labai.

Renault Megane R.S. Trophy

Rankos prie jo limpa ir su kiekviena akimirka didėja noras įveikti vieną posūkį po kito, spustelėti stipriau tiesiojoje, greitai įlėkti į tiesiosios gale esantį posūkį ir t.t. Posūkių virtuozas – kitaip šio automobilio nepavadinsi. Visam tam įtakos dar turi ir „4Control“ visų vairuojamų ratų sistema, pasukanti galinius ratus taip, kad įveikti posūkį būtų paprasčiau. Taip ir norisi važiuojant protingu greičiu, visiškai nestabdyti prieš 90 laipsnių posūkius – juos automobilis įveikia su malonumu. Tiesa, dėl galinių vairuojamų ratų, vairuotojui gali kartais kilti keistas jausmas ir noras atlikti korekcijas vairu. Arba tiesiog reikia daugiau pavažinėti ir prie to 100 procentų priprasti. Taip pat galbūt būtų neblogas sprendimas, esant norui atjungti galinius vairuojamus ratus.

Malonaus vairavimo prieskoniai

Malonų važiavimo jausmą dar užtvirtina puikios „Recaro“ sėdynės, kurios tvirtai laiko kūną ir neleidžia jam maltis po saloną. Tiesa, tokių sėdynių kaina yra 1452 eurai, tačiau be jų šis automobilis neįsivaizduojamas.

Renault Megane R.S. Trophy

Taip pat prie to dar prisideda ir Alcantara oda aptrauktas vairas, už kurį mokėti papildomai nereikia. Taip pat „Cup“ pakaba su hidraulinėmis amortizatorių atramomis kiekvienam ratui bei riboto praslydimo Torsen diferencialas, kietesni amortizatoriai bei standesnės spyruoklės.

Tiesa, tokią pat „Cup“ pakabą galima užsakyti ir „Megane R.S.“ modeliui, bet tai kainuos 1573 eurus.

Dar „R.S. Trophy“ turi raudonos spalvos stabdžių suportus bei beveik 2 kg lengvesnius stabdžių diskus, lyginant juos su „Megane R.S.“. Pati stabdžių sistema taip pat efektyvesnė, o kiekvienas 19 colių ratlankis yra 2 kg lengvesnis.

Renault Megane R.S. Trophy

Toliau vardinant gerumo prieskonius reikia paminėti ir automatinę greičių dėžę, kuri veikia puikiai, nesikiša į vairuotojo norus, kuomet jie diktuojami pagal savarankišką programą, pasirinkus rankinį pavarų perjungimą su prie vairo įtaisytomis mentelėmis. Greičių dėžė leidžia palaikyti itin aukštas apsukas tiek, kiek tik reikia vairuotojui ir savanaudiškai neaukština pavaros.

Labai stiprus charakteris

„Renault Megane R.S. Trophy“ labai agresyvus automobilis, tuo pačiu ir nervingas. Dar jis vikrus, aštrus, tikslus, prognozuojamas, bet nepatyręs vairuotojas gali sulaukti ir neprognozuojamų automobilio charakterio išraiškų. Jis sunkiai sutramdomas, o ir norint išmėginti visą jo potencialą reikia drąsos .Bet tas, kas jį prisijaukins – juo mėgausis. Ypač trasoje. Kasdien su juo gali būti sunku važinėti dėl itin kietos važiuoklės. Net ir pasirinkus komfortišką važiavimo režimą – komforto bus ne itin daug. Toks jau tas į sportiškumą orientuotas „Megane R.S. Trophy“. Bet už tokias jo savybes reikia jį mylėti.

Renault Megane R.S. Trophy

Šis nenuorama kainuoja nuo 33 444 eurų, jeigu pasirinkta bus mechaninė greičių dėžė. Automatinis variantas kainuoja nuo 35 380 eurų. Paprastesnio „Renault Megane R.S.“ su 280 AG kaina prasideda nuo 29 234 eurų.

Išvaizda abiejų automobilių beveik nesiskiria. „Trophy“ turi kitokius ratus bei pora „Trophy“ emblemų. Visi pagrindiniai skirtumai atsiskleidžia važiuojant. Tai gerokai kietesnis, rimtesnis, tvirtesnis bei greitesnis automobilis, kurį ne kiekvienas galėtų pasiryžti vairuoti kasdien.

Renault Megane R.S. Trophy

Kategorijos: 
Automobiliai: