You are here

Ketvirtos kartos kompaktinis vienatūris „Renault Scenic“

  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka
    Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka

1996 metais „Renault“, pristačiusi ikoniškąjį „Scenic“ modelį, sukūrė kompaktinių vienatūrių segmentą. Nuo to laiko trijų kartų „Scenic“ modeliai parduoti beveik 5 milijonų tiražu. Tęsdama šią sėkmės tradiciją, „Renault“ pristato naująjį „Scenic“.

Esminis ketvirtosios kartos „Scenic“ principas yra galimybė visiškai naujai pamatyti kompaktinį vienatūrį. Kaip ir naujajame „Espace“, čia pirmą kartą suformuotas trijų dalių priekinis stiklas, suteikiantis panoraminį vaizdą ir padidintą apžvalgos lauką.

Renault Scenic/Gamintojo nuotrauka

Daugybė stilistinių sprendimų naujajam „Scenic“ suteikia dinamišką išvaizdą. Palyginti su „Scenic 3“, jo prošvaisa buvo padidinta, o galinė iškyša sutrumpinta, o štai platesnis priekinis ir galinis tarpuvėžis sukuria tvirtumo įspūdį.

Naujasis „Scenic“ išsiskiria C formos priekiniais žibintais, kuriuose panaudota aukštesnės klasės modeliams būdinga šviesos diodų „LED Pure Vision“ technologija.

Bagažinės talpa

Naujojo SCENIC bagažinės talpa siekia 496 kub. dm (pagal VDA metodiką, arba 572 litrus). Palyginti su „Scénic 3“, ji padidėjo 26 kub. dm pagal VDA. Šis parametras naujojo SCENIC bagažinei kompaktinių vienatūrių segmente leidžia patekti tarp trijų didžiausių bagažinių.

Vertinant 63 litrus siekiančią papildomų dėtuvių talpą, naujasis SCENIC yra kompaktinių vienatūrių klasės lyderis:

• Dar viena iš naujojo „Espace“ perimta savybė, pavadinta „Easy Life“ stalčiumi, yra 11,5 litro talpos dėtuvė prieš priekinį keleivį. Tai yra 3 litrais daugiau nei įprastoje dėtuvėje. Apšviesta ir šaldoma, ji atidaroma elektroniniu jutikliu, o automobiliui sustojus, užsidaro automatiškai.

• Be šio stalčiaus ir centrinės konsolės, naujasis SCENIC turi daug kitų išradingai sukurtų dėtuvių, kurių bendra talpa siekia 38,5 litro. Tai pasiekta išsaugojus keturias po grindimis esančias dėtuves, kurias vertina šeimos.

Galinėje SCENIC salono dalyje esantys „Easy Life“ atlenkiami staliukai – idealus dalykas į ilgesnę kelionę išsiruošusioms šeimoms. Juos atlenkus randama nedidelė dėtuvė, kurioje galima laikyti mobilųjį telefoną, žaidimų įrenginį arba, pavyzdžiui, pieštukus. Taip pat galima pritvirtinti skirtingų dydžių planšetinius kompiuterius. Centrinės konsolės galinėje dalyje esantys du USB lizdai leidžia elektroniniais prietaisais naudotis be jokių laiko ribojimų.

Įspūdingą, visai šeimai skirtos įrangos sąrašą tęsia naujojo SCENIC salone įrengtos, gale sėdintiems keleiviams skirtos užsklandos nuo saulės. Pagal versiją jos siūlomos tiek kaip standartinė, tiek kaip papildoma įranga.

Variklių gama

Baigiantis 2016 metams, naujasis SCENIC bus siūlomas su hibridine „Hybrid Assist“ sistema, kuri bus derinama su dyzeliniu „Energy dCi 110“ varikliu, suderintu su 6 laipsnių mechanine transmisija. Ši sistema žada nedideles degalų sąnaudas derinti su dideliu vairavimo malonumu, suteikiant papildomą galią, ypač – varikliui veikiant nedideliais sūkiais.

Su šia stabdymo ir lėtėjimo metu energiją regeneruojančia sistema „Renault“ ketina pasiekti mažiausias degalų sąnaudas segmente.

„Hybrid Assist“ sistemoje yra 48 voltų akumuliatorius, kuris tiekia energiją elektros varikliui. Pastarasis talkina nuolat veikiančiam vidaus degimo varikliui.

Naujasis SCENIC bus siūlomas su šešiais dyzeliniais ir dviem benzininiais varikliais:

• „Energy dCi 95“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy dCi 110“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy dCi 110 Hybrid Assist“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy dCi 110 su EDC („Efficient Dual Clutch“) septynių laipsnių automatine, dviejų sankabų transmisija

• „Energy dCi 130“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy dCi 160“ su EDC („Efficient Dual Clutch“) su šešių laipsnių automatine, dviejų sankabų, transmisija

• „Energy TCe 115“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy TCe 130“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

Kategorijos: 
Automobiliai: